BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zijn sommige selectiespelers losgeslagen en trainen ze liever in de kroeg

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 08 december 2008 - 16:28   quote  deeplink  
Er zijn steeds meer berichten dat een aantal selectiespelers het niet zo nauw neemt met de zelfdiscipline. Het gaat dan met name om drinkgelagen van de Cler, Lucius en Timmer. Als het inderdaad zo is dat deze pseudovedetten niet leven voor de sport dan moet Feyenoord deze mannen toch op non-actief kunnen zetten in plaats van een hardwerkende trainer met een visie ontslaan...

Timmer en de Cler presteren meestal hopeloos en ogen niet fit en dat komt dan blijkbaar omdat de trainingsarbeid zich niet verenigd met hun uitgaans en versier drang...

Het lijkt me duidelijk dat de aanpak van GJ Verbeek een harde is en dat dit pas op termijn resultaten kan opleveren het lijkt me ook goed dat er een soort middenweg wordt gezocht qua trainingsarbeid en belasting, maar het lijkt me dat er voor kroegtijgers, illegale vuurwerkverkopers en luiaards geen plaats is in Feyenoord1, Jong Feyenoord of de sportclub.

Na jaren van labbekakkerige trainers als van Marwijk, Gullit en E.Koevla is Verbeek een verademing.
walbert
 walbert - maandag 08 december 2008 - 17:22   quote  deeplink  
En dan die lucius die gaat liever elke week pokeren samen met sibon in heereveen
Fonsie
 Fonsie - maandag 08 december 2008 - 18:01   quote  deeplink  
Nee nu niet weer op de rem trappen, dat is al veel te lang gebeurd, wie de berg niet over wil kan afstappen en meld zich zelf aan voor einde contract en die maakt plaats voor doeners, en zelf-verwwijt dat woord bestaat niet, maar kan toch wel eens van pas komen. Al spreek ik de wens uit dat iedereen tot bezinning komt. ook wij roepen wel eens verkopen die handel, maar langzamerhand zit hier geen andel meer in no money.
Kadaver
 Kadaver - maandag 08 december 2008 - 18:12   quote  deeplink  
@Walbert,

Dat heb je zeker uit de Privé of de Story gevist, die trouw naast je luie stoel ligt?
Laat die gasten lekker zelf weten hoe zij hun vrije tijd indelen, zolang het niet ten koste gaat van zijn werk.

In reactie op dit bericht: je maakt mij niet wijs dat die burgelijke veertigers dag in en dag uit in de kroeg hangen. Ze zullen wel eens gespot zijn, laat ze lekker.
Danny.K
 Danny.K - maandag 08 december 2008 - 19:04   quote  deeplink  
Haalt mij niet uit wat ze in hun vrije tijd doen al heeft er 1 de grootste vuurwerk imperium van Nederland en de ander zijn tijd doorbrengt in clubs of pokertafels haalt mij niet uit, maar de 90 minuten dat er gepresteert moet worden moeten ze dat wel doen. En als ze dat dan niet lukt moet je dat niet op de trainer afreageren en zeker niet gaan lopen muiten want daar heb ik echt een hekel aan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zijn sommige selectiespelers losgeslagen en trainen ze liever in de kroeg









0.0048761