BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Directe haalbare versterkingen voor Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
bulke
 bulke - woensdag 10 december 2008 - 13:28   quote  deeplink  
Welke spelers zouden haalbaar zijn voor Feyenoord in winterstop en/of volgend jaar zomer? Natuurlijk wel echte versterkingen.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 10 december 2008 - 13:33   quote  deeplink  
dit onderwerp is al 10.000 x besproken , dus niet weer opnieuw beginnen , dezelfde namen blijven komen , lees gewoon al andere topics en reageer daarop maar ga niet nu nóg een topic openen over een onderwerp wat al helemaal uitgemolken is!
bulke
 bulke - woensdag 10 december 2008 - 13:34   quote  deeplink  
El-Akchaoui NEC Superback en Rotterdammer
Kivuvu NEC Sterk talent
Botteghin ZWOLLE Goede verdediger
agneovo
 agneovo - woensdag 10 december 2008 - 13:45   quote  deeplink  
hij had het over haalbare..dus bijna transfervrij..nec laat el-akchaoui nooit onder de 2miljoen weggaan dus niet haalbaar..zelfde voor kivuvu.en botteghin in mij ogen nog geen versterking
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 10 december 2008 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2008 - 13:45 schreef agneovo het volgende:
hij had het over haalbare..dus bijna transfervrij..nec laat el-akchaoui nooit onder de 2miljoen weggaan dus niet haalbaar..zelfde voor kivuvu.en botteghin in mij ogen nog geen versterking
agneovo : hij is hijzelf bulke reageert namelijk op zijn eigen vraag! maar el-akchaoui is best haalbaar hoor , maar of hij prioriteit nr 1 is betwijfel ik !
Joszef
 Joszef - woensdag 10 december 2008 - 13:57   quote  deeplink  
Ik vind nog steeds dat we moeten samenwerken met een grote club. Bij voorbeeld uit Engeland, waar aankopen niet altijd meteen mogen spelen vanwege de vergunningen. Is geen structurele oplossing, maar als je naar Alex en Gomes kijkt, daar heeft PSV profijt van gehad.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 10 december 2008 - 14:03   quote  deeplink  
ja hoor mee eens , we moeten ons niet groter voelen dan we zijn : laten helpen door een ECHTE topclub is prima! Het probleem is echter dat ECHTE topclubs hun spelers niet naar Feyenoord laten gaan want zelfs daarvoor zijn we te ver afgezakt! Alex en Gomez kamen bij een club die CL speelt (psv) en konden zich dus echt ontwikkelen , clubs gaan aankomende toppers niet stallen bij het lachertje van de UEFA-cup......................pijnlijk maar helaas wel waar............

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Directe haalbare versterkingen voor Feyenoord









0.0070400