BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Boateng wil alleen op 'Cocu-wijze' terug naar Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 10 december 2008 - 21:34
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Boateng wil alleen op 'Cocu-wijze' terug naar Feyenoord (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - woensdag 10 december 2008 - 21:46   quote  deeplink  
Boateng wil alleen op 'Cocu-wijze' terug naar Feyenoord

George Boateng heeft in de jongste editie van Voetbal International aangegeven graag ooit nog voor Feyenoord te willen spelen. De middenvelder wil echter alleen terugkomen om te presteren.

In het tijdschrift geeft Boateng aan zo lang mogelijk in de Engelse Premier League actief te willen zijn. "Daarna wil ik misschien terug naar Nederland", zegt de Nederlander. "In principe zou Feyenoord de mooiste optie zijn, want het is altijd mijn club gebleven. Ik ben Feyenoorder in hart en nieren. Maar als ik naar Feyenoord kom, dan is het om te presteren. Zoals Cocu ooit terugkeerde bij PSV. Dat is de manier."

Volgens Boateng toont Feyenoord jaarlijks interesse in hem, maar hij verruilde afgelopen zomer Middlesbrough voor promovendus Hull City. Hij heeft er nog een contract voor anderhalf jaar.

Bron: Voetbalprimeur.nl

Kom maar terug, doet t nog steeds goed in Engeland
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 10 december 2008 - 22:11   quote  deeplink  
De cocu wijze , ja maar dan moet je wel cocu kwaliteiten hebben! Cocu was een bepalende speler van Barcelona , Boateng is waterdrager bij Hull City!
har
 har - woensdag 10 december 2008 - 22:22   quote  deeplink  
Wat een kapsones, denk zeker op ze 35e feyenoord kampioen te maken.
beperkte oude spelers hebben we al genoeg!
Blijf maar bij lul city. Als je echt naar feyenoord terug wilde had je dat vorig jaar moeten doen.
Fonsie
 Fonsie - woensdag 10 december 2008 - 22:55   quote  deeplink  
van dat soort hebben we genoeg, bosveld en de wolf zijn net zo goed
hotjumper
 hotjumper - donderdag 11 december 2008 - 03:00   quote  deeplink  
zie hem liever komen dan zo'n tweedehands neus, is tenminste een Feyenoorder.
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 11 december 2008 - 06:28   quote  deeplink  
is echt geen "Feyenoorder" als je echt een Feyenoord hart hebt stel je niet van die rare eisen en zeker niet als je van LuLCity komt , wat denkt die gek wel niet zeg , Boateng is en blijft maar een simpele voetballer die bij Midlesbrough totaal was uitgekakt en het bij gods gratie nog mocht proberen bij een promovendus , best wat waarde kan hebben voor een elftal maar niet moet denken dat hij een topper is
Nop
 Nop - donderdag 11 december 2008 - 08:00   quote  deeplink  
ALs hij een Feyenoord hart heeft komt hij in de winterstop over, nu heeft Feyenoord wat nodig! Zaakwaarnemers bepalen tegenwoordig toch de transfers ipv de clubs...
hotjumper
 hotjumper - donderdag 11 december 2008 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2008 - 08:00 schreef Nop het volgende:
ALs hij een Feyenoord hart heeft komt hij in de winterstop over, nu heeft Feyenoord wat nodig! Zaakwaarnemers bepalen tegenwoordig toch de transfers ipv de clubs...
tsja nog een middenvelder erbij.....

en Jantje, ik zeg niet dat hij moet komen maar als ze iemand halen dan heb ik liever iemand met een Feyenoord achtergrond dan één of andere gemankeerde neus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 december 2008 door hotjumper --
bulke
 bulke - donderdag 11 december 2008 - 10:28   quote  deeplink  
denk toch dat hij van waarde zou kunnen zijn. Denk wel maar voor 1 seizoen om voornamelijk de jonge jongens (vooral Fer) te ondersteunen in de ontwikkeling.
sevillana
 sevillana - donderdag 11 december 2008 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2008 - 10:28 schreef bulke het volgende:
denk toch dat hij van waarde zou kunnen zijn. Denk wel maar voor 1 seizoen om voornamelijk de jonge jongens (vooral Fer) te ondersteunen in de ontwikkeling.
Ik heb zo m'n (sterke) twijfels, hij speelt nu dus duidelijk ook niet in de top of sub-top. Ik bedoel, je moet het niet groter maken dan het in feite is!
bulke
 bulke - donderdag 11 december 2008 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2008 - 10:55 schreef sevillana het volgende:

[..]

Ik heb zo m'n (sterke) twijfels, hij speelt nu dus duidelijk ook niet in de top of sub-top. Ik bedoel, je moet het niet groter maken dan het in feite is!
Nee, hij heeft inderdaad naar mijn mening zijn beste tijd achter de rug. Denk alleen wel dat bijvoorbeeld een Fer veel van hem kan leren. Heeft zich toch een aantal jaren staande (geen uitblinker) gehouden in de premier leage.
sevillana
 sevillana - donderdag 11 december 2008 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2008 - 11:05 schreef bulke het volgende:

[..]

Nee, hij heeft inderdaad naar mijn mening zijn beste tijd achter de rug. Denk alleen wel dat bijvoorbeeld een Fer veel van hem kan leren. Heeft zich toch een aantal jaren staande (geen uitblinker) gehouden in de premier leage.
Denk je ook niet dat er al voldoende spelers met de nodige ervaring in de selectie aanwezig zijn? Zou Fer misschien niet al het e.e.a. van bijv. een Gio en een Landzaat opsteken?
PVDD
 PVDD - donderdag 11 december 2008 - 11:13   quote  deeplink  
Kan me bij de meeste aansluiten maar als hij voor een relatieve grijpstuiver zou komen voetballen dan zie ik het wel zitten. Hij is wel een toonbeeld van mentaliteit en dat is wel weer erg mooi en kan goed overslaan op andere spelers.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Boateng wil alleen op 'Cocu-wijze' terug naar Feyenoord









0.0046000