BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Supporters laten wij nou eindelijk ons ongenoegen eens blijken met een eventueel verlies zaterdag!!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 11 december 2008 - 12:04   quote  deeplink  
Ik hoor heel veel mensen commentaar leveren maar als we zaterdag met zijn allen in de kuip zitten, zit iedereen weer als een mak lammetje te kijken. Word het nou niet eens tijd om in het stadion te laten horen wat wij er van vinden?Wij staan toch achter de slogan "geen woorden maar daden" ? dat moeten we dan ook eens laten horen als we WEER verliezen. Bloed, zweet en tranen, laat zien dat je het shirt waard bent, werken voor je geld, enzovoort. desnoods weer eens met paar duizend man naar het maasgebouw. Ze zitten zo het seizoen wel uit met hun riante salarissen. Maar ja, nogmaals hebben er veel een grote bek maar laten zich puntje bij paaltje niet horen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 december 2008 door Richard Lagrouw --
derq
 derq - donderdag 11 december 2008 - 12:51   quote  deeplink  
volgende thuiswedstrijd met zn allen: "HOFLAND LUCIUS DE CLER GA EENS SPELEN ALS EEN STER!"
sevillana
 sevillana - donderdag 11 december 2008 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2008 - 12:51 schreef derq het volgende:
volgende thuiswedstrijd met zn allen: "HOFLAND LUCIUS DE CLER GA EENS SPELEN ALS EEN STER!"
Lijkt mij wel humor, ook al is het wrang!
Thijs
 Thijs - donderdag 11 december 2008 - 13:35   quote  deeplink  
En dan, dan gaan we naar het maas gebouw het enige wat er dan gaat gebeuren is dat wij worden opgepakt want ze luisteren toch niet
Davalo
 Davalo - donderdag 11 december 2008 - 15:49   quote  deeplink  
Sensatie zoekertje!! Gaan ze daar beter van spelen? Denk je Dat?
GJV heeft 4 jaar bij Heerenveen gezeten en het 1e jaar presteerde ze ook geen ene pepernoot (of kerstbal). Daarna met aantrekkelijk voetbal tot 3 keer toe de playoffs gehaald (in ieder geval 2 keer geloof ik) Heb geduld en w8 gewoon af.
derq
 derq - donderdag 11 december 2008 - 16:37   quote  deeplink  
ze moeten gewoon optiefen met hun volgezopen spieren... laat de jeugd met de goede instelling maar spelen!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 11 december 2008 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2008 - 15:49 schreef Davalo het volgende:
Sensatie zoekertje!! Gaan ze daar beter van spelen? Denk je Dat?
GJV heeft 4 jaar bij Heerenveen gezeten en het 1e jaar presteerde ze ook geen ene pepernoot (of kerstbal). Daarna met aantrekkelijk voetbal tot 3 keer toe de playoffs gehaald (in ieder geval 2 keer geloof ik) Heb geduld en w8 gewoon af.
Sensatiezoekertje???? Nee we moeten als makke lammetjes op de tribune blijven zitten. Zeg toch niet dat we moeten rellen, maar als we keer op keer met duizenden bij het maasgebouw staan moeten ze op een gegeven moment wel naar ons luisteren. Ik geef ook aan dat we eerst eens door bepaalde teksten te zingen ons ongenoegen kunnen laten blijken. Je moet trouwens ook begrijpen dat we met onze financiele problemen helemaal geen tijd hebben om af te wachten. Moeten komende vijf jaar europees halen en anders is het straks einde Feyenoord. hoop mensen hebben het over geduld maar we zitten niet in de situatie om geduld te hebben.
Mokkum
 Mokkum - donderdag 11 december 2008 - 18:15   quote  deeplink  
Echt lachen dit, wat een trieste figuren. En het is meer woorden dan daden! Lekker kankeren op de tribune, nee dat zal helpen. Misschien luisteren ze wel naar je Richard van Gaal hahahaha.
Mokkum
 Mokkum - donderdag 11 december 2008 - 18:16   quote  deeplink  
Naar jullie luisteren hahahahahahaa
hotjumper
 hotjumper - donderdag 11 december 2008 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2008 - 18:15 schreef Mokkum het volgende:
Echt lachen dit, wat een trieste figuren. En het is meer woorden dan daden! Lekker kankeren op de tribune, nee dat zal helpen. Misschien luisteren ze wel naar je Richard van Gaal hahahaha.
heb je vriendje het uitgemaakt ofzo?
sebbe1
 sebbe1 - donderdag 11 december 2008 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2008 - 18:16 schreef Mokkum het volgende:
Naar jullie luisteren hahahahahahaa
Mag je niet meer op je eigen forum komen, gezien het niveau van je teksten snap ik dat meteen.
Danny.K
 Danny.K - donderdag 11 december 2008 - 20:02   quote  deeplink  
Ik denk dat zijn eigen supporters hem het vak uit hebben getrapt omdat hij daar ook al zo irritant was, en dat het met zijn vriendje uit is zal ook wel een rol spelen.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 11 december 2008 - 20:06   quote  deeplink  
volgens mij istie nog nooit in een stadion geweest, zal wel zo'n teletekst supporter zijn uit schubbekutteveen
Danny.K
 Danny.K - donderdag 11 december 2008 - 20:23   quote  deeplink  
Dat bedoel ik hij is het vak uitgetrapt van schubbekutteveen daar mogen namelijk alleen hetro's komen.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 11 december 2008 - 20:28   quote  deeplink  
Geef die jongen toch geen aandacht. Krijgt hij nergens dus dan maar negatieve aandacht op zoeken. Iedereen heeft aandacht nodig en sommige worden dan ineens wanhopig. Voor de zoveelste keer een voorbeeld van "laat je vriend maar in de steek"

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Supporters laten wij nou eindelijk ons ongenoegen eens blijken met een eventueel verlies zaterdag!!!!









0.0057508