BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Luister nou eens naar Paul Bosvelt beste mensen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 10 december 2008 - 11:23   quote  deeplink  
Het ligt dus echt aan de spelers zelf

Bosvelt: 'Dit gun ik Verbeek niet'
Geschreven op 2008-12-10 om 09:40 | Aantal keer bekeken: 1655 | Aantal reacties: 24 | Bron: ELF Voetbal Paul Bosvelt is verbaasd over alle commotie die is ontstaan rond Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek. De oud-voetballer en aanvoerder van de Rotterdamse club speelde de laatste twee jaar van zijn carrière bij sc Heerenveen onder leiding van de geplaagde oefenmeester.

'Ik verbaas me een beetje over alle verhalen', vertelt Bosvelt tegenover ELF Voetbal. 'Ik heb twee seizoenen fantastisch met hem samengewerkt en herken me dus totaal niet in de kritieken die ik nu lees. Ik was 37 jaar toen ik bij Heerenveen voetbalde, maar heb het nooit rustiger aan gedaan. Ik deed aan alle trainingen mee en was nooit geblesseerd. Die sessies waren overigens niet veel zwaarder dan die van andere trainers.'

'Het probleem bij Feyenoord is dat de resultaten achterwege blijven', vervolgt Bosvelt. 'Daarnaast blijkt er veel gepraat te worden, maar niet met de personen die het aan gaat. Als er problemen zijn, moet je dat proberen op te lossen en niet achter iemands rug om gaan klagen als een klein kind. Je krijgt nu verhalen in de pers die behoorlijk aangedikt worden. In het begin was de krachttraining het probleem en nu wordt er weer te hard getraind.'

Feyenoord moet gewoon rustig blijven en Verbeek zijn werk laten doen. Ze hebben hem vooraf uitgebreid gescreend. Dan zou het raar zijn als hij na een paar maanden alweer wordt weggestuurd. Bovendien kan Verbeek nog niet goed op zijn werk beoordeeld worden. Met al die blessures, die volgens mij niet zijn schuld zijn, heeft hij nog amper met zijn sterkste elftal kunnen spelen.'

Bosvelt weigert te geloven dat Verbeek niet met oudere spelers kan omgaan. 'Ik was zelf 37 en met Gerald Sibon en Rob van Dijk heeft hij vorig jaar bij Heerenveen ook prima gewerkt. Ik vind het overigens wel jammer wat er nu gebeurt. Dat gun ik Gertjan niet. Het gaat me bovendien zeer aan het hart dat Feyenoord zo laag staat. Hopelijk komt daar snel verbetering in.'
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 10 december 2008 - 11:42   quote  deeplink  
helemaal mee eens , maar we hebben t hier dan ook over paultje bosvelt en die is van een uitstervend ras (helaas!) wat een fantastische speler,aanvoerder,persoonlijkheid was en is dat zeg! De spelers moeten ook niet zo zeuren en zeker niet mannen als Lucius want die mag alleen maar blij zijn dat ie nog bij Feyenoord MAG trainen , bij elke subtopper was ie al op een zijspoor beland!
Feyenoord wil omhoog en dus zal er harder gewerkt moeten worden en wie niet wil mag vertrekken! En verder zal de pers ook best wat olie op t vuur gegooid hebben!
derq
 derq - woensdag 10 december 2008 - 11:54   quote  deeplink  
John de Wolff zei het al, Nu zegt Bosvelt het nota bene... gooi de rotte appels uit de selectie!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 10 december 2008 - 11:55   quote  deeplink  
Paultje was, is en blijft een held, ze moeten niet zo janken al helmaal niet van die gemankeerde kut ex-boeren tieft dan maar weer lekker op naar je geliefde pisvee
Thijs
 Thijs - woensdag 10 december 2008 - 11:57   quote  deeplink  
das waar wat jij zegt jantje, maar als je in een vi leest dat al die oudjes een hoog salaris krijgen en niet presteren dan mag van mij een deel van die oudjes weg en de enige die mag blijven is Gio. Die doet wel ze best, maakaay krijgt geen goeie ballen en merk je op het veld ook dat hij er niet zoveel zin meer in heeft en hofland zoals mr derksen al zei een miskoop en de cler ja geef hem aub wat rust en kijken of hij daarna wel weer wat beter ze best doet. Jongens we gaan het zien wat er de komende 3 wedstrijden gaat gebeuren, ik hoop dat we ze alle 3 kunnen winnen maar ik vrees helaas het ergste. Gegroet
Jeli
 Jeli - woensdag 10 december 2008 - 12:13   quote  deeplink  
We moeten oppassen dat we niet te ongeduldig worden. Spelers worden veel te snel afgeschreven. De Cler heeft lang doorgevoetbald, terwijl hij niet helemaal fit was. Die komt wel weer terug. Gio en Makaay zijn voor eredivsiebegrippen uitstekende spelers. Hofland is qua inzet een voorbeeld, maar is van gemiddeld eredivisieniveau.
Geef Verbeek en de spelers gewoon even de tijd. Kampioen worden we toch niet dit seizoen. Ik zou alles op de beker zetten (Heerenveen thuis pakken!).

Zeer nuttige aanwinsten in de winterstop; aanvaller met individuele actie (Garcia, Everton)en een degelijke verdediger.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 december 2008 door Jeli --
bulke
 bulke - woensdag 10 december 2008 - 12:22   quote  deeplink  
Als ik het voor het zeggen had probeerde ik een paar spelers te lozen en een paar te strikken.
Lozen: Landzaat, lucius, slory, vincken, Greene.
Strikken: Powel, bottheghin of verhaegh

Volgend jaar een aantal oudjes weg en de selectie aanvullen met 2 spelers in de leeftijd van 25-28.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 10 december 2008 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2008 - 12:22 schreef bulke het volgende:
Als ik het voor het zeggen had probeerde ik een paar spelers te lozen en een paar te strikken.
Lozen: Landzaat, lucius, slory, vincken, Greene.
Strikken: Powel, bottheghin of verhaegh

Volgend jaar een aantal oudjes weg en de selectie aanvullen met 2 spelers in de leeftijd van 25-28.
de spelers die je wilt lozen ben ik met je eens , je aankoopbeleid vind ik minder , Verhaegh zou optie kunnen zijn maar is geen prioriteit , Powel is nivo Heracles/Sparta/Ado en botteghin zou kunnen maar is dan wel een gok. Verder is t bijna onmogelijk om goede spelers te halen in de lftd 25-28 want als je goed bent zit je op die lftd in het buitenland.
Fonsie
 Fonsie - woensdag 10 december 2008 - 12:59   quote  deeplink  
Die klootzakken hebben nog één kans, want ze staan toch al helemaal voor schut, zich verenigen met elkaar, de koppen bij elkaar, samen met de trainer en samen met het legioen in anders, een bord voor de kop en donder maar op. en dan meteen beginnen met voetballers.
bulke
 bulke - woensdag 10 december 2008 - 13:06   quote  deeplink  
ik denk dat powel wel eens een aangename verassing zou kunnen zijn. Ik schat hem persoonlijk sterker in dat slory/Vincken/Jonata.

Andreas Granqvist lijkt mij trouwens ook een goede optie voor achterin.....denk alleen dat daar de financiele middelen nie voor zijn.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 10 december 2008 - 13:17   quote  deeplink  
Granqvist is een middenvelder toch??? En inderdaad niet haalbaar , en betreft Powel : mensen nu zakken we echt af , deze jongen hoort toch niet bij Feyenoord ???? nee als we zulke spelers gaan halen komen we er nooit bovenop, die jongen kan niet eens een bal aannemen en ook is hij fysiek niet in staat om de top te halen , stond 3 jaar geleden nog in de kroeg achter de bar!
bulke
 bulke - woensdag 10 december 2008 - 13:21   quote  deeplink  
Granqvist is cv..............................................
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 10 december 2008 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2008 - 13:21 schreef bulke het volgende:
Granqvist is cv..............................................
je hebt gelijk , excuus was in de warrie met die middenvelder van Heerenveen.
craven
 craven - woensdag 10 december 2008 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2008 - 11:23 schreef sportdwaas het volgende:
Het ligt dus echt aan de spelers zelf

Bosvelt: 'Dit gun ik Verbeek niet'
Geschreven op 2008-12-10 om 09:40 | Aantal keer bekeken: 1655 | Aantal reacties: 24 | Bron: ELF Voetbal Paul Bosvelt is verbaasd over alle commotie die is ontstaan rond Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek. De oud-voetballer en aanvoerder van de Rotterdamse club speelde de laatste twee jaar van zijn carrière bij sc Heerenveen onder leiding van de geplaagde oefenmeester.

'Ik verbaas me een beetje over alle verhalen', vertelt Bosvelt tegenover ELF Voetbal. 'Ik heb twee seizoenen fantastisch met hem samengewerkt en herken me dus totaal niet in de kritieken die ik nu lees. Ik was 37 jaar toen ik bij Heerenveen voetbalde, maar heb het nooit rustiger aan gedaan. Ik deed aan alle trainingen mee en was nooit geblesseerd. Die sessies waren overigens niet veel zwaarder dan die van andere trainers.'

'Het probleem bij Feyenoord is dat de resultaten achterwege blijven', vervolgt Bosvelt. 'Daarnaast blijkt er veel gepraat te worden, maar niet met de personen die het aan gaat. Als er problemen zijn, moet je dat proberen op te lossen en niet achter iemands rug om gaan klagen als een klein kind. Je krijgt nu verhalen in de pers die behoorlijk aangedikt worden. In het begin was de krachttraining het probleem en nu wordt er weer te hard getraind.'

Feyenoord moet gewoon rustig blijven en Verbeek zijn werk laten doen. Ze hebben hem vooraf uitgebreid gescreend. Dan zou het raar zijn als hij na een paar maanden alweer wordt weggestuurd. Bovendien kan Verbeek nog niet goed op zijn werk beoordeeld worden. Met al die blessures, die volgens mij niet zijn schuld zijn, heeft hij nog amper met zijn sterkste elftal kunnen spelen.'

Bosvelt weigert te geloven dat Verbeek niet met oudere spelers kan omgaan. 'Ik was zelf 37 en met Gerald Sibon en Rob van Dijk heeft hij vorig jaar bij Heerenveen ook prima gewerkt. Ik vind het overigens wel jammer wat er nu gebeurt. Dat gun ik Gertjan niet. Het gaat me bovendien zeer aan het hart dat Feyenoord zo laag staat. Hopelijk komt daar snel verbetering in.'
Amen...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Luister nou eens naar Paul Bosvelt beste mensen









0.0080127