BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zelfs de hond van Hofland luistert niet naar hem

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 09 december 2008 - 13:11   quote  deeplink  
Wat Hofland zegt komt hier op neer. Ik voetbal voor de club en als daar een trainer is die me niet bevalt dan luister ik niet naar die man.

Stel je voor Kevin wordt aangesteld als portier bij de ABN AMRO (meer zit er niet in denk ik) dan kan iedereen zo lekker naar binnen lopen want als de directie zegt dat de openingstijden van 9 tot 5 zijn heeft Kevin daar niks mee te maken. Hij werkt voor de bank en de rekeninghouders...

Zo werkt Hofland ook in de verdediging. Ik doe iets wanneer ik daar zin in heb, ik scheer mijn hoofd kaal zodat ik er eng uitzie want eigenlijk ben ik erg zenuwachtig als ik in het veld stap.

Beste mensen zelfs de hond van Hofland luistert niet naar hem, wat leidde tot een blessure.

Ik denk dat al die hamstringblessures met name worden opgelopen in het uitgaanscircuit.

Vroeger was voetbal nog een soort behendigheidsspelletje maar tegenwoordig is het een sport waar je serieus voor moet trainen en leven. Anders kun je beter gaan darten.

Hofland werpt zich na Lucius, Timmer en de Cler op als grootste clown binnen de selectie. Iemand die bij het uitlaten van zijn hond geblesseerd raakt is niet geschikt in de voetsporen te treden van stoere Feyenoorders als Israel, Kraaij, Kerkum, Laseroms, van Hanegem, van de Korput, Stafleu, Wijnstekers, Bosvelt en Ivan Nielsen.

Naar de bank met Hofland en na de wedstrijd met een zakje de politiehondendrollen opruimen om fit te blijven
feyenoordBreda
 feyenoordBreda - dinsdag 09 december 2008 - 13:55   quote  deeplink  
Waar ik normaal gesproken met plezier je stukjes lees, en het vaak ook nog met je eens ben, vind ik nu dat je onzin aan het uitkramen bent.
Het is misschien jouw interpetatie, maar het zou zomaar kunnen zijn dat ie precies bedoelt wat ie zegt.... niet meer en niet minder.
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 09 december 2008 - 14:15   quote  deeplink  
Waarom zegt Hofland dan niet:
(1) nou ik ben langzaam dus ik ga werken aan mijn positiespel of ik wil graag een snelle verdedigers naast me.
(2) ik zal geen onnodige rode kaarten meer pakken in de 10e minuut van een wedstrijd
(3) toegegeven ik ben ook 1x geblesseerd geraakt bij het uitlaten van mijn hond
(4) vanaf de winterstop 2007 tot aan de zomer haalden we onder van Marwijk 15 punten en ik geloof dat ik toen ook in de basis stond
(5) ik ben al sinds mijn 22e zeer blessuregevoelig

Het enige wat Hofland doet is wijzen naar anderen, de trainer met name, en in vage termen aangeven het moet beter, structureel anders etc etc. Hofland speelt nu bijna anderhalf jaar bij Feyenoord en is gewoon te wisselvallig als centrale verdediger.

Daarnaast is het zo dat er spelers zijn die via de pers de vuile was buiten hangen en dat op anonieme basis doen. Ik denk dat dit niet Hofland is maar het is wel laf dat het gebeurd.

Onder van Marwijk liep het na de winterstop vorig jaar volledig mis in de competitie al voordat Makaay eruit werd geschopt bij AZ. De beker werd met kunst en vliegwerk gewonnen maar verder was het spel niet om aan te zien.

Ik vind dat Feyenoord dit jaar redelijk speelt, met uitzondering van de Cler die echt geen basisplaats verdient en Timmer die veel te onrustig is, maar na het echec in La Coruna gaat het totaal fout. Die wedstrijd was om 11 uur afgelopen. Het getuigd van slechte smaak van Lucius, Hofland en Makaay (wellicht ook anderen) om dan te gaan zitten borrelen met sponsoren terwijl zondagmiddag half 1 de volgende wedstrijd wordt gespeeld.
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 09 december 2008 - 14:34   quote  deeplink  
Ik vond die grap over zijn hond die niet luistert wel leuk, kwam me wel bekend voor, maar toch leuk. ;-)
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 09 december 2008 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 december 2008 - 13:55 schreef feyenoordBreda het volgende:
Waar ik normaal gesproken met plezier je stukjes lees
Mocht je ze allemaal nog eens terug willen lezen:

http://www.phpbbcity.com/rbmb/viewforum.php?f=20&sid=f45684546cd943bfd2b6ada4e6477c02&mforum=rbmb
feyenoordBreda
 feyenoordBreda - dinsdag 09 december 2008 - 15:31   quote  deeplink  
Ten eerste geeft Hofland antwoord op vragen die hem gesteld worden. Ten tweede geeft hij duidelijk aan dat de slechte prestaties aan de groep ligt. Ik quote nu even iets wat ik op een andere site heb gelezen: "Laat daarbij voorop staan dat wij als spelers heel goed weten dat de verantwoordelijkheid voor de prestaties bij onszelf ligt. Wij hebben gefaald, zo simpel is het". Dus dat wijzen valt wel mee, want hij bedoelt hier net zo goed zichzef mee.

Dus als je heel goed weet wat de negatieve punten van Hofland zijn, kun je ze wel van de hele selectie opnoemen. En dan krijg je misschien wel langere lijstjes.
Alleen die andere staan niet voor de microfoon, dus die kunnen ook niet iets zeggen wat jouw blijbaar niet bevalt.....
En daarnaast vind ik dat dat gezeik over die hond ook eens een keer mag ophouden.

Ik zie het nou eenmaal wel zitten in Hofland, dus ik neem het bijna altijd wel voor em op. En hou ook wel van een goeie discussie....

En Netsurfer: bedankt voor de link.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 december 2008 door feyenoordBreda --
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 09 december 2008 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 december 2008 - 15:31 schreef feyenoordBreda het volgende:
Ten eerste geeft Hofland antwoord op vragen die hem gesteld worden. Ten tweede geeft hij duidelijk aan dat de slechte prestaties aan de groep ligt. Ik quote nu even iets wat ik op een andere site heb gelezen: "Laat daarbij voorop staan dat wij als spelers heel goed weten dat de verantwoordelijkheid voor de prestaties bij onszelf ligt. Wij hebben gefaald, zo simpel is het". Dus dat wijzen valt wel mee, want hij bedoelt hier net zo goed zichzef mee.

Dus als je heel goed weet wat de negatieve punten van Hofland zijn, kun je ze wel van de hele selectie opnoemen. En dan krijg je misschien wel langere lijstjes.
Alleen die andere staan niet voor de microfoon, dus die kunnen ook niet iets zeggen wat jouw blijbaar niet bevalt.....
En daarnaast vind ik dat dat gezeik over die hond ook eens een keer mag ophouden.

Ik zie het nou eenmaal wel zitten in Hofland, dus ik neem het bijna altijd wel voor em op. En hou ook wel van een goeie discussie....

Ben het wel met je eens. Toch had Hofland wel wat meer voor zijn trainer op mogen komen, vind ik.

quote:

En Netsurfer: bedankt voor de link.

Graag gedaan. Feel free to register :)
derq
 derq - dinsdag 09 december 2008 - 15:58   quote  deeplink  
sportdwaas heeft gelijk.
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 09 december 2008 - 16:56   quote  deeplink  
@feyenoordbreda in vergelijking met Johan Derksen ben ik nog mild over Kevin Hofland. Kijk, luister en huiver maar www.vi.nl

Overigens vind ik die nieuwe shirts van Feyenoord niet zo lelijk als Derksen maar het schijnt dat de spelersraad van Feyenoord liever in bloemetjespyama's zou spelen.
netsurfer
 netsurfer - woensdag 10 december 2008 - 07:32   quote  deeplink  
Wat zegt Derksen dan over Hofland? (kan hier op het werk geen video kijken)
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 10 december 2008 - 11:19   quote  deeplink  
Derksen zegt dat Hofland de miskoop van het jaar is, dit naar aanleiding van een vraag van een VIlezer wat Johan ervan vindt dat Kevin in de VI zegt dat zijn doel het WK 2010 is.
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 10 december 2008 - 11:22   quote  deeplink  
Dat doel is denk ik niet haalbaar voor Hofland
Maar wat is er mis mee om het hoogste na te streven?
Zouden ze allemaal moeten doen bij Feyenoord
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 10 december 2008 - 12:19   quote  deeplink  
je mag toch op donderdagavond best een biertje als je pas zondag weer hoeft te voetballen? Het moet natuurlijk geen wilde zuippartij worden , maar na een wedstrijd kan je toch niet 1,2,3 slapen en dan kan je best 3 , 4 of 5 biertjes nemen , en dat Verbeek ze op een gegeven moment naar bed stuurt zit ook wel iets in , jammer alleen dat dit verhaal naar buiten is gekomen , door : THEO LUCIUS
Fonsie
 Fonsie - woensdag 10 december 2008 - 13:18   quote  deeplink  
oh oh, dat hofland z'n hond uit lied was niet zijn schuld , dat moest hij doen van Verbeek, die is de schuldige, Daags voor de wedstrijd in spanje hebben ze een strand wandeling gemaakt en daarom ging het zo goed, verbeek z'n schuld, en tegen de graafschaap hebben zaterdag's nog een partijtje gevoetbald was te zwaar, Mhr. EL AMADI. ja ze lullen niet uit N. maar uit de B. of heeft verbeek ze dat ook geleerd
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 oktober 2012 - 18:00   quote  deeplink  
Kevin Hofland keert terug bij Fortuna Sittard

600x400-je-42386.jpg

SITTARD - Oud-voetballer Kevin Hofland keert terug in een bestuursfunctie bij Fortuna Sittard. Dat heeft de club uit de Jupiler League vrijdag bekendgemaakt.
De nieuwe vierkoppige directie zal bestaan uit Martin Masset, Kevin Hofland, Bibi Queis en Rob Hofman. Oud-international Hofland die zijn carrière bij Fortuna begon, zal zich gaan bezighouden met de technische zaken. De nieuwe directie werkt volgens de no-cure-no-pay methode.
Eerder leek een mogelijke deal met een investeringsmaatschappij met miljoenen van onder anderen oliesjeiks Fortuna in één klap van de financiële problemen te verlossen. Alle mooie toezeggingen bleken op drijfzand te berusten.
Bron:FR12
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 05 oktober 2012 - 18:02   quote  deeplink  
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr en daar is de motorkettingzaag weer brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr eerst been nu Hofland wie volgt brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
netsurfer
 netsurfer - donderdag 08 september 2016 - 14:44   quote  deeplink  
Toch waren het wel kleurrijke figuren, die spelers en hun beesten. Hofland en zijn hond, Lucius en zijn vissen.

Is er iets bekend over de huisdieren van de huidige selectie? Ik vind Sven van Beek wel een hondenman. En Bilal heeft vast een cavia of een hamster.
JanM
 JanM - donderdag 08 september 2016 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2016 - 14:44 schreef netsurfer het volgende:
Toch waren het wel kleurrijke figuren, die spelers en hun beesten. Hofland en zijn hond, Lucius en zijn vissen.

Is er iets bekend over de huisdieren van de huidige selectie? Ik vind Sven van Beek wel een hondenman. En Bilal heeft vast een cavia of een hamster.
Hey graverT, persoonlijk ben ik dan meer geïnteresseerd in de beftekkel van bijvoorbeeld Anouk Hoogendijk, mits ze dat spuuglelijke 020-shirt uittrekt natuurlijk!
netsurfer
 netsurfer - donderdag 08 september 2016 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2016 - 15:04 schreef JanM het volgende:

[..]

Hey graverT, persoonlijk ben ik dan meer geïnteresseerd in de beftekkel van bijvoorbeeld Anouk Hoogendijk, mits ze dat spuuglelijke 020-shirt uittrekt natuurlijk!
Ja, ben jij een tekkel-liefhebber of komt deze interesse voort uit je voorliefde voor cunnilingus?

Hoe dan ook, zijn leuke weetjes. Ik leer ook graag de mens achter de username kennen.
JanM
 JanM - donderdag 08 september 2016 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2016 - 15:14 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Ja, ben jij een tekkel-liefhebber of komt deze interesse voort uit je voorliefde voor cunnilingus?

Hoe dan ook, zijn leuke weetjes. Ik leer ook graag de mens achter de username kennen.
Eerder voor mooie (blonde) vrouwen en van de voetballende vrouwen die ik zo weet (zijn er niet zo heel veel moet ik bekennen) is zij m.i. de leukste. Maar als ik moet kiezen uit de 2 opties die jij geeft wordt het iig niet de tekkels ;-P
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 september 2016 - 22:11   quote  deeplink  
quote:

[..]

En wat voor beest heb jij dan..(?)
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 08 september 2016 - 22:24   quote  deeplink  
quote:

[..]

cunnilingus...Da's echt ouderwets...
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 09 september 2016 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2016 - 22:11 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En wat voor beest heb jij dan..(?)
Ik ben er een. :)

Nee, geen huisdieren meer. Beter zo. Hoop gedoe.
tomson
 tomson - vrijdag 09 september 2016 - 21:27   quote  deeplink  
3 katten en een vriendin
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 september 2016 - 21:36   quote  deeplink  
Beestachtig..
VVout
 VVout - vrijdag 09 september 2016 - 21:52   quote  deeplink  
3 vriendinnen en een hond.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 september 2016 - 22:17   quote  deeplink  
Held..!!
netsurfer
 netsurfer - maandag 12 september 2016 - 09:26   quote  deeplink  
En ze motten allemaal vreten?
VVout
 VVout - maandag 12 september 2016 - 10:33   quote  deeplink  
Nee, voordat je het weet zijn ze moddervet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 12 september 2016 - 22:58   quote  deeplink  
Hahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5925
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zelfs de hond van Hofland luistert niet naar hem

0.0073490