BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bosz waar blijft je uitleg???

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Adri
 Adri - maandag 08 december 2008 - 08:49   quote  deeplink  
Al eerder heb ik gesteld, dat Bosz naar de hondstrouwe supporters toe moest om uitleg te geven over zijn beleid. Een beleid waaruit blijkt, dat Feyenoord volledig door het ijs zakt!
Nee, ik lees alleen maar, dat Bosz bezig is met zijn eigen contractverlenging (waar blijkbaar wel geld voor is) en uitspraken van Gudde, dat het contract van Bosz verlengd wordt.
Het was nog niet zo slecht tijdens het bewind van de Grote Kale Leider.........
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 december 2008 - 08:56   quote  deeplink  
bosz hoeft niets uit te leggen hij moet gewoon wegwezen
F.L.E
 F.L.E - maandag 08 december 2008 - 09:09   quote  deeplink  
Het bewind door de GKL is wel de oorzaak van de huidige financiele situatie waar we nu in zitten.
En Bosz kan niets uitleggen.Het is volledig zijn beleid te noemen, er rest hem nog maar 1 ding.
Toegeven dat zijn beleid volledig gefaald heeft en opzouten.
Ben overigens benieuwd hoe de mensen er over denken die mij en nog een aantal een paar maanden geleden verweten alleen maar negatief te kunnen reageren.
Toen schreef ik al dat het beleid van de heer Bosz nergens toe zal leiden, maar iedereen verzekerde mij dat we Verbeek de tijd moeten geven en dat alles goed zou komen.
Nou we zien het, we zijn zo lanzamerhand het lachertje van de eredivisie en dat in het jaar van ons 100 jarig bestaan.
Het is te triest voor woorden. En het legioen?
Het legioen zit massaal op de tribune en lijdt, er komen zelfs geen spreekkoren van de tribune's.
We zijn zolangzamerhand afgegleden naar een kutjes club waar we alles maar over ons heen laten komen.
En voor onze selectie heb ik een mooie oplossing.
De komende 3 wedstrijden mogen ze trainen en spelen zoals hun denken dat het juist is. Worden er dan minder dan 7 punten gehaald spelen ze de rest van het seizoen gratis.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 december 2008 door F.L.E --
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 december 2008 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2008 - 09:09 schreef F.L.E het volgende:

... Worden er dan minder dan 7 punten gehaald spelen ze de rest van het seizoen gratis.
dat is nog teveel
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 09 december 2008 - 10:51   quote  deeplink  
Ze moeten de spelers boetes laten betalen met elk verliespunt. Sommige spelers natuurlijk in het bijzonder. Kijken of ze dan wel willen werken. En BOSZ NATUURLIJK ERUIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 december 2008 door Richard Lagrouw --
Davalo
 Davalo - dinsdag 09 december 2008 - 11:06   quote  deeplink  
stemming makers!
ramon
 ramon - dinsdag 09 december 2008 - 11:34   quote  deeplink  
Hey Adri,welke hondstrouwe supporters bedoel jij eigenlijk? Bedoel jij soms die hondstrouwe supporters die ik zondag al ruim voor het einde van de wedstrijd naar huis zag gaan?
Adri
 Adri - dinsdag 09 december 2008 - 11:36   quote  deeplink  
Nee Ramon, daar hoor ik niet bij!!!!!
chrissie
 chrissie - dinsdag 09 december 2008 - 12:10   quote  deeplink  
vind sowieso het publiek wat mak de laatste tijd. op zich logisch misschien maar laten we nou toch gewoon laten zien dat we echte feyenoorders zijn! laat het legioen weer wat meer van zich horen!!!! Vooral zaterdag vanaf het begin er vol bovenop. we shall not be moved
jaap12
 jaap12 - dinsdag 09 december 2008 - 14:11   quote  deeplink  
bosz moet weg vind ik, feyenoord gaat zo kapot
erwin
 erwin - dinsdag 09 december 2008 - 14:33   quote  deeplink  
denk dat we eens op moeten houden met bosz en verbeek de schuld te geven het grote probleem ligt toch aan de jongens op het veld toch als je de instelling van die mannen ziet daar zakt je de broek vanaf. ze voetballen de hele wedstrijd in 1 tempo dat is het tempo wat ze bij de veteranen spelen.het is gewoon dramatisch slecht en zo slecht is de selectie toch niet alleen verschrikkelijk veel blessure's dus die pech hebben we ook. en geen geld om te investeren

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bosz waar blijft je uitleg???









0.0102980