BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'VAN GAAL WILDE BEST NAAR FEYENOORD'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Joszef
 Joszef - woensdag 10 december 2008 - 12:23   quote  deeplink  
Louis van Gaal was dinsdagavond zoals gebruikelijk dit seizoen als analist te gast in de Champions League-uitzending van Sport1. De coach van AZ kwam met de ontboezeming dat hij niet terugdeinst voor een baan als trainer van Feyenoord. 'Dat heb ik altijd wel gewild, maar ze zijn nooit met een aanbieding gekomen', vertelde Van Gaal, wiens vrouw uit Rotterdam komt en fan is van Feyenoord.

De bal kwam aan het rollen door de vraag aan Van Gaal of hij met zijn verleden als Barcelona-coach aan de slag zou kunnen gaan bij Real Madrid, dat zich deze week ontdeed van Bernd Schuster en in zee ging met Juande Ramos. 'Geen enkel probleem', was het antwoord van de Amsterdammer, die als voormalig trainer van Ajax dus ook de rivaliteit tussen Amsterdam en Rotterdam niet als obstakel ziet.
Joszef
 Joszef - woensdag 10 december 2008 - 12:23   quote  deeplink  
klinkt misschien gek, maar lijkt me niet erg. Blijkt nu ook bij AZ weer dat hij er wel verstand van heeft. Maar, Verbeek lekker laten zitten en Been moet eerste keus voor opvolging worden.
bulke
 bulke - woensdag 10 december 2008 - 12:25   quote  deeplink  
Doe mij maar Verbeek en inderdaad over 3 jaar Been.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 10 december 2008 - 12:29   quote  deeplink  
is natuurlijk een goede trainer , je moet je wel afvragen hoelang hij krediet zou krijgen want Louis zou ook alles naar zijn hand willen zetten en t op zijn manier willen doen , en dat proces vergt tijd net zoals t proces van GJ tijd vergt , en ik eet niet of Louis zoveel krediet zou krijgen als dat GJ nu (gelukkig) krijgt. Ook met Louis zou bijv. een Lucius en de Cler problemen krijgen (Cler had die al bij AZ) dus dat zou niet zoveel verschil maken met GJ , maar laat GJ maar doorgaan want ik ben overtuigd dat het (al kost het veel tijd) op de rails komt , en een club die zover is afgezakt door de jaren en totaal geen cent te makken heeft krijg je niet 1,2,3 op t gewenste nivo!
Thijs
 Thijs - woensdag 10 december 2008 - 12:29   quote  deeplink  
Nou ja ik had het ook niet erg gevonden als van gaal trainer van feyenoord werd. Het maakt mij niet uit als feyenoord er maar beter van word ja toch
Davalo
 Davalo - woensdag 10 december 2008 - 12:29   quote  deeplink  
Been zit over drie jaar bij een internationale topclub en dan bedoel ik helaas niet ons aller feyenoord!
moa
 moa - woensdag 10 december 2008 - 12:29   quote  deeplink  
Tering leijer en top trainer, kunnen we wel gebruiken :)
PVDD
 PVDD - woensdag 10 december 2008 - 12:31   quote  deeplink  
Zijn wij nou zo dom??
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 10 december 2008 - 14:17   quote  deeplink  
Vraag van Gaal maar om Verbeek op te volgen
Been is een goede trainer en zal zeker bij Feyenoord aan de slag gaan
Bij hem is de vraag niet of hij komt, maar wanneer hij komt
Van Gaal is en top trainer, maar minder jong dan Been
Over 4 jaar Van Gaal en daarna Been
Dan zit je het komende decennia goed qua trainer
hotjumper
 hotjumper - woensdag 10 december 2008 - 14:32   quote  deeplink  
dan kom ik dus echt niet meer naar de kuip
jjh
 jjh - woensdag 10 december 2008 - 14:42   quote  deeplink  
Had van mij best mogen komen, is een goede trainer die al veel bereikt heeft.
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 10 december 2008 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2008 - 14:32 schreef hotjumper het volgende:
dan kom ik dus echt niet meer naar de kuip
Wat heb jij tegen van Gaal?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 10 december 2008 - 15:35   quote  deeplink  
hetzelfde als tegen het nieuwe shirt (dat overigens waarschijnlijk herzien gaat worden)
craven
 craven - woensdag 10 december 2008 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2008 - 15:32 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Wat heb jij tegen van Gaal?
Beetje domme vraag....
derq
 derq - woensdag 10 december 2008 - 15:49   quote  deeplink  
jongens
verbeek!!!!
fey21
 fey21 - woensdag 10 december 2008 - 16:07   quote  deeplink  
ik vind van gaal en hiddink de beste nederlandse trainers.
laat v. gaal maar komen na dit seizoen...
daarna Been
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 10 december 2008 - 16:41   quote  deeplink  
van Gaal nooit, rand debiel!! een jood in hart en nieren willen we toch neit in kuip. Hebben we echt helemaal geen Feyenoord gevoel meer jongens, zijn we nu echt zo diep gezakt dat we zelfs de allergrootste jood en eikel die er rondloopt trainer willen laten worden van ons Feyenoord? ik zal je zeggen dat ik liever zou hebben dat Feyenoord degradeert dan dat van Gaal trainer wordt van feyenoord!! en geloof me dat zegt heeeel veel!!
Ronneke
 Ronneke - woensdag 10 december 2008 - 16:43   quote  deeplink  
Ze moeten bij Feyenoord een voorbeeld nemen aan AZ. Die laten hun trainer niet vallen bij de slechte resultaten, nu staan ze er toch!!!!!
Geef Verbeek een beetje lucht, dit wordt een rampjaar waar het beste van moet worden gemaakt en volgend jaar staan wij er. Europees voetbal halen is toch niet belangrijk, er lopen nog steeds van die rand debielen rond die stoeltjes gooien en het voor ons echte supporers verzieken. Verbeek komt er ook, voor mij een toptrainer!!!
sevillana
 sevillana - woensdag 10 december 2008 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2008 - 16:43 schreef Ronneke het volgende:
Ze moeten bij Feyenoord een voorbeeld nemen aan AZ. Die laten hun trainer niet vallen bij de slechte resultaten, nu staan ze er toch!!!!!
Geef Verbeek een beetje lucht, dit wordt een rampjaar waar het beste van moet worden gemaakt en volgend jaar staan wij er. Europees voetbal halen is toch niet belangrijk, er lopen nog steeds van die rand debielen rond die stoeltjes gooien en het voor ons echte supporers verzieken. Verbeek komt er ook, voor mij een toptrainer!!!
Denk toch dat Europees voetbal spelen in financieƫl opzicht wel degelijk belangrijk is voor Feyenoord.
En, ............... 't kan nog steeds hoor!
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 10 december 2008 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2008 - 15:35 schreef hotjumper het volgende:
hetzelfde als tegen het nieuwe shirt (dat overigens waarschijnlijk herzien gaat worden)
Je vind dat hij eruit ziet als een matrozen pak?
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 10 december 2008 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2008 - 16:41 schreef Pietje1 het volgende:
van Gaal nooit, rand debiel!! een jood in hart en nieren willen we toch neit in kuip. Hebben we echt helemaal geen Feyenoord gevoel meer jongens, zijn we nu echt zo diep gezakt dat we zelfs de allergrootste jood en eikel die er rondloopt trainer willen laten worden van ons Feyenoord? ik zal je zeggen dat ik liever zou hebben dat Feyenoord degradeert dan dat van Gaal trainer wordt van feyenoord!! en geloof me dat zegt heeeel veel!!
Een jood in hart en nieren die zelf zegt een Feyenoord supporter te zijn...
Dat doet immers alle Ajaxieden
hotjumper
 hotjumper - woensdag 10 december 2008 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2008 - 17:48 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Je vind dat hij eruit ziet als een matrozen pak?
ik vind dat hij niet bij Feyenoord past, net zo min als die analfabeet uit betondorp, charisteas en peter bosz.
opa
 opa - woensdag 10 december 2008 - 19:28   quote  deeplink  
dit zou t zelfde zijn als huntelaar zn carriere afmaakt bij feyenoord :S liever een piemel tot in mn buik, dan een jodentrainer in de kuip
PeTeRRR501
 PeTeRRR501 - woensdag 10 december 2008 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2008 - 19:28 schreef opa het volgende:
dit zou t zelfde zijn als huntelaar zn carriere afmaakt bij feyenoord :S liever een piemel tot in mn buik, dan een jodentrainer in de kuip
Ouwe viezerik.
Nop
 Nop - woensdag 10 december 2008 - 20:02   quote  deeplink  
wij zijn de beste, van nederland van europa van de hele wereld!

tieft toch op, geen geldverdieners maar mensen met een feyenoord hart horen in rotterdam! het gaat niet alleen om hun kennis en kunde, maar bij een club als FEYENOORD om het clubsgevoel, volksclub om geen woorden maar daden!!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 10 december 2008 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2008 - 19:28 schreef opa het volgende:
dit zou t zelfde zijn als huntelaar zn carriere afmaakt bij feyenoord :S liever een piemel tot in mn buik, dan een jodentrainer in de kuip
hahahahahahahahahahahaha, ik zou voorlopig maar niet meer bukken met dit bestuur als ik jou was.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'VAN GAAL WILDE BEST NAAR FEYENOORD'









0.0072350