|
|
Izz@headliner
|
|
|
Goedemorgen allemaal, Een gezellige Maandag toegewenst en een nog betere week, we zien elkaars schrijven niet meer op vaste tijden, dan maar zo. Wachtend op DGK2 of BB2008. |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2008 - 08:03 schreef Izz@headliner het volgende:Goedemorgen allemaal, Een gezellige Maandag toegewenst en een nog betere week, we zien elkaars schrijven niet meer op vaste tijden, dan maar zo. Wachtend op DGK2 of BB2008. Is boudewijn er dan mee gestopt? Want ik zie het nog wel staan de tijden en schrijven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 december 2008 door Belinea -- |
|
|
|
|
GherAhnAhmon
|
|
|
Tsja, een CBML-Afterparty houden zou ook zeer lachwekkend en té belachelijk zijn gezien de kwaliteit van dat "format" Maarreh.. hoelang blijft dat CBML-topic nog open? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
GherAhnAhmon
|
|
|
quote: Nee hoor, maar dat programma is een zachte roemloze dood gestorven..ik dacht de CBML-poort zo'n beetje dicht kon dan toch? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2008 - 19:17 schreef GherAhnAhmon het volgende:[..] Nee hoor, maar dat programma is een zachte roemloze dood gestorven..ik dacht de CBML-poort zo'n beetje dicht kon dan toch? Nhaaa,laat maar open. Ik zit te wachten op juicy news die er ongetwijfeld nog gaat komen. |
|
|
|
|
GherAhnAhmon
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2008 - 19:26 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] Nhaaa,laat maar open. Ik zit te wachten op juicy news die er ongetwijfeld nog gaat komen. 'Tuurlijk, Jankmien overtijd, het baby'tje zal wel in Mei verwacht worden.. Kelly doet aangife van verkrachting, en wil poen zien... van datte? |
|
|
|
|
Jacqueline
|
|
|
izzy fijne week mop moha ook mrsb ook iedereen meteen een fijne week he headlinnertjes xxx |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Hey Tiger babe. Voor jou ook een fijne week. Succes met je kerstboom en niet te hard zingen. Oh denneboom, oh denneboom |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
nou wat een fijne week, ik hoop iig dat jullie week een stuk leuker is dan de mijne |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|