BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuwe Feyenoord Shirts

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Legioen Weblog
 Legioen Weblog - maandag 08 december 2008 - 17:11   quote  deeplink  


Ze zijn mooier dan die we nu hebben
ROY fr
 ROY fr - maandag 08 december 2008 - 17:13   quote  deeplink  
ik vind het wel 'styl'hebben
ik ben nog aan het twijfelen over het thuis shirt het uit shirt ziet er wel mooi uit
mmhj
 mmhj - maandag 08 december 2008 - 17:14   quote  deeplink  
volgend jaar de mooiste shirts van de jupiler league!
ROY fr
 ROY fr - maandag 08 december 2008 - 17:20   quote  deeplink  
grappig
sevillana
 sevillana - maandag 08 december 2008 - 17:29   quote  deeplink  
EN NU MAAR HOPEN DAT DIE NIEUWE SHIRTS ALLEEN GEDRAGEN GAAN WORDEN DOOR SPELERS DIE HET OOK ECHT WAARD ZIJN OM DIE SHIRTS TE DRAGEN!!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 december 2008 - 20:07   quote  deeplink  
ik vind er geen reet aan, beetje wibra achtig.
jjh
 jjh - maandag 08 december 2008 - 20:17   quote  deeplink  
ik ben er niet weg van
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 08 december 2008 - 20:23   quote  deeplink  
Ik vind ze sneller en beter staan dan dat wat er nu is
Danio
 Danio - maandag 08 december 2008 - 20:31   quote  deeplink  
Tja ik dacht gelijk aan een matrozenpakje :-( vind er echt nix aan. Helaas!!
Jeli
 Jeli - maandag 08 december 2008 - 21:14   quote  deeplink  
Ja inderdaad een matrozenpakje. Het heeft ook iets zwarte pieterigs (en dan heb ik het alleen over de shirts!)
thewin
 thewin - dinsdag 09 december 2008 - 17:16   quote  deeplink  
Ik vind het op zich wel mooi maar thuis shirt moet gewoon ouderwets blijve
ariefr
 ariefr - dinsdag 09 december 2008 - 17:26   quote  deeplink  
thuis shirt is thuisshhirt en moet je er geen rare matrozenstreepjes erop gaan zetten. uit shirt is mooi maar thuisshirt kan gewoon niet
agneovo
 agneovo - dinsdag 09 december 2008 - 19:07   quote  deeplink  
zeikerds blijf je altijd hebben he
Kees010
 Kees010 - dinsdag 09 december 2008 - 19:10   quote  deeplink  
Ik vind het eerlijk gezegd ook echt een smerig setje shirts...
Oogt alsof je er bij de wibra zo voor terecht zou kunnen.
Ziet er kort gezegt goedkoop uit !
Madhopfc
 Madhopfc - dinsdag 09 december 2008 - 19:11   quote  deeplink  
Ik moet nog ff wennen, wel vind ik dat het clubembleem iets kleiner kan, meer in verhouding zeg maar.
Peer
 Peer - dinsdag 09 december 2008 - 19:47   quote  deeplink  
Net een wegwerp verpakking. Past dus wel!
Bokito
 Bokito - dinsdag 09 december 2008 - 23:05   quote  deeplink  
ben benieuwd hoe ze vallen
normaal heb ik XL, maar van kappa heb ik XXXL nodig
Legioen Weblog
 Legioen Weblog - woensdag 10 december 2008 - 15:25   quote  deeplink  
Nieuwe Tenues worden waarschijnlijk toch aangepast, aldus Feyenoord
Kees010
 Kees010 - woensdag 10 december 2008 - 15:32   quote  deeplink  
MOOI !
Hoop je dan
hotjumper
 hotjumper - woensdag 10 december 2008 - 15:33   quote  deeplink  
las het ook net, wel raar hoor, besluit je als kleding merk je te binden aan een club, dan verdiep je je toch een beetje in de cultuur van die club?
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 10 december 2008 - 20:29   quote  deeplink  
Puma herziet Feyenoord-shirts na klachten

Feyenoord en Puma presenteerden deze week de nieuwe shirts. De nieuwe shirtsponsor kreeg echter overwegend negatieve reacties en wil dus samen met de supporters de shirts veranderen. Wie bij Puma een klacht kenbaar maakte op het shirt kreeg te horen dat Puma 'trots is op de toekomstige samenwerking' en graag producten wil ontwerpen die passen bij Feyenoord en haar supporters.

Op de clubsite van de Rotterdammers valt ook een reactie van de nieuwe kledingsponsor te lezen. "We zullen daarom dus proberen rekening te houden met het commentaar, al is het lastig om elke individuele wens daarin te verwerken. We inventariseren nu alle reacties en commentaren en zullen daar proberen een goede opvolging aan te geven zodat de shirts voor volgend seizoen er goed en Feyenoord-waardig uit zien. Uiteraard gebeurt dit alles in goed overleg met alle mensen bij Feyenoord", aldus de reactie van het kledingmerk op het digitale huis van Feyenoord.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 10 december 2008 - 20:38   quote  deeplink  
als je op de puma site kijkt maken ze gave dingen (bijvoorbeeld het shirt van guatamala) die moeten toch wel een mooi Feyenoord shirt kunnen maken.
v1n10
 v1n10 - zondag 25 januari 2009 - 20:18   quote  deeplink  
vreselijk!
dat thuisshirt lijkt op zo'n illegaal shirtje wat je op vakantie kan kopen
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zondag 25 januari 2009 - 20:22   quote  deeplink  
v1n10: kom jij uit een ei
E. FR1908
 E. FR1908 - zondag 25 januari 2009 - 20:23   quote  deeplink  
HAHAHAH
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 november 2014 - 14:20   quote  deeplink  
De Feyenoord-selectie heeft vandaag een reanimatie-training gekregen in De Kuip. Het lijkt het begin van een nieuwe campagne ter ondersteuning van de hartstichting. Zelfs het shirt van de Rotterdammers is aangepast. Het is vooralsnog niet bekend of Feyenoord ook daadwerkelijk wedstrijden gaat afwerken met het embleem van de hartstichting op de mouw of dat het enkel als 'presentatieshirt' dient.

2j47uw9.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 november 2014 door RenatoBos --
MauricioAros
 MauricioAros - dinsdag 11 november 2014 - 14:25   quote  deeplink  
Wie, wat , huh??

Oh wacht, de reacties verschillen van jaartal
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 november 2014 - 14:44   quote  deeplink  
Haha, ben administrateur van origine he, archiveer graag dingen..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 november 2014 - 14:53   quote  deeplink  
OPEL EN FEYENOORD HAND IN HAND VOOR DE HARTSTICHTING

2vx1wrb.jpg

Opel en Feyenoord slaan de handen ineen en gaan een bijdrage leveren aan een van de strategische doelstellingen van de Hartstichting. Dit is dinsdag bekendgemaakt in De Kuip. Deze maatschappelijke invulling van het partnership tussen Opel en Feyenoord heeft tot doel om uiteindelijk iedereen in Nederland binnen zes minuten te kunnen reanimeren bij een hartstilstand. Het werven van in totaal 200.000 vrijwilligers is daarbij het centrale doel. In het kader van Hand in hand voor het leven, volgde de Feyenoord-selectie op de dag van de bekendmaking alvast een reanimatiecursus in De Kuip.

Bij aanvang van het hoofdsponsorschap van Feyenoord op 1 juli 2013 gaf Opel reeds te kennen dat het meer wilde zijn dan alleen de naam op het shirt. Na een gedegen voorbereiding voegt Opel nu de daad bij het woord. Deze maatschappelijke invulling is echter geen eenrichtingsbenadering; ook Feyenoord zal de samenwerking voor en met de Hartstichting centraal stellen in haar MVO-beleid.

Eric Gudde, algemeen directeur Feyenoord: De hartstocht bij het Feyenoord-legioen, de beleving waarmee onze hoofdsponsor autos ontwikkelt: dat gaat over passie, het doet je hart sneller kloppen. Maar wat als je hart er plotseling mee ophoudt? Dan is het van levensbelang dat je snel wordt geholpen. En dat willen Opel en Feyenoord samen bewerkstelligen, voor en met de Hartstichting. Dat gaat veel verder dan clubliefde, het is een zaak die ons allen aangaat. Dat maakt deze overeenkomst uniek, voor de betrokken partijen en voor Nederland.

200.000 vrijwilligers

Elke week krijgen zon 300 Nederlanders buiten het ziekenhuis een hartstilstand. Reanimatie binnen zes minuten kan de overlevingskans verdubbelen. Om in héél Nederland binnen zes minuten tot reanimatie over te kunnen gaan voordat professionele hulpverleners ter plekke zijn zijn in totaal 200.000 vrijwilligers nodig. Centraal doel van het unieke partnership tussen Opel, Feyenoord en de Hartstichting is om dit aantal te realiseren. Momenteel zijn er ruim 75.000 vrijwilligers geregistreerd in het centrale oproepsysteem. Deze personen kunnen niet alleen reanimeren, ze zijn ook direct oproepbaar in het geval dat iemand in de omgeving een hartstilstand krijgt.

Hand in hand voor het leven

Floris Italianer, directeur van de Hartstichting, onderstreept het belang van de samenwerking: Wij kunnen de katalyserende werking van beide organisaties uitstekend gebruiken. Dankzij de enorme achterban en de communicatiekracht van zowel Feyenoord als Opel, denken we dat het haalbaar is om binnen afzienbare termijn de 200.000 vrijwilligers te registreren. Als we dat bereiken, winnen we zo ontzettend veel. Om het belang aan te geven: dan zijn we in staat om jaarlijks vele honderden levens te redden. Van Feyenoord-supporters, Opel-rijders, buren, dorpsgenoten en wijkbewoners. Dát beoogt de samenwerking. Vandaar Hand in hand, voor het leven.

Om ervoor te zorgen dat op termijn overal in het land binnen zes minuten gereanimeerd kan worden, zullen in de loop van de samenwerking ook de driehonderd partnerverenigingen van Feyenoord en het Opel dealernetwerk worden gemobiliseerd. De reanimatietrainingen bij deze partijen worden in samenwerking met het Rotterdamse Erasmus MC verzorgd.

Voor meer informatie en aanmelding voor het landelijke oproepsysteem kunnen geïnteresseerden terecht op www.opel.nl/voorhetleven. Nieuwe aanmelders ontvangen een uniek polsbandje met de opdruk Voor het Leven.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 11 november 2014 - 15:00   quote  deeplink  
Nuttig
VVout
 VVout - dinsdag 11 november 2014 - 18:03   quote  deeplink  
Niks mis mee idd.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 november 2014 - 20:05   quote  deeplink  
LEERZAME REANIMATIETRAINING VOOR FEYENOORDERS

28mjrdl.jpg

De Feyenoord-selectie heeft dinsdag een reanimatietraining gevolgd, in het kader van de dinsdag gelanceerde samenwerking tussen de club, hoofdsponsor Opel en de Hartstichting. In de Van Zandvlietzaal in De Kuip bracht een onderwijsteam uit het Erasmus Medisch Centrum Rotterdam (EMC) de spelers alles bij op het gebied van reanimatie en acute hulpverlening.

Nadat de wegens interlandverplichtingen uitgedunde selectie een uitgebreide uitleg had gekregen over de te nemen stappen in geval van een hartstilstand, kregen de spelers direct de gelegenheid om de opgedane lessen toe te passen in de praktijk. Daarbij diende een aantal poppen in de zaal als slachtoffer en werden de Feyenoorders getraind in onder meer het geven van mond-op-mond beademing en het gebruik van een Automatische Externe Defibrillator (AED).

2b6v7q.jpg

Ronald Graafland sprak na afloop van een leerzame cursus. Vijf jaar geleden overleed de vader van de doelman aan een hartstilstand, waarbij de hulpverlening uiteindelijk niet meer mocht baten. Zelf heb ik destijds niet gezien hoe ze hebben geprobeerd om mijn vader in leven te houden, zei Graafland. Op dat moment wist ik ook niet hoe ik in zon geval moest handelen. Tijdens zon training als vandaag merk je dat er bij een reanimatie veel meer komt kijken dan bijvoorbeeld alleen het drukken op de borst. Zo is het ook van belang om eerst te kijken of het slachtoffer veilig is. Daarom is het in mijn ogen goed dat zoveel mogelijk mensen weten hoe te handelen in een dergelijke situatie, ik merkte ook dat de andere jongens de ernst ervan in zagen.

Ook Tamana Attaye, coördinator onderwijs acute geneeskunde in het EMC en als een van de docenten aanwezig in De Kuip, zag dat haar leerlingen goed bij de les waren. De spelers waren erg enthousiast en hebben goed mee gedaan, vertelde ze. Sommigen hebben zelf al eens een situatie meegemaakt waarbij iemand in hun persoonlijke omgeving een harstilstand kreeg. Bij anderen kwam mede door de cursus het besef dat zoiets naars iedereen kan overkomen, waardoor de juiste kennis van grote waarde kan zijn.

2n1x8on.jpg

Ruben Schaken noemde de training in De Kuip een welkome opfrisser, nadat hij vorig jaar al eens samen met onder meer Graziano Pellè een reanimatietraining had gevolgd. Voor mij was dat destijds een echte eye-opener. Ik heb toen keurig een certificaat gekregen, alleen is die maar één jaar geldig. Op zich logisch, want afgelopen jaar heb ik, gelukkig maar, niet te maken gekregen met een levensbedreigende situatie. Vandaag merkte ik dat de basis me wel was bijgebleven, maar dat er ook bepaalde handelingen waren die ik niet meer wist. Daarom was de bijeenkomst van vanmiddag een hele nuttige, waar ik veel aan heb gehad.

6xsyns.jpg

Een fantastisch initiatief, zo omschrijft de aanvaller de samenwerking tussen Feyenoord, Opel en de Hartstichting. Ik denk dat deze campagne absoluut resultaat kan opleveren. Dit is zon grote club, waar de betrokkenheid van de mensen enorm is. Daar kan de Hartstichting alleen maar profijt van hebben. Hoe meer mensen weten hoe ze moeten handelen in geval van een hartstilstand, hoe groter de kans dat er levens gered kunnen worden.

Voor meer informatie en aanmelding voor het landelijke oproepsysteem kunnen geïnteresseerden terecht op www.opel.nl/voorhetleven. Nieuwe aanmelders ontvangen een uniek polsbandje met de opdruk Voor het Leven.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite

Feyenoord-spelers trainen hart

(http://youtu.be/p1YdcogmtBs)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 februari 2015 - 14:00   quote  deeplink  
289lkxf.jpg

Ontwerp van mogelijk nieuwe uitshirt..

Feyenoord en Adidas overwegen om voor het uitshirt voor volgend seizoen te baseren op een shirt uit het verre verleden van de club. Het zou gaan om het rood blauwe shirt waar in het jaar van de oprichting (toen Feyenoord Wilhelmina heette) in werd gespeeld. Een prachtige ode aan het verleden? Of moet Feyenoord gewoon in het Rotterdamse groen wit gaan spelen? Het shirt links is het retroshirt wat dit jaar uit wordt gebracht door Copa.Rechts is te zien hoe wij denken dat het shirt er dan eventueel uit komt te zien.Mooi? Lelijk? Kom maar op met de commentaren!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 februari 2015 door RenatoBos --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 06 februari 2015 - 16:16   quote  deeplink  
Sorry, maar ik heb er niets mee... kleuren groen/wit, of geel (uit de tijd van de gouden gids) vind ik mooi, maar hier heb ik niets mee.... Shirt an sich is best mooi hoor, maar ik heb er niets mee... Ik vond in de tijd van Van Gastel en Kees van Wonderen dat groen/kaki shirt wel erg mooi...

th?&id=HN.608001699797535203&w=300&h=300&c=0&pid=1.9&rs=0&p=0

Of dat witte met groen wat K2 droeg toen ze ajakkes verpletterden....

th?id=HN.608002996881589024&w=106&h=144&c=7&rs=1&qlt=90&o=4&pid=1.7

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 februari 2015 door Arie.Klooster --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 06 februari 2015 - 16:20   quote  deeplink  
Zie je het weer voor je? Volgend jaar.....?

th?&id=HN.608007699862914009&w=300&h=300&c=0&pid=1.9&rs=0&p=0

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 februari 2015 door Arie.Klooster --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 februari 2015 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 16:16 schreef Arie.Klooster het volgende:
Sorry, maar ik heb er niets mee... kleuren groen/wit, of geel (uit de tijd van de gouden gids) vind ik mooi, maar hier heb ik niets mee.... Shirt an sich is best mooi hoor, maar ik heb er niets mee... Ik vond in de tijd van Van Gastel en Kees van Wonderen dat groen/kaki shirt wel erg mooi...

[ afbeelding ]

Of dat witte met groen wat K2 droeg toen ze ajakkes verpletterden....

[ afbeelding ]
Die bovenste vind ik ook nog steeds DE mooiste, mede door dat F-je in de nek van voren..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 februari 2015 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 16:20 schreef Arie.Klooster het volgende:
Zie je het weer voor je? Volgend jaar.....?

[ afbeelding ]
d:-)
R()b
 R()b - vrijdag 06 februari 2015 - 16:24   quote  deeplink  
Dat koortje in het nieuwe shirt verwerken ;)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 februari 2015 - 16:36   quote  deeplink  
Haha juist ja, regel jij het..😉
R()b
 R()b - vrijdag 06 februari 2015 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 16:36 schreef RenatoBos het volgende:
Haha juist ja, regel jij het..😉
Hahaha geen probleem een vrouwtje hier verderop in de straat kan dat.
Goedkoper dan Adidas ;-)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 06 februari 2015 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 16:22 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Die bovenste vind ik ook nog steeds DE mooiste, mede door dat F-je in de nek van voren..
de hals noemen ze die plek toch? Heb je meer moeite met plekjes te vinden?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 06 februari 2015 - 16:43   quote  deeplink  
Deze was ik nog vergeten. Dit is natuurlijk de allermooiste (na het thuisshirt natuurlijk...)!

th?&id=HN.608014816624708296&w=300&h=300&c=0&pid=1.9&rs=0&p=0

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 februari 2015 door Arie.Klooster --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 06 februari 2015 - 16:47   quote  deeplink  
een shirt a la celtic zou ook wel mooi zijn, groen/wit zit er in en het is respect naar de club waar we uiteindelijk de europacup tegen wonnen....
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 februari 2015 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 16:39 schreef R()b het volgende:

[..]

Hahaha geen probleem een vrouwtje hier verderop in de straat kan dat.
Goedkoper dan Adidas ;-)
Jahaa dat ken ik, wij waren een paar jaar geleden in Turkije lagen de nieuwe shirts van Feyenoord ook te koop, er stond enkel nog ASR op in plaats van Opel..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 februari 2015 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 16:41 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

de hals noemen ze die plek toch? Heb je meer moeite met plekjes te vinden?
Dat was het woord wat ik zocht.....(lul😉)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 februari 2015 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 16:43 schreef Arie.Klooster het volgende:
Deze was ik nog vergeten. Dit is natuurlijk de allermooiste (na het thuisshirt natuurlijk...)!

[ afbeelding ]
Ook heel mooi..
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 06 februari 2015 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 16:43 schreef Arie.Klooster het volgende:
Deze was ik nog vergeten. Dit is natuurlijk de allermooiste (na het thuisshirt natuurlijk...)!

[ afbeelding ]
Schitterend deze idd
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 06 februari 2015 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2008 - 17:29 schreef sevillana het volgende:
EN NU MAAR HOPEN DAT DIE NIEUWE SHIRTS ALLEEN GEDRAGEN GAAN WORDEN DOOR SPELERS DIE HET OOK ECHT WAARD ZIJN OM DIE SHIRTS TE DRAGEN!!!
EN DOOR SUPPORTERS DIE ECHT VERDER WILLEN MET FEYENOORD!!!
neliz
 neliz - vrijdag 06 februari 2015 - 17:27   quote  deeplink  
Er zitten volgend jaar weer knoopjes in de Adidas shirts, dus het zou zomaar kunnen:

Chelsea-15-16-Home-Kit.JPG
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 06 februari 2015 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 16:43 schreef Arie.Klooster het volgende:
Deze was ik nog vergeten. Dit is natuurlijk de allermooiste (na het thuisshirt natuurlijk...)!

[ afbeelding ]
Eens!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuwe Feyenoord Shirts









0.0080478