BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Moeten in winterstop echt dingen drastisch veranderen!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 09 december 2008 - 10:44   quote  deeplink  
1. Bosz eruit!!!!!! (liever direct) 2. grote schoonmaak in selectie 3. Aankopen (hoe? zie 2) 4. reorganisatie technisch beleid (Been als coach en GJV als TD)

Als potentiele aankopen ( of transfervrij/terughalen huur) zie ik Nilsson, Kezman, Klasnic, Smolarek, Boateng, De Zeeuw, Pranjic, Engelaar, Cahais, Bjarsmyr, Ooijer, Da Costa, Kruiswijk, Breuer, Mulder(eerste keus want kost niets), Krul(2de), (3de) Velthuizen. Dus ze moeten maar eens kijken wie en voor wat ze willen verkopen om een paar van dit soort spelers te halen. Word nu toch wel een keer tijd dat de ogen open gaan. Zo word het anders weer niets.
mmhj
 mmhj - dinsdag 09 december 2008 - 15:29   quote  deeplink  
engelaar, ooijer, de zeeuw, pranjic en da costa zie ik niet naar feyenoord komen.
sevillana
 sevillana - dinsdag 09 december 2008 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 december 2008 - 15:29 schreef mmhj het volgende:
engelaar, ooijer, de zeeuw, pranjic en da costa zie ik niet naar feyenoord komen.
En Mario ook (nog) niet!
derq
 derq - dinsdag 09 december 2008 - 15:59   quote  deeplink  
geloof mij: feyenoord heeft in de zomer geprobeerd danijel te halen, maar heerenveen wou 9 miljoen hebben... dat was iets te gortig. hij wou zelf heel graag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 december 2008 door derq --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 december 2008 - 16:26   quote  deeplink  
Timmer op de bank.
Thijs
 Thijs - dinsdag 09 december 2008 - 16:58   quote  deeplink  
sorry richard maar ik zie in de kezman geen versterking asjeblieft zeg, als er zonodig versterking gehaald moetr worden haal dan een verdediger erbij en dan denk ik aan een salcido ja ik weet het is raar maar ik zie hem bij feyenoord wel slagen hij is erg duur maar als we wat kunnen verkopen en we zouden hem kunnen huren van pisvee is hij welkom en in de spits PODOLSKY HUREN, ik weet het is niet haalbaar maar zou wel een goeie versterking zijn
Danny.K
 Danny.K - dinsdag 09 december 2008 - 19:27   quote  deeplink  
En waar gaan we dat geld vandaan halen sinterklaas is net weg. Probleem is geld, je kan alleen veel vangen voor Fer, Wijnaldum en meschien nog 2 andere spelers en veel geld zal verdwijnen in openstaande schulden en talentenpools en zaakwaarnemers.
Feyenoord zit in een heel lastig paket,Verbeek is een trainer geen td'er ontslag Verbeek is te duur ik denk met een nieuwe keeper en een sterke verdediger is Feyenoord een eind geholpen en die muiters moeten er uit getrapt worden, alternatief is op die plaatsen met beloftes te werken die willen nog wel door het vuur gaan voor Feyenoord liever een lage plaats met beloftes dan met die 30 ers die geen zin meer hebben en die de boel lopen te saboteren.
agneovo
 agneovo - dinsdag 09 december 2008 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 december 2008 - 10:44 schreef Richard Lagrouw het volgende:
1. Bosz eruit!!!!!! (liever direct) 2. grote schoonmaak in selectie 3. Aankopen (hoe? zie 2) 4. reorganisatie technisch beleid (Been als coach en GJV als TD)

Als potentiele aankopen ( of transfervrij/terughalen huur) zie ik Nilsson, Kezman, Klasnic, Smolarek, Boateng, De Zeeuw, Pranjic, Engelaar, Cahais, Bjarsmyr, Ooijer, Da Costa, Kruiswijk, Breuer, Mulder(eerste keus want kost niets), Krul(2de), (3de) Velthuizen. Dus ze moeten maar eens kijken wie en voor wat ze willen verkopen om een paar van dit soort spelers te halen. Word nu toch wel een keer tijd dat de ogen open gaan. Zo word het anders weer niets.
schei toch uit met gjv als td
smartie
 smartie - dinsdag 09 december 2008 - 20:53   quote  deeplink  
Hou toch op over versterkingen jongens.
Denk je nou echt dat een pranjic of een podolsky of wie dan ook voor feyenoord kiest het is de laatste jaren toch alleen maar neerwaarts gegaan met ons cluppie ,\En als je eerlijk bent kiest er geen speler van naam meer voor feyenoord want die kijken echt wel uit , als niet uitkijkt en dat gebeurd al dan kiezen ze nu nog eerder voor heereveen of groningen of twente ,want daar zit wel een goede structuur in het bestuur en het spelersbeleid want ik zou graag die berg willen zien bij ons in rotjeknor maar hij kijkt wel uit,,,,
Kadaver
 Kadaver - dinsdag 09 december 2008 - 21:06   quote  deeplink  
Timmer op de Boussabank
Danny.K
 Danny.K - dinsdag 09 december 2008 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 december 2008 - 20:53 schreef smartie het volgende:
Hou toch op over versterkingen jongens.
Denk je nou echt dat een pranjic of een podolsky of wie dan ook voor feyenoord kiest het is de laatste jaren toch alleen maar neerwaarts gegaan met ons cluppie ,\En als je eerlijk bent kiest er geen speler van naam meer voor feyenoord want die kijken echt wel uit , als niet uitkijkt en dat gebeurd al dan kiezen ze nu nog eerder voor heereveen of groningen of twente ,want daar zit wel een goede structuur in het bestuur en het spelersbeleid want ik zou graag die berg willen zien bij ons in rotjeknor maar hij kijkt wel uit,,,,
Tuurlijk willen er wel spelers naar Feyenoord komen, een Marcus Berg als hij 2 jaar geleden kon kiezen tussen Groningen of Feyenoord koos hij echt wel voor Feyenoord maar het scoutings apparaat van Feyenoord is niet slagvaardig en liggen vaak te slapen.
Het is een ander verhaal om nu Marcus Berg te halen van Groningen als er intresse is zal hij voor het buitenland kiezen en vergeet niet dat Feyenoord de eerste en de laatste Nederlandse club is geweest met europees succes.
En Ahamadi kon ook naar Ajax, Makaay kon ook naar andere clubs Amoha wilde naar Feyenoord Krul droomt ervan om naar Feyenoord te gaan dus daar ligt het niet aan. Ik vind Bosz ook niet sterk optreden in transfers kijk alleen maar welke spelers er afgeschreven waren en welke hij wilde halen tuurlijk speelt geld een belangrijke rol maar dat mag niet altijd een exuus zijn.
Fonsie
 Fonsie - dinsdag 09 december 2008 - 23:25   quote  deeplink  
Er moet veel worden verbeterd, wel 10 namen paseren de revu, en je kan nog niet één kopen, da's onze club Feyenoord, eigenlijk heel droevig.
smartie
 smartie - dinsdag 09 december 2008 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 december 2008 - 23:25 schreef Fonsie het volgende:
Er moet veel worden verbeterd, wel 10 namen paseren de revu, en je kan nog niet één kopen, da's onze club Feyenoord, eigenlijk heel droevig.
ik weet ook wel dat een 2jaar geleden die spelers voor feyenoord zouden kiezen ,maar we leven nu .
sevillana
 sevillana - woensdag 10 december 2008 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 december 2008 - 21:49 schreef Danny.K het volgende:

[..]

Tuurlijk willen er wel spelers naar Feyenoord komen, een Marcus Berg als hij 2 jaar geleden kon kiezen tussen Groningen of Feyenoord koos hij echt wel voor Feyenoord maar het scoutings apparaat van Feyenoord is niet slagvaardig en liggen vaak te slapen.

Idd, laten we het eens over scouting hebben! Kan iemand zich misschien nog herinneren welke goede speler, en waar Feyenoord ook van heeft geprofiteerd!, de scouting van Feyenoord de afgelopen jaren heeft opgeleverd! Misschien ligt het aan mij maar er schiet mij niet zo snel een naam te binnen? Je kunt natuurlijk Erasmus noemen, okay dan, maar echt veel heeft het toch allemaal niet opgeleverd de laatste jaren?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 december 2008 door sevillana --
Danny.K
 Danny.K - woensdag 10 december 2008 - 02:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 december 2008 - 23:44 schreef smartie het volgende:

[..]

ik weet ook wel dat een 2jaar geleden die spelers voor feyenoord zouden kiezen ,maar we leven nu .
Precies we leven nu Krul Amoha wilden komen Ahamadi is dit jaar gekomen en die spits van Twente wilde ook graag komen zelfs toen hij wist dat we laag waren geeindigd vorig jaar, zelfs Pranjic wou met zijn trainer mee dus wat jij beweert dat spelers niet naar Feyenoord willen komen omdat volgens jou Feyenoord, Feyenoord niet meer is vind ik nergens op slaan. De reden dat ze niet komen is geld en geklungel van Bosz en slagvaardigheid.
Maar goed laten we maar hopen op een goede 2e seizoens helft en meschien gebeurt er nog wat leuks want het is inderdaad sneu wat er met ons clubbie gebeurt op dit moment.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5950
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Moeten in winterstop echt dingen drastisch veranderen!!!









0.0061187