|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Proost!
edit: plaatje toch maar weggehaald. Ik respecteer privacy. Netjes he? :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 december 2008 door netsurfer -- |
|
|
|
|
derq
|
|
|
hier moet wat aan gedaan worden. ik bedoel, ik weet niet wanneer deze foto gemaakt is, en of het relevant is, maar tsjonge jonge.. als dit regelmatig voorkomt?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 december 2008 door derq -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Yes! We hebben ze weer verdiend! Geef hier nog wat aub! |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Timmer aan het woord: Ik "hik" begrijp niet "hik" dat ik "hik" tegenwoordig "hik" zoveel fouten maak. "kots,kots,kots" |
|
|
|
|
Mokkum
|
|
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote: Mokum is met 1 k en zwakke met 2 , oh sorry jij hebt t IQ van een neus was ik even vergeten! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Peer
|
|
|
Net gelezen; Timmer is ziek. Zeker een kater?? |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Er broeit wat bij Feyenoord want Hofland was ook niet op de training en Derijck heeft opeens weinig last meer van zijn hamstring.
Het lijkt er toch op dat de eerste doelman van Feyenoord een groot probleem heeft. |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
Wie waren die drinkebroeders nou precies en waarom is die foto weggehaald??? Ik begrijp dus dat Timmer er op stond , wie nog meer? Ik vind het wel goed dat Genee met deze info komt, ik gun iedereen zijn biertje en vrije tijd maar dan niet pijpzeiken dat je hard moet trainen. Er zullen best spelers zijn die hun rust pakken als ze klaar zijn met trainen maar velen weten niet wat ze met zoveel vrije tijd moeten doen en doen alles behalve rusten!! tot groot plezier van hun bijvrouwen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 december 2008 door Madhopfc -- |
|
|
|
|
Peer
|
|
|
Timmer en de Cler waren prominent aanwezig. Onduidelijk is wanneer de foto is gemaakt. |
|
|
|
|
Peer
|
|
|
Lucius wordt in Brabant ook regelmatig in de kroeg gespot (o.a. in Tilburg) |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
gaat om Timmer, de Cler en Mols na de bekerwedstrijd tegen FC Zwolle, februari 2008 . Die wedstrijd wonnen we dus dan mag het..............het mag sowieso als je maar niet loopt te zeiken over hard trainen en dergelijke....en te weinig vrije tijd...... |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Gewoon even Henk Timmer in de skihut bij Google intikken. Hier in een optreden na Nederland - Ijsland
http://www.youtube.com/watch?v=EYk0IpYK3E8
Veel plezier. Ze schijnen er elke woensdag te zitten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 december 2008 door sportdwaas -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Ja dat zal dan wel voor zaken zijn, het loopt naar het eind van 't jaar hè? "Nog ff een klappertje maken of zo iets"
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 december 2008 door sevillana -- |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
sportdwaas