BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Afscheids-interview Marco

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 10 december 2008 - 01:23   quote  deeplink  
Video: Afscheids-interview Marco

Marco kwam als grote verliezer uit de bus van Can't Buy Me Love. Hij vertrok naar huis met lege handen en moest met lede ogen aanzien hoe zes vrijgezellen er met zijn centjes vandoor gingen. Tevens is hij de enige bewoner die, op een time-out na, nooit de Villa heeft verlaten tot het eind. Bekijk hier het laatste interview met Marco!

GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - woensdag 10 december 2008 - 17:36   quote  deeplink  
In iedergeval bedankt voor het neerzetten, geen idee waarvoor want die sukkel is al vaak en lang genoeg met zijn oerdomme spel in beeld geweest.. maar ja je moet wát hé?
Winno
 Winno - zondag 14 december 2008 - 04:02   quote  deeplink  
Ja de domste fout blijft toch het moment dat hij Kelly boven Antea verkoos! Kelly zou wraak nemen, had hij op zijn klompen aan kunnen voelen komen en toch deed hij dat niet! Dus mispoes! Anthea had sowieso voor delen gekozen, want dat vrouwtje was tot over haar oren verliefd op hem! Dus het spel heeft hij wel goed gespeeld, tot het moment dat...... Anthea de villa betrad!

Helaas Pindakaas!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Afscheids-interview Marco

0.0054910