BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fysiotherapeut vertrekt bij Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sevillana
 sevillana - donderdag 11 december 2008 - 11:41   quote  deeplink  
Volgens Voetbal International vertrekt de fysiotherapeut Michael Kuipers, die op verzoek van de spelersgroep was toegevoegd aan de medische staf bij Feyenoord.
Hij had met Feyenoord een afspraak dat hij pas zo hoeven te beginnen nadat hij zijn kinderen naar school heeft gebracht. Verbeek heeft nu echter iedereen opgelegd dat zij om half 9 aanwezig zijn.

Wat moet je hiervan nu denken?
derq
 derq - donderdag 11 december 2008 - 11:49   quote  deeplink  
Bij een topsportklimaat kun je geen toegiften doen.
bulke
 bulke - donderdag 11 december 2008 - 11:53   quote  deeplink  
met toegift van de rest zou een uitzondering mogelijk mogen zijn. Het zijn namelijk de spelers die hem graag erbij wilde hebben. Vraag me eigenlijk af of dit de echte reden is voor zijn mogelijk vertrek.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 11 december 2008 - 11:54   quote  deeplink  
Een strakke hand is goed maar ik krijg steeds meer het idee dat Verbeek een strafkamp onder zijn hoede heeft.Hoor toch steeds mee negatieve berichten van alle kanten. Daardoor ook steeds meer twijfels over het functioneren van Verbeek.
Dubble O ms
 Dubble O ms - donderdag 11 december 2008 - 12:04   quote  deeplink  
VI = J.D. is al langer bezig Verbeek in een kwaad daglicht te stellen.
Die kuipers moet net zo als iedere werknemer op normale werktijden aanwzezig zijn. Nooit van een BSO gehoord?
derq
 derq - donderdag 11 december 2008 - 12:46   quote  deeplink  
inderdaad, stemmingmakerij... komt ze heel goed uit altijd te stoken bij feyenoord
sevillana
 sevillana - donderdag 11 december 2008 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2008 - 12:04 schreef Dubble O ms het volgende:
VI = J.D. is al langer bezig Verbeek in een kwaad daglicht te stellen.
Die kuipers moet net zo als iedere werknemer op normale werktijden aanwzezig zijn. Nooit van een BSO gehoord?
Eens!
rich Arnhem
 rich Arnhem - donderdag 11 december 2008 - 13:21   quote  deeplink  
Ondanks de hetze die ze (lees: journalisten) creƫren ben ik toch trots op ons als supporters dat we niet direct hierin meegaan en GJ een hoop krediet geven. Het wordt nu echter wel tijd dat dit zich gaat terug betalen door voetbal te laten zien dat ook punten opleverd.

On: Als ik te laat kom op mijn werk krijg ik ook een uitbrander en daarom gaat mijn kleine zoals Dubble O ms al aangeeft ook om 7 uur 's ochtends al naar de BSO. Aan de andere kant als je je werktijden afspreekt en je gaat langer door zou er volgens mij geen probleem hoeven zijn.
Joszef
 Joszef - donderdag 11 december 2008 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2008 - 11:54 schreef Richard Lagrouw het volgende:
Een strakke hand is goed maar ik krijg steeds meer het idee dat Verbeek een strafkamp onder zijn hoede heeft.Hoor toch steeds mee negatieve berichten van alle kanten. Daardoor ook steeds meer twijfels over het functioneren van Verbeek.
Dit kan natuurlijk ook betekenen dat het hiervoor een zooitje was. Dat er nu eindelijk professioneel gewerkt wordt. Wat ook zo hoort.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fysiotherapeut vertrekt bij Feyenoord









0.0053880