BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord gaat ten onder aan onverantwoorde spelers

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 07 december 2008 - 17:17   quote  deeplink  
Misschien moet Verbeek de eer aan zichzelf houden maar ik zal u zeggen de ware schuldigen zijn de volgevreten vedetten die kwamen uitbollen bij Feyenoord onder Bert van Marwijk.

Ik zou Feyenoord adviseren de dienstverbanden met Lucius, Landzaat, de Cler, Timmer en Hofland met onmiddelijke ingang te beeindigen.

Wat ik al het hele jaar zie van deze lieden in het veld is bewust onderpresteren om het gezag van de trainer te ondermijnen. Lucius en Hofland zijn al hun gehele carriere doorlopend geblesseerd en dat heeft niets met de trainingsmethoden van Verbeek te maken.

Feyenoord is met dergelijke spelers en met een klein groepje supporters die bewust rellen geschopt gedoemd af te zakken naar een bedenkelijk niveau.
Nop
 Nop - zondag 07 december 2008 - 17:25   quote  deeplink  
De instelling was waardelaas, niemand stond op, en je vergeet een belangrijke naam BRUINS!!! die kan het echt niks schele bij balbezit verstoppertje spelen bij bal verlies de ruimte in??? ongelofelijk!

Verbeek zou niet echt verstandig zijn om zijn ontslag in te dienen maar ik zou het begrijpen, Peter Bosz zou zijn verantwoordelijkheid moeten nemen en nu eens zaken doen als hij niks kan betekenen dan kan ie beter oprotten!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord gaat ten onder aan onverantwoorde spelers









0.0064420