BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Steun Verbeek, vol op de jeugd en de ouwetjes moeten kleur bekennen!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - zondag 07 december 2008 - 23:00   quote  deeplink  
Zit nu Studio Voetbal te kijken en Hugo "Spartaan" Borst, die meestal wel goed geinformeerd is zegt dat een Timmer, Lucius, De Cler het hebben gehad met Verbeek. Een aantal anderen laat zich daardoor beinvloeden, Van Bronckhorst, Makaay, Hofland en de jeugd en de comebackers zien het wel zitten in Verbeek.

Allereerst dit.....heb ik in dit seizoen al beter voetbal gezien dan het gehele vorige jaar bij elkaar, helaas hebben we nu heel weinig punten en stonden we vorig jaar rond deze tijd bovenaan. Echter waar stonden we na de winterstop.....we wonnen niets meer (behalve de Beker).

Mijn conclusie...de ouwetjes worden niet meer beter, de jongeren kunnen dat nog wel worden dus......vol op de jeugd maar met een Makaay en Van Bronckhorst maar zonder Timmer (Van Gaal die zag het drie jaar geleden al niet meer in hem zitten) , zonder Lucius en zonder de Cler .
Kadaver
 Kadaver - zondag 07 december 2008 - 23:06   quote  deeplink  
Hallelujah! Ik ben blij te horen dat het om die drie gaat. Ze mogen wat mij betreft direct vertrekken. Ik ben ook blij te horen dat de drie ouwere toppers het nog steeds achter Verbeek staan.

Het is jammer van de Cler, van de beste aankoop van vorige seizoen naar de schlemiel van nu. Hopelijk herstelt hij zich.

Typisch trouwens, als ik afga op Borst, dan zijn de cijfers van de Telegraaf omgedraaid. 20%, eigenlijk 12.5% tegen, de rest voor Verbeek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 december 2008 door Kadaver --
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 07 december 2008 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2008 - 23:00 schreef Madhopfc het volgende:
Zit nu Studio Voetbal te kijken en Hugo "Spartaan" Borst, die meestal wel goed geinformeerd is zegt dat een Timmer, Lucius, De Cler het hebben gehad met Verbeek. Een aantal anderen laat zich daardoor beinvloeden, Van Bronckhorst, Makaay, Hofland en de jeugd en de comebackers zien het wel zitten in Verbeek.
Je moet beter luisteren naar Hugo, als je een topic over zijn woorden wil maken

Gio, Hofland en Makaay zijn het ook niet eens met Verbeek
Maar zij willen de trainer niet laten vallen
En daarom vind ik dat zij mogen blijven
Zij zien in dat zij niet meer dan de trainer zijn
Zij zijn het niet met hem eens maar steunen hem wel in het belang van de club
Dat vind ik klasse!!!
de gooyer
 de gooyer - zondag 07 december 2008 - 23:21   quote  deeplink  
wie betalen de salarissen?juist wij dus de supporters, jaren lang willen we in rotterdam een trainer met principes en de juiste instelling en mentaliteit nu we er een hebben gaan we achter hem staan, dus heren spelers wie niet mee wil of kan--wegwezen geen woordem maar daden
craven
 craven - maandag 08 december 2008 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2008 - 23:00 schreef Madhopfc het volgende:
Zit nu Studio Voetbal te kijken en Hugo "Spartaan" Borst, die meestal wel goed geinformeerd is zegt dat een Timmer, Lucius, De Cler het hebben gehad met Verbeek. Een aantal anderen laat zich daardoor beinvloeden, Van Bronckhorst, Makaay, Hofland en de jeugd en de comebackers zien het wel zitten in Verbeek.

Allereerst dit.....heb ik in dit seizoen al beter voetbal gezien dan het gehele vorige jaar bij elkaar, helaas hebben we nu heel weinig punten en stonden we vorig jaar rond deze tijd bovenaan. Echter waar stonden we na de winterstop.....we wonnen niets meer (behalve de Beker).

Mijn conclusie...de ouwetjes worden niet meer beter, de jongeren kunnen dat nog wel worden dus......vol op de jeugd maar met een Makaay en Van Bronckhorst maar zonder Timmer (Van Gaal die zag het drie jaar geleden al niet meer in hem zitten) , zonder Lucius en zonder de Cler .
Ik heb het gehad met Timmer, de Cler en Lucius....
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 december 2008 - 06:46   quote  deeplink  
Ik heb het gehad met peter bosz

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Steun Verbeek, vol op de jeugd en de ouwetjes moeten kleur bekennen!









9.2159011