BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Wie is Hedda?"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 09 januari 2008 - 16:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Wie is Hedda?"

"Ik heb collect call van Hedda!", roept Huub door de Villa en deze opmerking roept het één en ander op bij Lieke. "Je zei toch dat je het niet meer zou doen?", vraagt ze dan ook. "Ja, maar als Hedda belt dan maak ik een uitzondering", licht Huub zijn verzoek om contactpunten toe. "Ik zit een beetje te twijfelen. Waarom zou ik je ze geven, na alles wat je mij hebt aangedaan?", vraagt Lieke, maar Claire heeft een belangrijkere vraag. "Wie is Hedda?", vraagt ze, waarop Huub uitlegt dat dat zijn ex-vriendin is. Na een korte overpeinzing geeft Lieke uiteindelijk toch toestemming. Wat zou Hedda te vertellen hebben?

bron: tien.tv
admin
 admin - woensdag 09 januari 2008 - 16:52   quote  deeplink  
Ach komop zeg!

Claire zou zogenaamd DGK wel gevolgd hebben omdat ze eigenlijk vanaf het begin er al in zou zitten.
En dan zeggen dat ze niet weet wie Hedda is?!?!?

Daar geloof ik niets van!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 januari 2008 door admin --
DGKJaapio
 DGKJaapio - woensdag 09 januari 2008 - 16:57   quote  deeplink  
Misschien is het nodig dat als er nieuwe kijkers zijn die niet weten wie het is dat dan zo'n Claire figuur steeds de obvious questions moet vragen zodat ook nieuwe kijkers begrijpen waar ut om gaat ??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5969
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Wie is Hedda?"

0.0044980