BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: de aktie van de spelerIs hebben we gehad, komt er nog aktie van Verbeek

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - dinsdag 09 december 2008 - 06:19   quote  deeplink  
Ik vond eerlijk gezegd de uitleg van Verbeek in Holland Sport een beetje magertjes. Het was alsof ik Van Marwijk hoorde praten: ....daar kan ik niets mee!Ik ben fan van Verbeek en in principe kan hij er ook niets mee als er wel wat in de krant wordt geroepen maar later op de club deze speler(s) het dan niet openlijk durven te herhalen. Het is echter wel gezegd door één of meerdere spelers. Indien het bij Feyenoord en/of Verbeek bekend is wie de rotte appel(s) is/zijn dan dient er gehandeld te worden!!!
Ik denk dat Verbeek intern wel heeft uitgesproken dat hij van een aantal spelers afwil dus we zullen tot de winterstop moeten wachten.............hopelijk zit Verbeek er dan nog!!!
ronin
 ronin - dinsdag 09 december 2008 - 23:51   quote  deeplink  
hele malaise ligt aan spelers. als het team het veld opgaat met de intentie om 100 procent te geven dan hadden ze nu wel bij de eerste 6 gestaan. luie flikkers zijn het. misschien in de voorbereiding voor het nieuwe seizoen eens een weekje laten werken in de bouw. of in de haven. zodat ze eens weten wat werken is. wat wij de man op de tribune 5 dagen in de week moeten doen. en dat ze weten dat we onze zuur verdiende centen niet uitgeven om die wanvertoningen te zien. alleen 020 thuis en uit tegen die zweden was feyenoord waardig. ik geloof erin dat als ze zaterdag alles geven met onze steun er nog eens bij we kunnen winnen van az! wat we nog nodig hebben zijn spelers als ricksen en meeuwis. tot zaterdagavond in de kuip mannen!
don 42
 don 42 - woensdag 10 december 2008 - 03:35   quote  deeplink  
Hallo zit iedereen te slapen.
Timmer een rotschop zit alleeen maar op zijn kont.
Bahia, Tomasson oprotten en Hofland,Makaay kiezen of kabelen niet dan verkopen en ergens anders afbouwen misschien bij Fc. Volendam en verder met jonge jongens liever dat dan die volgevreten pseudo vedetten.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 10 december 2008 - 03:37   quote  deeplink  
Kan ik die holland sport aflevering ergens online nakijken? Heb het helaas gemist en wil ook Bonjasky graag horen...
chrissie
 chrissie - woensdag 10 december 2008 - 09:43   quote  deeplink  
don 42, bahia oprotten slaat nergens op. die gozer speelt met zijn hart en zet zich voor de volle 100% in voor feyenoord!!!! en zo slecht doet hij het niet. je ziet bahia sterker worden naarmate de mensen om hem heen ook wat stabieler functioneren.
dre
 dre - woensdag 10 december 2008 - 11:04   quote  deeplink  
@chrissie
helemaal met je eens, ik denk dat bahia één van de betere vedediger is op de nederlandse velden. maar hij word er ook onzeker van met die andere mindere verdedigers om hem heen die de ene naar de andere fout maken en dan te zwijgen over timmer
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 10 december 2008 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2008 - 11:04 schreef dre het volgende:
@chrissie
helemaal met je eens, ik denk dat bahia één van de betere vedediger is op de nederlandse velden. maar hij word er ook onzeker van met die andere mindere verdedigers om hem heen die de ene naar de andere fout maken en dan te zwijgen over timmer
Een van de betere vind ik overdreven
Maar Bahia is een zeer goede verdediger, mits je hem goed gebruikt
Hij wordt helemaal niet onzeker van die mindere verdedigers
Hij wordt onzeker omdat er dingen van hem worden verwacht die hij niet kan
Hij heeft af en toe een goede opbouwende rush
Maar verder kan hij niet opbouwen
Dan wordt wel van hem verwacht
Je moet hem gewoon een wedstrijd in sturen met de boodschap: Wat er ook gebeurd, jij pakt die spits
Als dat zijn enige taak is, pakt hij elke spits in de eredivisie
Dan heb je verder niks aan Bahia, maar de tegenstander heeft dan ook niks aan zijn spits
Als je Bahia niet overlaadt met andere opdrachten geloof ik dat hij ook Huntelaar of Suarez onzichtbaar kan maken
Onder Koeman is hem dit bij Huntelaar al gelukt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 december 2008 door Phyxsius --
chrissie
 chrissie - woensdag 10 december 2008 - 11:34   quote  deeplink  
klopt ook!
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 10 december 2008 - 13:13   quote  deeplink  
dit topic gaat over Verbeek en niet over Bahia , Verbeek zijn intervieuw bij Holland Sport was gewoon nuchter , niet de vuile was buiten hangen ook geen vage antwoorden waaruit je conclusies zou kunnen trekken : goed gedaan Gert-Jan , en neem van mij aan dat hij binnenskamers wel maatregelen zal gaan nemen als dit nodig is hoor!
bulke
 bulke - woensdag 10 december 2008 - 13:19   quote  deeplink  
denk dat verbeek wel weet wat hij moet doen. Ik denk dat het gewoon belangrijk is dat alle neuzen weer dezelfde kant op komen te wijzen. Volgens mij is dit momenteel totaal niet het geval. Wedstrijd voor wedstrijd moet er geknokt en gewonnen willen worden. Kosten wat kost!!! Dat is waar feyenoord voor staat! Dat mis ik momenteel wel een beetje. Hoop dat in de winterstop het een en ander gaat gebeuren binnenskamers en dat we een andere 2e helft van het seizoen krijgen te zien!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 10 december 2008 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2008 - 13:19 schreef bulke het volgende:
denk dat verbeek wel weet wat hij moet doen. Ik denk dat het gewoon belangrijk is dat alle neuzen weer dezelfde kant op komen te wijzen. ****
lol :)

On topic. Verbeek houdt alles binnenskamers. Dat is goed.
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 10 december 2008 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2008 - 03:37 schreef Boudewijn het volgende:
Kan ik die holland sport aflevering ergens online nakijken? Heb het helaas gemist en wil ook Bonjasky graag horen...
www.uitzendinggemist.nl bij de zoekfunctie holland sport intikken en dan kom je er vanzelf.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: de aktie van de spelerIs hebben we gehad, komt er nog aktie van Verbeek









0.0070540