BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord selectie is Verbeek spuugzat

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zondag 07 december 2008 - 10:07
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Feyenoord selectie is Verbeek spuugzat (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - zondag 07 december 2008 - 10:09   quote  deeplink  
Feyenoord selectie is Verbeek spuugzat

Voor Feyenoord en zijn trainer Gertjan Verbeek breken cruciale weken aan. Met de thuiswedstrijd tegen De Graafschap als opwarmertje kent de nummer elf van de eredivisie tot aan de winterstop een loodzwaar programma met wedstrijden tegen koploper AZ, regerend kampioen PSV en nummer vier NAC Breda. Resultaten zijn broodnodig om na de winterstop niet tegen een vrijwel onoverbrugbare achterstand aan te kijken.

Zorgwekkend met het oog daarop is behalve de aanhoudende blessuregolf, dat de onvrede in de spelersgroep van Feyenoord over de aanpak van Verbeek toeneemt. Naar buiten toe zullen spelers het niet openlijk toegeven om de crisissituatie niet nog verder te vergroten, maar een belangrijk deel van de selectie is niet te spreken over de aanpak van hun trainer. Onder de spelers zijn de meningen over Verbeek gepeild en hoewel het geen stemming betrof, bleek dat bijna vier vijfde het heeft gehad met de opvolger van Bert van Marwijk.

Die spelers zijn het oneens met het zware trainingsprogramma en zien in tegenstelling tot hun trainer wel een directe relatie met het onwerkelijk hoge aantal blessures. Bovendien worden vraagtekens gezet bij gemaakte tactische keuzes en zijn er ook klachten over de onderlinge communicatie. Verbeek is weliswaar een trainer die veel met zijn spelers praat, maar stelt zich in die gesprekken naar de zin van betrokkenen vaak te rigide en eigenwijs op. Een klacht, die ook bij de medische staf leeft.

Het aantal incidenten neemt toe. Zo werden Roy Makaay, Kevin Hofland en Theo Lucius na de wedstrijd tegen Deportivo La Coruna als kleine kinderen naar bed gestuurd toen ze een versnapering accepteerden van meegereisde sponsoren. Stonden technische en medische staf onlangs voor niets in De Kuip omdat de trainer vergeten was iedereen in te lichten over een vrije dag voor de spelers. Vond afgelopen week voor het oog van de groep een stevige aanvaring plaats tussen Verbeek en Jon Dahl Tomasson, waarbij de ervaren Deen liet weten niet langer de herstelschema's van zijn trainer te willen volgen en zijn eigen plan te willen trekken.

Om goed te functioneren heeft een trainer de steun van de clubleiding, de achterban en de spelersgroep nodig. Met die eerste twee zit het wel goed. De directie geeft vooralsnog geen krimp en kan zich een vroegtijdig ontslag zelfs financieel niet permitteren. Bij de achterban heeft Verbeek veel krediet. De gedreven werklust en nuchtere houding van de man van het volk vallen goed bij het legioen. Verbeek zal echter om goed het nieuwe jaar in te kunnen gaan de komende tijd niet alleen punten moeten pakken, maar in de huidige gedoogsituatie de hoofden en harten van een deel van zijn spelersgroep moeten herwinnen. De vraag is wat de zwaarste opgave is.

Bron: Telesport

Gaat lekker zo.. Volgens mij is het wachten tot de bom barst in de Kuip...
Peter Liplijn
 Peter Liplijn - zondag 07 december 2008 - 10:20   quote  deeplink  
Weer een Telegraaf stookactie...Wanneer een team niet goed draait is er altijd onrust te stoken/vinden. Waarom hoor ik nooit iets over de werkwijze van van Basten of over het onaanvaardbare gedrag van Suarez en wat de spelers van 020 daar van vinden? Kijk bv eens naar PSV. Stevens toch (ook) een goede trainer maar problemen met de spelers.

Wanneer spelers het niet bevalt lijkt me vertrekken voor verandering van die spelers de beste optie!
Klop
 Klop - zondag 07 december 2008 - 10:25   quote  deeplink  
STEMMINGMAKERIJ!!!

Kijk ff bij welke bron dit vandaan komt!!! De neuzenkrant.
Alleen dat incident met JDT klopt, en logisch in mijn opzicht. In deze spelersgroep kan je niet iedereen over één kam scheren. Wel op het gebied van veldtraining, maar niet op het gebied van herstel- en krachttraining!

Of wel soms!?

(ik zal verder niet onder stoelen of banken steken dat ik het als trouw supporter ook wel een beetje zat wordt met al die kutblessures!!!!)
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 07 december 2008 - 10:32   quote  deeplink  
Wel toevallig dat het de telegraaf is die dit nieuws brengt!!!!!!! Een echte neuzenkrant die zzich beter op die lullo's van 020 kan richten. En natuurlijk zal de meeste blessures wel met de aanpak van GJV te maken hebben maar deze moeten gewoon de tijd krijgen. We moeten proberen om dit seizoen een prijs of bij de eerste vijf te eindigen. En ja AZ ligt al te ver voor maar de rest is gewoon binnen handbereik volgens mij
erwin
 erwin - zondag 07 december 2008 - 10:47   quote  deeplink  
denk dat verbeek wel een goede trainer is voor feyenoord alleen de jongens moeten eens een keer naar hun eigen prestaties kijken want dat lijkt nergens op het zijn gewoon een stelletje ouwe wijven lijkt wel bejaardevoetbal zo slecht instelling lijkt nergens op en dan maar verbeek de schuld geven klasse jongens verbeek heeft nog niet 1 wedstrijd in zijn gewilde opstelling kunnen spelen dus daar kan je hem niet op aanvallen tuurlijk misschien zijn de trainingen wel te zwaar maar het zijn toch profs of niet worden beter betaald dan ieder ander die 50-60 uur perweekt werkt dus aanpakken die gasten wie niet meewil dan maar oprotten succes vanmiddag 4-0
Madhopfc
 Madhopfc - zondag 07 december 2008 - 11:04   quote  deeplink  
Ik weet niet hoe het precies zit maar ik weet 100 % zeker dat het belang van Feyenoord voor Verbeek voorop staat en dat hij zal af en toe best de plank misslaan. Wat ik ook weet dat er talloze spelers zijn die NA hun carriere toegeven dat ze er wellicht niet alles hebben uitgehaald wat er in zat!!!!!! Dus voor deze spelers, die ook in onze selectie zitten, is het goed dat ze daar nu al opgewezen worden. Verbeek kijkt denk ik ook al verder want van een aantal spelers , Lucius bv, wil hij toch wel af.
Ch€sz
 Ch€sz - zondag 07 december 2008 - 11:29   quote  deeplink  
waardeloos bericht...
sebbe1
 sebbe1 - zondag 07 december 2008 - 12:24   quote  deeplink  
Mocht het nu wel of niet of gedeeltelijk waar zijn, spelers worden toch betaald om te trainen. Moet je bij je eigen baas mee aankomen dat je er geen zin in hebt of dat je te hard moet werken, moet je ook op zoek naar een nieuwe wekgever.
sevillana
 sevillana - zondag 07 december 2008 - 12:30   quote  deeplink  
Dit soort berichten plaatsen, dat noemen ze toch "een bommetje leggen" of zo iets?
Het motto bij Feyenoord is volgens mij altijd al geweest; "schouders er onder, en werken voor je poen"
tweety
 tweety - zondag 07 december 2008 - 12:35   quote  deeplink  
Hoezo is de selectie Verbeek meer dan zat. Ze hebben eindelijk een trainer die ze laat werken voor hun geld, maar het zijn een stelletje mietjes gezien het voetbal dat ze spelen.
Enne......Qua spelers kunnen er inderdaad en paar weg omdat ze Feijenoord onwaardig zijn
VP
 VP - zondag 07 december 2008 - 12:43   quote  deeplink  
Wat een onzin zeg,mocht dit waar zijn moeten de spelers eens diep bij zichzelf te rade gaan.
Als iedereen zo hard zou (willen) werken als deze trainer hadden we inmiddels wel wat hoger gestaan en wat minder beschamende vertoningen gezien! Lucius en de rest van die ouwetjes bakken er helemaal niks van. Ze zouden voor sturing moeten zorgen maar zijn of geblesseerd of moeten bij de hand genomen worden door de welwillende jonkies. Laten we maar aan een fris jong elftal gaan bouwen en 'toppers' als Lucius maar in de toto divisie laten schitteren (als ze dat kunnen want het tempo schijnt best hoog te liggen daar..).
0nno
 0nno - zondag 07 december 2008 - 13:19   quote  deeplink  
Ik ben die zeikende grootverdieners zat. Als ze nou nog presteerden dan hadden ze tenminste nog recht van spreken, maar nu moeten ze echt hun muil houden. Daarbij is de Telegraaf een zeikkrant.

Verbeek rules
derq
 derq - zondag 07 december 2008 - 14:58   quote  deeplink  
OP DONDEREN MET DEZE OPINIEVERSTERKENDE RIOOLJOURNALISTIEK---- pleur op zeg
Fonsie
 Fonsie - zondag 07 december 2008 - 15:31   quote  deeplink  
Ajax is na de wedstrijd tegen volendam uitgenodigd om te komen spelen in de Luxenburgse competitie , ik denk uitermate geschik, en feyenoord na de eerste helft kan naar Lichtenstein, exclu. verbeek want die moet blijven.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 07 december 2008 - 16:00   quote  deeplink  
Ervan uitgegaan dat dit bericht waar is:

Die voetballers moeten niet zeiken
Ik heb een baan als docent en ik zou zo met de kerels willen ruilen
Ze verdienen duizenden per week voor het uitoefenen van hun hobby!!!
En dan nog zeiken omdat ze een een paar uur per dag het krachthonk in moeten
Geef die zeikerds eens een echte baan!!!
Dan zijn ze dankbaar dat ze mogen voetballen

(corrigeer mij als ik er naast zit)
Een groot deel van de Feyenoordsupporters kern werkt in de havens
Die werken zich iedere dag uit de naad voor een kut loontje (als je het vergelijkt met het loon van voetballers)
En dan gaan de heren onder andere zeiken omdat ze het krachthonk in moeten?!?!?!
Groot teken van disrespect naar de supporters

Als het waar is dat 80% Verbeek zat is, dan zeg ik weg met die spelers
Haal maar nieuwe, spelers die er voor willen gaan
Verbeek heeft laten zien dat zijn aanpak werkt als de spelers gretig zijn en willen
Verbeek kan en zal Feyenoord verder brengen die die voetballers van over de dertig
Zij verlaten de club over maximaal 3 jaar en laten niks achter (als het zo doorgaat)
Verbeek zet een team neer en verbeterd de organisatie
Verbeek is nu veel waardevoller voor de club!
Fonsie
 Fonsie - zondag 07 december 2008 - 16:14   quote  deeplink  
helemaal mee eens
Fonsie
 Fonsie - zondag 07 december 2008 - 16:32   quote  deeplink  
in dan die handbalkeeper die niet van de lijn af komt, wat een nul
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 07 december 2008 - 17:31   quote  deeplink  
Het wordt tijd met de A1 te bouwen aan de toekomst...
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 07 december 2008 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2008 - 17:31 schreef sportdwaas het volgende:
Het wordt tijd met de A1 te bouwen aan de toekomst...
ja was dat maar zo makkelijk , in de A1 lopen mischien 3 0f 4 spelers die echt goed genoeg zijn om dat nivo te halen at wij verwachtten...............

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord selectie is Verbeek spuugzat









0.0086309