BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Verbeek ga gewoon nu verjongen en laat dat oude zootje maar oprotten

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ronnie W
 Ronnie W - donderdag 11 december 2008 - 11:56   quote  deeplink  
Verbeek het seizoen is toch al verloren ga nu lekker spelers uit proberen en laat Bahia en Hoflan gewoon buiten de selectie.
Je ziet gewoon dat Lucius Bahia en Hofland niet goed genoeg zijn voor deze selectie.
je hebt natuurlijk pech dat Biseswaer en Guzman en andere bepalende spelers geblesseerd zijn maar een V Bronkhorst moet altijd op het middenveld staan.
Kom op recht je rug en zorg gewoon dat dit verloren seizoen nog een beetje leuk wordt.
Wij mogen gewoon nooit in de Kuip verliezen.En het is op dit moment niet meer dat we geen geluk hebben. Het ontbreekt aan klasse en de wil om te winnnen. Straftraining gewoon met de kerst en nieuwjaarsdag werken moeten ze voor hun geld
chrissie
 chrissie - donderdag 11 december 2008 - 12:26   quote  deeplink  
Ben het eens met je verjoningsidee. Van mij mag makaay, hofland, de cler en zeker lucius lekker buiten de selectie blijven. maar bahia moet je zeker gewoon laten staan. ik heb al vaker aangegeven dat hij met zijn hart voor feyenoord speelt en hij moet gewoon doen waar hij goed in is. afstoppen. zie liever werkers als slimme voetballers als makaay die niet meer met hun hart voor feyenoord spelen
derq
 derq - donderdag 11 december 2008 - 12:48   quote  deeplink  
makaay doet dat nog wel toch? lucius en de cler en hofland zijn de zeikerds die altijd in de kroeg zijn en de slechte resultaten dan afgeven op de trainer.. sorry hoor maar onze verdediging is corrupt, en dat krijg je met zoveel oudjes! 2 kampen
chrissie
 chrissie - donderdag 11 december 2008 - 12:55   quote  deeplink  
mmm kan aan mij liggen maar heb niet echt het gevoel dat makaay nog echt echt wil knokken maar... kan het mis hebben natuurlijk.
lucius is volgens mij de grootste onruststoker dus die kan echt gaan
sevillana
 sevillana - donderdag 11 december 2008 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2008 - 12:55 schreef chrissie het volgende:
mmm kan aan mij liggen maar heb niet echt het gevoel dat makaay nog echt echt wil knokken maar... kan het mis hebben natuurlijk.
lucius is volgens mij de grootste onruststoker dus die kan echt gaan
Over stemming maken gesproken! Denk zelf dat Makaay, Hofland en De Cler best wel de goede mentaliteit hebben, maar misschien o.a. kampen met naweeën van blessures afgezien van evt overige tekortkomingen. Moet wel zeggen dat die Lucius nooit "mijn vriend" geweest is, had voor mij überhaupt nooit hoeven komen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Verbeek ga gewoon nu verjongen en laat dat oude zootje maar oprotten









0.0053920