BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: welke verdedigers moeten erbij komen?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
scf1908
 scf1908 - zondag 07 december 2008 - 16:12   quote  deeplink  
welke verdedigers moeten erbij komen vinden jullie?nadat eerst de cler,bahia,greene,lucius verkocht zijn???
agneovo
 agneovo - zondag 07 december 2008 - 16:31   quote  deeplink  
green en lucius ben ik met je eens maar vind het achterlijk om de cler en bahia te verkopen omdat ze nu in een dip zitten..en wie moet je terug kopen dan..Eric Botteghin zeker..nou sorry maar in mijn ogen een stuk minder dan wat we nu hebben hij heb voor mij nog niks bewezen..vind het zowiezo al achterlijk om gelijk te gaan gillen van we moeten die en die verkopen..
Maximus
 Maximus - zondag 07 december 2008 - 16:37   quote  deeplink  
Helemaal mee eens agneovo..
Maximus
 Maximus - zondag 07 december 2008 - 17:06   quote  deeplink  
Miss s gaan kijken voor een complete verdediging in uruguay.. die gasten weten wat spijkerhard verdedigen is!
agneovo
 agneovo - zondag 07 december 2008 - 17:26   quote  deeplink  
ja en dan na 3 wedstrijden geen verdedigers meer omdat ze alllemaal rood hebben gehad...haha..lijkt me ook geen strak plan...haha
Nop
 Nop - zondag 07 december 2008 - 17:27   quote  deeplink  
Denk eerst eens aan een keeper! 3 kansen 3 doelpunten tegen, week na week FEYENOORD is in mijn hart een topploeg Timmer geen Topkeeper!geef Timmer een lange kerstvakantie tot aan de zomerstop.
Ronald W
 Ronald W - zondag 07 december 2008 - 17:35   quote  deeplink  
Bahia kan alleen maar overtredingen maken
Dumpen die vent en Hofland moet nu echt na zich zelf gaan kijken. 2 dure fouten en Timmer jij bent gewoon steeds te laat. Ga maar lekker in je kledingwinkel werken en haal Vorm
agneovo
 agneovo - zondag 07 december 2008 - 17:49   quote  deeplink  
is gelul...bij de 0 1 was timmer niks aan te merken..ik hoor niks over el ahmadi die te veel met de bal loop en heel dom bal verlies lijd..ik hoor niks over bruins die gewoon de 1 0 had moeten maken..en makaay de 2 0..vind het wel heel makkelijk..altijd maar janken dat timmer de schuldige is..
ROY fr
 ROY fr - zondag 07 december 2008 - 17:55   quote  deeplink  
feyenoord moet de boel omgooien, laat dit seizoen als oefen seizoen bekijken.. kijk welke spelers feyenoord waardig zijn.

je verkoopt spelers, de winst is ongeveer 15 miljoen, ervan uitgaand dat 'sterren' als de guzman wijnaldum en fer behouden blijven.
melrdam010
 melrdam010 - zondag 07 december 2008 - 17:59   quote  deeplink  
van mij mogen ze eerst heel het elftal verkopen. Is toch geen ene tering waard. En dan een compleet nieuw team opbouwen. Alleen Gio behouden als captain, en wat talenten als Wijnaldum, Fer, Pedro, el ahmadi etc..
Verder maar om te beginnen in Scandinavie of Zuid Amerika scouten.
ROY fr
 ROY fr - zondag 07 december 2008 - 18:00   quote  deeplink  
de winst is niet alleen het transferbedrag maar ook het salaris over 1 jaar gezien.

verhuren: BRUINS
verkopen:

keeper: TIMMER
defence: GREENE, DE CLER, DERIJK, LUCIUS.

midfield: LANDZAAT(geldvreter), HOFS, BUIJS.

attack: MAKAAY, TOMASSON.
ROY fr
 ROY fr - zondag 07 december 2008 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2008 - 17:59 schreef melrdam010 het volgende:
van mij mogen ze eerst heel het elftal verkopen. Is toch geen ene tering waard. En dan een compleet nieuw team opbouwen. Alleen Gio behouden als captain, en wat talenten als Wijnaldum, Fer, Pedro, el ahmadi etc..
Verder maar om te beginnen in Scandinavie of Zuid Amerika scouten.
HELEMAAL MEE EENS !
agneovo
 agneovo - zondag 07 december 2008 - 18:03   quote  deeplink  
teveel fabeltjeskrant gekeken zeker!!
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 07 december 2008 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2008 - 18:00 schreef ROY fr het volgende:
de winst is niet alleen het transferbedrag maar ook het salaris over 1 jaar gezien.

verhuren: BRUINS
verkopen:

keeper: TIMMER
defence: GREENE, DE CLER, DERIJK, LUCIUS.

midfield: LANDZAAT(geldvreter), HOFS, BUIJS.

attack: MAKAAY, TOMASSON.
deze namen leveren bij elkaar mischien 6 á 7 miljoen op , en wat wil je voor dat geld dan terugkopen zodat we er op VOORUIT gaan????
ROY fr
 ROY fr - zondag 07 december 2008 - 18:10   quote  deeplink  
2 centrale verdedigers en 1 spits
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 07 december 2008 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2008 - 18:10 schreef ROY fr het volgende:
2 centrale verdedigers en 1 spits
nou kom dan maar op met je opstelling:
agneovo
 agneovo - zondag 07 december 2008 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2008 - 18:17 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

nou kom dan maar op met je opstelling:
nou idd...je verkoop er 11 en voor dat geld kan je er hooguit 2 voor terug halen..ben benieuwd
ROY fr
 ROY fr - zondag 07 december 2008 - 18:35   quote  deeplink  
KRUL
TIENDALLII aankoop aankoop BRONCK

WIJNALDUM EL AHMADI FER DE GUZMAN BISESWAR

aankoop
ROY fr
 ROY fr - zondag 07 december 2008 - 18:38   quote  deeplink  
in principe nog goede wisselmogelijkheden : van dijk , hofland, bahia, vlaar, slory, pedro, janota, erasmus, vincken, mols
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 07 december 2008 - 18:40   quote  deeplink  
Maak anders van Fer een centrale verdediger , met zijn lichaam vind ik hem soiezo niet geschikt voor de positie achter de spitsen , te zwaar en lomp , maar wel t ideale postuur voor een centrale verdediger!
ROY fr
 ROY fr - zondag 07 december 2008 - 18:41   quote  deeplink  
op de plaats van aankoop.. goed scouten!
hoeft niet duur te zijn.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 07 december 2008 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2008 - 18:35 schreef ROY fr het volgende:
KRUL
TIENDALLII aankoop aankoop BRONCK

WIJNALDUM EL AHMADI FER DE GUZMAN BISESWAR

aankoop
sorry , maar je hebt 3 open plaatsen , je vult in : aankoop , ja dat is lekker makkelijk en buiten dat ik zie in t overige gedeelte ook geen topteam en ook is niet duidelijk wat voor systeem je wilt spelen en hoe dit in te vullen, je noemt 5 middenvelders maar wie heeft welke taak????? kijk afzeiken is prima maar doe niet net of de oplossing zo gemakkelijk is!
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 07 december 2008 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2008 - 18:38 schreef ROY fr het volgende:
in principe nog goede wisselmogelijkheden : van dijk , hofland, bahia, vlaar, slory, pedro, janota, erasmus, vincken, mols
VLAAR= geblesseerd en voorlopig nog niet terug en dan ook nog niet op nivo
VINCKEN= geblesseerd en zal nooit op nivo komen.
de overige aanvallers die je noemt hebben ook nog geen redding kunnen brengen + je kan maar 6 spelers op de bank zetten en je noemt er 10
ROY fr
 ROY fr - zondag 07 december 2008 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2008 - 18:43 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

sorry , maar je hebt 3 open plaatsen , je vult in : aankoop , ja dat is lekker makkelijk en buiten dat ik zie in t overige gedeelte ook geen topteam en ook is niet duidelijk wat voor systeem je wilt spelen en hoe dit in te vullen, je noemt 5 middenvelders maar wie heeft welke taak????? kijk afzeiken is prima maar doe niet net of de oplossing zo gemakkelijk is!
ten 1ste vul ik dat in omdat ik geen ticket ga betalen op spelers in landen als zweden, uruguay etc etc etc te bezoeken.
ten 2e ik heb niet gezegt dat het een top team is..
ten 3e , sorry voor het onbreken van de taken..
wijnaldum & biseswar langs de zijkanten.. fer iets meer terug zakkend en el ahmadi en de guzman de spelmakers
ROY fr
 ROY fr - zondag 07 december 2008 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2008 - 18:46 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

VLAAR= geblesseerd en voorlopig nog niet terug en dan ook nog niet op nivo
VINCKEN= geblesseerd en zal nooit op nivo komen.
de overige aanvallers die je noemt hebben ook nog geen redding kunnen brengen + je kan maar 6 spelers op de bank zetten en je noemt er 10
jy zegt het .. er zijn spelers geblesseerd die kunnen dus niet invallen.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 07 december 2008 - 18:55   quote  deeplink  
ok , roy , ik bedoel alleen aan te geven dat t zo makkelijk is om te gaan brullen : die moet oppleuren , en die moet oppleuren en dan kopen we ffff paar nieuwe! Dat is juist t probleem : je koopt niet zo maar ffffff nieuwe spelers die Feyenoord per direct beter maken , dat soort spelers staan nl niet in de rij om naar Feyenoord te gaan maar gaan liever naar Ajax,Psv,Az of subtop Engeland,Duitsland,Spanje,Italie! Wij moeten gewoon met de selectie die we hebben beter gaan voetballen en hopen dat we af en toe toevallig een goede aankoop kunnen doen , maar wij kunnen niet zomaar ffff ergens een paar goede spelers vandaan halen!
agneovo
 agneovo - zondag 07 december 2008 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2008 - 18:50 schreef ROY fr het volgende:

[..]

ten 1ste vul ik dat in omdat ik geen ticket ga betalen op spelers in landen als zweden, uruguay etc etc etc te bezoeken.
ten 2e ik heb niet gezegt dat het een top team is..
ten 3e , sorry voor het onbreken van de taken..
wijnaldum & biseswar langs de zijkanten.. fer iets meer terug zakkend en el ahmadi en de guzman de spelmakers
volgens mij is tim krul ook een aankoop en voor 5 miljoen heb jij geen 4 feyenoordwaardige aankopen..
ROY fr
 ROY fr - zondag 07 december 2008 - 19:05   quote  deeplink  
jantje.. ik snap wat je bedoeld
maar... ik ben het niet met je eens dat een speler liever naar jou genoemde clubs wilt gaan, feyenoord met het schitterende publiek geschiedenis en de kuip.
je kan heus wel goede spelers scouten, kijk naar granqvist etc.
dan nog goed rondkijken naar spitsen zoals nilson, wilt wel met zijn voormalige trainer samenwerken.. hoeft niet veel geld te kosten.
ROY fr
 ROY fr - zondag 07 december 2008 - 19:06   quote  deeplink  
tim krul lijkt me de beste oplossing. misschien ruilen voor de cler ?
volgens mij kan je wel 3 spelers kopen voor 5 miljoen ... SCOUTEN!
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 07 december 2008 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2008 - 19:05 schreef ROY fr het volgende:
jantje.. ik snap wat je bedoeld
maar... ik ben het niet met je eens dat een speler liever naar jou genoemde clubs wilt gaan, feyenoord met het schitterende publiek geschiedenis en de kuip.
je kan heus wel goede spelers scouten, kijk naar granqvist etc.
dan nog goed rondkijken naar spitsen zoals nilson, wilt wel met zijn voormalige trainer samenwerken.. hoeft niet veel geld te kosten.
kijk dat publiek, die kuip en geschiedenis is voor ons van aarde maar niet voor spelers , die kijken naar A) speelt de club champions league of doet goed in Uefa-Cup B) sterkte van de competitie en C)salaris en dus zijn wij gauw uitgekakt met ons legioen en stadion maar meer ook niet!
ROY fr
 ROY fr - zondag 07 december 2008 - 19:12   quote  deeplink  
niet mee eens,
spelers uit uruguay zweden etc etc etc die hoeven niet champions leuage te spelen.
hoeven niet al te vee geld te hebben ze zien het als een grote kans om nog beter te worden naar mijn mening
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 07 december 2008 - 19:17   quote  deeplink  
dat zijn geen spelers die Feyenoord direct beter maken , maar talenten die tijd nodig hebben en daar hebben we er al genoeg van , als we nu iemand halen moet dat beter zijn dan we nu hebben! Sorry ROY WIJ ZITTEN EN KOMEN OOK NIET OP 1 LIJN , jij hebt jouw waarheid en ik de mijne , ben helaas bang dat die van mij in dit geval de waarheid ook is ........................... ennuh uit Uruguay is ook niet altijd alles hoor , er zijn er maar einig ECHT geslaagd hier! En een goede zweed heeft de 1 droom en dat is premier league en niet Eredivisie!
ROY fr
 ROY fr - zondag 07 december 2008 - 19:22   quote  deeplink  
de spelers die je haalt hebben dan ( waarschijnlijk ) een inzet van 110%,
daar zitten goede tussen het gaat de laatste paar jaren niet goed.. daarom is mijn mening op alles om te gooien, misschien zit ik er naast, het kan.
rivon1908
 rivon1908 - zondag 07 december 2008 - 20:13   quote  deeplink  
Hofland mag van mij per direct weg.hij maakt alleen maar domme overtredingen op de middenlijn en in zijn zestien laat tie altijd zijn mannetje lopen. DRAMA! Bahia mag ook weg die blijft zijn slaapmomenten houden en henk timmer mag ook wel eens vervangen worden.geef dan maar die darley een kans alles is beter dan timmer. Voor de rest vind ik het echt heel kut om te zien dat wij nog ineens een balletje 4 keer vooruit naar elkaar kunnen spelen. Roy makaay doet in dat opzicht ook veels te weinig hij beweegt niet ,jaagt niet hij zit ook vandaag gewoon weer verstoppertje te spelen en dat tegen de verdedigers van de graafschap echt zielig! Je ken beter een paar van die oudjes eruit gooien en doorgaan met de jeugd die wel willen leren en sterker willen worden . En met sommige talenten moeten we gewoon nog geduld hebben. Kijk met bruins vorig jaar goed dit jaar tot nu toe slecht gespeelt hij heeft geen vertrouwen meer hij kan zijn pasjes niet meer kwijt omdat er geen diepgang is . Zo kunnen we nog wel even doorgaan maar heb daar nu geen zin meer in.
agneovo
 agneovo - zondag 07 december 2008 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2008 - 19:06 schreef ROY fr het volgende:
tim krul lijkt me de beste oplossing. misschien ruilen voor de cler ?
volgens mij kan je wel 3 spelers kopen voor 5 miljoen ... SCOUTEN!
ik weet niet waar jij ze vandaan wil halen maar een beetje verdediger op niveau heb je aan 5 miljoen niks hoor..en heb jij het scoutingsapparaat van feyenoord de laatste jaren gevolgd of niet..
ROY fr
 ROY fr - zondag 07 december 2008 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2008 - 20:27 schreef agneovo het volgende:

[..]

ik weet niet waar jij ze vandaan wil halen maar een beetje verdediger op niveau heb je aan 5 miljoen niks hoor..en heb jij het scoutingsapparaat van feyenoord de laatste jaren gevolgd of niet..
het scoutingsapparaat ziet er niet goed uit, tijd voor vervanging, maar ze moeten wel.
Ch€sz
 Ch€sz - zondag 07 december 2008 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2008 - 17:55 schreef ROY fr het volgende:
feyenoord moet de boel omgooien, laat dit seizoen als oefen seizoen bekijken.. kijk welke spelers feyenoord waardig zijn.

je verkoopt spelers, de winst is ongeveer 15 miljoen, ervan uitgaand dat 'sterren' als de guzman wijnaldum en fer behouden blijven.
yeah right... 15 mil? wake up dude
ROY fr
 ROY fr - maandag 08 december 2008 - 17:56   quote  deeplink  
ok 10 mil
ROY fr
 ROY fr - maandag 08 december 2008 - 17:56   quote  deeplink  
misschien nog de guzman verkopen dan ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: welke verdedigers moeten erbij komen?









0.0068328