BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: tijdperk verbeek voorbij, been welkom

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
thewin
 thewin - maandag 08 december 2008 - 09:22   quote  deeplink  
tijdperk verbeek voorbij, been welkom wa denken jullie
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 december 2008 - 09:27   quote  deeplink  
laat verbeek maar zitten, spelers moeten niet janken en bosz moet oprotten.
M
 M - maandag 08 december 2008 - 10:02   quote  deeplink  
Idioot, als er iemand denkt dat we nu niet de juiste trainer hebben kan hij beter korfbal gaan kijken. Verstand van voetbal heeft hij of zij in ieder geval niet. Als er problemen met de selectie zijn dan wordt het tijd dat we daar eens grote schoonmaak gaan houden. Dikbetaalde profs die klagen dat ze teveel moeten lopen, ongelooflijk. Ze hebben nog helemaal niets gepresteerd maar wel maandelijks gevangen. Ik zou willen dat ik genoeg talent had gehad om vroeger profvoetballer te kunnen worden.

De reden dat we onnodig punten verliezen is dat er te weinig balans in het elftal zit en dat is Bosz direct aan te rekenen. I.p.v. El Ahmadi voor € 4,5 miljoen te halen (maakte gisteren die domme fout waardoor het 0-1 werd, alweer) had hij moeten investeren in grote sterke en goede verdedigers. Er zit er niet een bij de huidige selectie die goed genoeg is.

Dus Verbeek blijft, Bosz eruit + een paar van die volgevreten profs.
chrissie
 chrissie - maandag 08 december 2008 - 10:09   quote  deeplink  
Verbeek gewoon blijven. Profs die commentaar hebben op de werkwijze van verbeek en klagen dat ze teveel moeten doen contract verscheuren en wegwezen. werken voor je centen! Beloning naar prestatie.
bijna alle oudjes laten het afweten, makaay, de cler, lucius, van bronkhorst (al heb ik voor de laatste toch een zwak)
laat de jeugd maar komen!
jjh
 jjh - maandag 08 december 2008 - 10:11   quote  deeplink  
Laat Verbeek lekker zitten. Hij kan er toch niks aan doen dat we zoveel blessures hebben en dat de verdedigers zo zwak zijn.
agneovo
 agneovo - maandag 08 december 2008 - 10:11   quote  deeplink  
beetje zielig om nu gelijk te janken om een nieuwe trainer...
Dubble O ms
 Dubble O ms - maandag 08 december 2008 - 10:18   quote  deeplink  
Zet GertJan Verbeek op de stoel van Bosz. Hij weet tenminste hoe je een knuppel moet hanteren!
Bokito
 Bokito - maandag 08 december 2008 - 10:41   quote  deeplink  
Gooi die zeikerds er maar uit i.p.v. Verbeek.
Dus: dag Timmer, dag Lucius,dag Makaay,de Cler, jullie waren de zwakste schakel !!
Fermy
 Fermy - maandag 08 december 2008 - 10:43   quote  deeplink  
van beek komt in holland sport van avond 8.30
wie weet ligt het niet helemaal aan hem,meestal als er wat is zijn er vaak twee kanten aan.we wachten af tot vanavond bij holland SPORT
jampie
 jampie - maandag 08 december 2008 - 10:49   quote  deeplink  
IDD Gj gewoon laten zitten en bosz eruit, en verbeek de taken van bosz opvullen
JFK
 JFK - maandag 08 december 2008 - 11:12   quote  deeplink  
Bosz is verantwoordelijk voor de lange termijn en het aantrekken van spelers en technische staf... het lijkt me dus dat HIJ gefaald heeft en dat de rest presteert op het niveau wat je van ze kan verwachten, want wij hebben nu eenmaal weinig topspelers zoals ze bij 020 of in Eindhoven wel hebben!
derq
 derq - maandag 08 december 2008 - 11:13   quote  deeplink  
Verbeek is de man, gooi lucius en timmer eruit.
wm
 wm - maandag 08 december 2008 - 11:20   quote  deeplink  
Gertjan lekker laten zitten
Maar ik plijt wel voor een andere aanvoerder eentje die zijn bek wel open durf te trekken tegen zijn medespelers alszij het laaten afweten en tegen een van onze scheidrechters
als ze weer eens een vekeerde beslissing nemen tegen ons (ik ergger me elke week weer over v Bronkhorst dat hij nooit wat zeg of doet tegen de scheids .)
MarkFR
 MarkFR - maandag 08 december 2008 - 11:28   quote  deeplink  
Timmer, Tiendalli, Lucius, Bruins en de Cler moeten gewoon allemaal opzouten. Die bruins moet ons gewoon op 1-0 zetten na een minuut maar hij mist vanaf 8meter door geen hoek uit te kiezen, dan loop je achter de feiten aan en gaan bij de 0-1 zowel timmer, tiendalli als el ahmadi in de fout. waar moet dit heen, sjongejonge
chrissie
 chrissie - maandag 08 december 2008 - 11:58   quote  deeplink  
tiendalli? Mark FR daar ben ik het niet mee eens. die jongen doet het goed! net als bahia. Je kan beide heren niet afrekenen op de manier waarop het in de achterhoede gaat.
lucius helemaal mee eens, eerder al het gevoel gehad dat hij het lek is, nu weer.
timmer......? snap er geen snars van
bruins, zo slecht, zo jammer, technisch goede voetballer maar bakt er niets van
makaay, neem eens het voortouw in plaats van te staan slapen
BV01
 BV01 - maandag 08 december 2008 - 12:16   quote  deeplink  
Ik sta nog steeds 110% achter Verbeek. Bosz moet zijn conclusies trekken en heel snel wegwezen. Waar die gast het lef vandaan haalt om nog een substantieel hoger salaris te eisen, bizar.

Kon me gisteren ook niet aan de indruk onttrekken dat een aantal spelers Verbeek gisteren bewust in de kou liet staan. Voelde 'em met dat bericht in de Telegraaf al aankomen, maar om dan met zo'n instelling het veld in te gaan voor een thuisduel tegen de Graafschap en pas na de 0-3 gas bij te geven.... Daar vormen de blessures ook absoluut geen excuses voor en kan enkel de spelersgroep worden aangerekend. Waardeloos en absolute anti-reclame voor Feyenoord. Des te schrijnender als je beseft dat er gisteren duizenden Kameraadjes in de Kuip zaten die vervolgens een waardeloze pot kregen voorgeschoteld; dat zijn verdomme de supporters van de toekomst!
sevillana
 sevillana - maandag 08 december 2008 - 12:39   quote  deeplink  
Ik heb voor al dat geouwehoer geen goed woord over. WvH zei het een aantal jaren geleden ook al; "wat is er mis met werken?"
F.L.E
 F.L.E - maandag 08 december 2008 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2008 - 12:39 schreef sevillana het volgende:
Ik heb voor al dat geouwehoer geen goed woord over. WvH zei het een aantal jaren geleden ook al; "wat is er mis met werken?"
Er is niks mis met hard werken, zeker niet als je de astronomische bedragen ziet die de heren maandelijks op hun bankrekening bijgeschreven krijgen.
Ik denk dat iedereen zo wil ruilen en zich helemaal de pestpleuris wil werken.
Dick
 Dick - maandag 08 december 2008 - 13:22   quote  deeplink  
Wij hebben geen een topspeler,wij hebben ex topspelers die bij Feyenoord afbouwen.
En hun zakken nog even komen vullen, maar schijt aan de club hebben,maar wel de boel willen regeren,En dan nog een gesprek willen hebben zonder dat Gert Jan er bij aanwezig mag zijn.Het lijkt de omgekeerde wereld wel wie zijn die mislukkingen nou wel die overal commentaar op hebben.
Als jullie het niet aanstaat moet je oprotten van waar jullie vandaan kwamen en daar
zo grote bek opzetten,en niet mijn club naar de donder helpen.
En daar bedoel ik mee despelers.
Timmer (de harlekijn )Hofland( de brulboei )Tomasson (de Deense Dog )
Lucius ( de forellen visser )Makaay ( vertegewoordiger van Bison kit )
En niet te vergeten onze picollo Bruins.
En van Bockworst ( de met dubbeletong sprekende Aredsoog )
En Landzaad die nooit geen interesse had om naar Feyenoord te komen maar wel ze zakken komt vullen Die kan ook opzouten.
En als laatste Tim De Cler ( spidi Gonzales met zijn koffertje paracetamol en verder
medicijnen.
Dan Bosz nog en aanverwanten,en nog wat Peter je zal je wel thuisvoelen tussen die
volgevreten vedetten die de boel willen regeren,jij was toch de genen die een hetze
uitvoerde om Van Hanegem weg te werken, of weet je dat niet meer dat kunsje wat je geflikt heb, nou iK wel hoor ik kwam al in de kuip toen speelde wim jansen in A1
bij Feyenoord,en ik weet alles want oudspeler Wim Van Kilsdonk was een neef van mij.
VP
 VP - maandag 08 december 2008 - 13:31   quote  deeplink  
Laat die trainer aub zijn werk gewoon afmaken.

Bosz daarentegen. Meneertje eist een hoger salaris, bonus bij een sucesvolle verkoop van een speler en bij Europese sucessen...
Met zijn prestaties zou je in het bedrijfsleven op straat geschopt worden en in mijn ogen verdiend hij dit ook net als al die ouwe zeikerds die juist de kar zouden moeten trekken maar die dit vooral niet doen. Nee lekker laf een anoniem gesprek voeren met die 020 krant. Echt heel dapper maar vooral Feyenoord onwaardig!

Te hard trainen.... hahahaha wat een lachetje. Deze mensen verdienen in een half meer geld dan ik en de meeste mensen in mijn/ons hele leven zullen doen. Stel je voor dat je er dan nog hard voor zou moeten trainen, wel 4 keer per week ongeveer 4 uurtjes per dag..... Echt ontzettend triest!

Laat GJ aub lekker met jonge enthousiaste gasten werken eventueel aangevuld met oudere ervaren spelers die wel hard willen trainen/werken voor hun geld.

Rest als meneertje Bosz, die vuurwerkverkoper en bijv.de heer Hoflul, ga aub ergens anders spelen en eis geen vergoeding voor jullie ontslag want jullie verdienen het
en zouden eigenlijk geld toe moeten geven voor al het geouwehoer en gepruts!!!
derq
 derq - maandag 08 december 2008 - 14:17   quote  deeplink  
inderdaad, de oude knarren moeten feyenoord niet zien als een afbouwstukje.. timmer en lucius, zijn jullie niet happy? donder dan aub op, want jullie zijn ook de slechtst presterende spelers uit de selectie op dit moment.
als jullie het totaalniveau en de moreel niet omhoog helpen, wat voor toegevoegde waarde hebben jullie dan voor dit team? ik weet zeker dat erwin mulder en nieveld jullie fouten ook wel kunnen maken, alleen zij zouden er nog van leren, en staan tenminste open voor Verbeek's werkwijze.
red snapper
 red snapper - maandag 08 december 2008 - 14:17   quote  deeplink  
Simpel ouwe lullen er uit.
Verbeek blijft.
Kermit Erasmus in de spits.
sevillana
 sevillana - maandag 08 december 2008 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2008 - 14:17 schreef red snapper het volgende:
Simpel ouwe lullen er uit.
Verbeek blijft.
Kermit Erasmus in de spits.
Ja, en Pino voorlopig als assistent verzorger van Gerard!
craven
 craven - maandag 08 december 2008 - 14:38   quote  deeplink  
vergeet ienie mienie niet....
grom48
 grom48 - maandag 08 december 2008 - 15:14   quote  deeplink  
Bosz weg, ontevreden spelers weg, Verbeek blijft!!! Dan maar met jeugd, die zullen het niet slechter doen!!
beterweter
 beterweter - maandag 08 december 2008 - 15:16   quote  deeplink  
ik weet ook niet precies waar het aan ligt... het is moeilijk de vinger op de zere plek te leggen, verbeek, spelersgroep, bosz , allemaal zullen ze wel iets fout doen. Feit blijft in ieder geval wel dat verbeek zeer zeker ook verkeerde keuzes maakt en ik b.v. zijn wisselbeleid gewoon waardeloos vindt. Hij wisselt veel te laat (gisteren geloof ik pas na een uur terwijl dat best na een nalf uur mag) en laat mensen die al weken lang spelen als dikke stront (bruins bv.) gewoon lekker in het 11tal staan. Ook stelt hij spelers op die niet op hun juiste positie spelen. Zo is het iedere week weer schrijnend om te zien dat ons grote talent wijnaldum stijf op rechts wordt geposteerd terwijl deze jongen volgens iedereen centraal veel en veel beter uit de voeten kan, en dan moet hij niet zeggen dat hij geen alternatieven heeft want de laatste tijd met slory en pedro kan hij best andere spelers op rechtsbuiten zetten en desnoods kan hij 4-4-2 gaan spelen, als we zoveel blessures hebben als nu is er niemand die het erg vind dat hij maar met 2 aanvallers speelt hoor... dus inderdaad Verbeek maakt ook verkeerde keuzes mensen !!! Ik stop nu met tikken want als ik alle problemen van dit Feyenoord moet weergeven ben krijg ik lamme vingers van het tikken...
netsurfer
 netsurfer - maandag 08 december 2008 - 15:29   quote  deeplink  
Verbeek moet blijven, weg met die ouwe wijven!

__________________
rbmb.tk
agneovo
 agneovo - maandag 08 december 2008 - 15:42   quote  deeplink  
iedereen moet maar eens ophouden met dat gejank ..jullie lijken wel een stelletje wijven..iedereen weet het beter..hij moet dit en hij moet dat..bosz moet weg en iedereen in de selectie moet weg..ik denk dat verbeek beter weet als iedereen die hier loop te janken wie er wel en wie er niet geschikt is om te mogen spelen..in plaats van hier te janken zou ik me energie stoppen in het onvoorwaardelijk steunen van je club..
sevillana
 sevillana - maandag 08 december 2008 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2008 - 15:42 schreef agneovo het volgende:
iedereen moet maar eens ophouden met dat gejank ..jullie lijken wel een stelletje wijven..iedereen weet het beter..hij moet dit en hij moet dat..bosz moet weg en iedereen in de selectie moet weg..ik denk dat verbeek beter weet als iedereen die hier loop te janken wie er wel en wie er niet geschikt is om te mogen spelen..in plaats van hier te janken zou ik me energie stoppen in het onvoorwaardelijk steunen van je club..
Kan ik mezelf ook wel weer een beetje in vinden, maar feiten blijven feiten, dus als supporters mag je ook wel je kritiek/mening laten horen.
agneovo
 agneovo - maandag 08 december 2008 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2008 - 15:45 schreef sevillana het volgende:

[..]

Kan ik mezelf ook wel weer een beetje in vinden, maar feiten blijven feiten, dus als supporters mag je ook wel je kritiek/mening laten horen.
natuurlijk mag je je mening geven maar naar mijn mening word nu teveel nadruk gelegd op wie er verkocht moet worden en wie niet zijn niveau haalt zit gelijk op de slachtbank..de cler zou niet meer kunnen voetballen dus mag verkocht worden..bruins kan er geen hout meer van dus mag verkocht worden..makaay is uit vorm dus laten we die ook maar verkopen..landzaad is te lang geblesseerd dus verkopen die gozer..idem dito met tommasson..dat is volgens mij geen mening maar huilen voordat je geslagen word..ze moeten eerst eens nadenken voordat ze gaan lopen gillen..
sevillana
 sevillana - maandag 08 december 2008 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2008 - 16:06 schreef agneovo het volgende:

[..]

natuurlijk mag je je mening geven maar naar mijn mening word nu teveel nadruk gelegd op wie er verkocht moet worden en wie niet zijn niveau haalt zit gelijk op de slachtbank..de cler zou niet meer kunnen voetballen dus mag verkocht worden..bruins kan er geen hout meer van dus mag verkocht worden..makaay is uit vorm dus laten we die ook maar verkopen..landzaad is te lang geblesseerd dus verkopen die gozer..idem dito met tommasson..dat is volgens mij geen mening maar huilen voordat je geslagen word..ze moeten eerst eens nadenken voordat ze gaan lopen gillen..
Mee eens, en even voor de duidelijkheid, ben voor GJV!
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 08 december 2008 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2008 - 13:22 schreef Dick het volgende:
Wij hebben geen een topspeler,wij hebben ex topspelers die bij Feyenoord afbouwen.
En hun zakken nog even komen vullen, maar schijt aan de club hebben,maar wel de boel willen regeren,En dan nog een gesprek willen hebben zonder dat Gert Jan er bij aanwezig mag zijn.Het lijkt de omgekeerde wereld wel wie zijn die mislukkingen nou wel die overal commentaar op hebben.
Als jullie het niet aanstaat moet je oprotten van waar jullie vandaan kwamen en daar
zo grote bek opzetten,en niet mijn club naar de donder helpen.
En daar bedoel ik mee despelers.
Timmer (de harlekijn )Hofland( de brulboei )Tomasson (de Deense Dog )
Lucius ( de forellen visser )Makaay ( vertegewoordiger van Bison kit )
En niet te vergeten onze picollo Bruins.
En van Bockworst ( de met dubbeletong sprekende Aredsoog )
En Landzaad die nooit geen interesse had om naar Feyenoord te komen maar wel ze zakken komt vullen Die kan ook opzouten.
En als laatste Tim De Cler ( spidi Gonzales met zijn koffertje paracetamol en verder
medicijnen.
Dan Bosz nog en aanverwanten,en nog wat Peter je zal je wel thuisvoelen tussen die
volgevreten vedetten die de boel willen regeren,jij was toch de genen die een hetze
uitvoerde om Van Hanegem weg te werken, of weet je dat niet meer dat kunsje wat je geflikt heb, nou iK wel hoor ik kwam al in de kuip toen speelde wim jansen in A1
bij Feyenoord,en ik weet alles want oudspeler Wim Van Kilsdonk was een neef van mij.
jij DENKT dat je alles weet ! v Bronckhorst,Makaay en Tomasson hebben salaris ingeleverd t.o.v hun vorige werkgever dus je kan wel een neefje zijn van een nietszeggende oud-speler maar je weet er geen ene kloot van!
mmhj
 mmhj - maandag 08 december 2008 - 16:38   quote  deeplink  
maar ik durf te wedden dat die drie nog steeds een (te) riant salaris hebben... En jantje jij kan je misschien iets bescheidener opstellen, ipv met je mening over iedereen heen te walsen.
Echtefan
 Echtefan - maandag 08 december 2008 - 16:38   quote  deeplink  
teer punt...maar wordt het geen tijd voor een grote kale leider !!!
sevillana
 sevillana - maandag 08 december 2008 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2008 - 16:38 schreef Echtefan het volgende:
teer punt...maar wordt het geen tijd voor een grote kale leider !!!
Je bedoelt Metgod?
Marciano
 Marciano - maandag 08 december 2008 - 16:54   quote  deeplink  
haha ik denk Van den Herik
ROY fr
 ROY fr - maandag 08 december 2008 - 17:06   quote  deeplink  
volgens mij moet je Bosz ontslaan, en verbeek zijn gang laten gaan.
spelers die vinden dat verbeek ''te hard'' traint, of andere redenen moeten gaan.
zelf als het makaay is, bij wijze van spreke.
Fonsie
 Fonsie - maandag 08 december 2008 - 17:32   quote  deeplink  
'T is nu of nooit, er op of d'r onder, en dat gebeurd nooit. De aanpakt van v.B legt de tekortkomingen bloot, waar we de laatste jaren al mee zitten, geef hem net als van gaal of been de tijd en je zult het zien, de rotte appels komen vanzelf boven, immers ze hebben het zelf in de hand, ze kunnen zich zelf bewijzen , en ze kunnen er zondag al mee beginnen. En Mario weet ook nog stees wat verliezen is.
Mokkum
 Mokkum - maandag 08 december 2008 - 17:42   quote  deeplink  
Linkerrijtje?????? hahahahahahaha
B. Eertje
 B. Eertje - maandag 08 december 2008 - 18:14   quote  deeplink  
Wat ik niet begrijp is dat Bosz een ( verbeterd contract)probeert af te dwingen, terwijl hij als geen ander moet weten hoe de financiele situatie is bij onze club.
Laten we maar eens een paar 25,26,27,28 jarigen aan de selectie prioberen toe te voegen.
De jonge jongens ( Wijnaldum voorop) worden veel te veel "dragende spelers", terwijl de ouderen continu afhaken, zeuren of wanprestaties leveren. Makkaay moet goed gebruikt worden, dan is hij een prima spits ( combinatie Hofs).
Is Powell van FC Groningen ( leeft in onmin met zijn trainer)niet een optie????
cornelis
 cornelis - maandag 08 december 2008 - 18:43   quote  deeplink  
verbeek hoeft niet weg; bosz moet weg; en de spelers de zweep er over heen;net zo lang tot ze het lekker vinden; dan gaan ze pas voetballen
Danny.K
 Danny.K - maandag 08 december 2008 - 18:53   quote  deeplink  
Verbeek moet blijven en degene die niet meer willen of lopen te muiten mogen van mij opfl*kkeren het is een eer om voor Feyenoord te spelen laten ze de energie die ze gebruiken met muiten en gallen eens omzetten in werklust op het veld.
Maar de zeikerts gaan al janken van een beetje krachttraining ongeloofelijk als voetballer wil je toch ook sterker en beter worden of zie ik dit verkeert.
En de gene die hier de dupe van worden zijn de doorbrekende talenten en de supporters.
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - maandag 08 december 2008 - 19:18   quote  deeplink  
Werken Werken Werken. Het kan zijn dat het niet lukt met mooi verzorgd voetbal maar waar is de wil om te knokken te vechten voor die 3 punten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 december 2008 door FEYENOORD KAMPIOENEN --
sebbe1
 sebbe1 - maandag 08 december 2008 - 20:04   quote  deeplink  
Die gasten die zo klagen dat ze zo hard moeten trainen liepen bij mij nog een keer, naar hun auto. Niet presteren en dan ook nog door de weeks de kantjes eraf lopen, geef Verbeek een nog grotere zweep, er kan er maar een de baas zijn.
Vakkie Q
 Vakkie Q - maandag 08 december 2008 - 20:04   quote  deeplink  
Laat die Gert Jan nu maar lekker zijn gang gaan.
Die Lucius had bij mij geen seconde speeltijd meer gehad(Opzouten)
Gert Jan moet alleen Bruins op rechts half zetten en samen laten spelen met Slory(denk aan de excelsior tijd)We gaan nog een paar moeilijke wedstrijden tegemoet en in de winterstop een goede vedediger er bij en een spits naast Roy,Thomasson terug en dan gaat het goed komen.
Robertz
 Robertz - maandag 08 december 2008 - 20:36   quote  deeplink  
Aan Luipaarden hebben we geen behoefte;spelers die het niet kunnen opbrengen om een hoeveelheid trainingsarbeid te verrichten per dag moeten dat eerlijk zeggen,dan kunnen ze in de winterstop verkocht worden;ze ondermijnen alleen maar het moreel.
dxdxdennis
 dxdxdennis - maandag 08 december 2008 - 20:53   quote  deeplink  
verbeek moet blijven maakt jonge spelers beter !!!!!!!!!! zelfs afgeschreven spelers zijn dit seizoen onder verbeek gaan presteren dus zeg ik die het niet met verbeek eens zoek een andere club zijn niet feyenoord waardig !!!!!!!!!!!
Jeli
 Jeli - maandag 08 december 2008 - 21:03   quote  deeplink  
Verbeek valt weinig te verwijten. Volgens mij kiest hij voor de juiste spelers en de juiste opstelling. Vervolgens moeten de spelers het doen.

Waarom dat niet lukt is in het voetbal vaak een raadsel. Zie AZ vorig seizoen en dit seizoen. Zie NEC begin vorig seizoen en eind vorig seizoen. Zie ook de zogenaamde volgevreten vedetten van Barcelona vorig seizoen (Eto'O, Henry) en dit seizoen, zie Anelka vorig seizoen en dit seizoen etc. etc.

Kortom rust bewaren, de beker winnen en als het kan een aanvaller met een individuele actie en een goede verdediger erbij in de winterstop.
thewin
 thewin - maandag 08 december 2008 - 22:27   quote  deeplink  
CONCLUSIE VERBEEK MOET BLIJVEN
Sjerrie
 Sjerrie - maandag 08 december 2008 - 23:00   quote  deeplink  
ik heb thewin tot nu toe alleen nog maar onzin uithoren kramen, zeg is wat nuttigs jongen achterlijke debiel!!!

Een man als Verbeek is precies wat we nodig hebben in de Kuip....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: tijdperk verbeek voorbij, been welkom









0.0083649