BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio niet de zondebok!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 11 december 2008 - 17:08   quote  deeplink  
Het volgende bericht werd gepost op Fr-fanatic.com. Het beschrijft wel precies hoe ik er over denk. Hulde voor GIO!

Zie voor de link: http://www.fr-fanatic.com/2008/12/11/13818/

-----------------------------------------------------------

Door de sportieve malaise is iedereen op zoek naar een ‘dader’. Duidelijk mag zijn dat Peter Bosz’ beleid na 3 jaar geen succes is, en dat hij Feyenoord zo snel mogelijk moet verlaten. Diverse spelers krijgen de schuld, Timmer en Theo zijn de rotte appels, Makaay heeft er geen zin meer in en De Cler is met heel andere dingen bezig. Maar tot mijn grote verbazing noemen sommige supporters ook v. Bronckhorst als één van de oorzaken, hij zou hier alleen zijn om af te bouwen. Wil ik via deze weg toch één ding heel duidelijk maken: Geen kwaad woord over v. Bronckhorst. Hij heeft zich inmiddels toch wel bewezen als Feyenoorder:

- Doorliep de gehele jeugdopleiding van Feyenoord.

- Ging weg bij Feyenoord met doel ooit weer terug te keren bij Feyenoord.

- Bij Barcelona, waar hij één van de vaste krachten was in het team dat de Champions (?) League won, had hij een clausule in zijn contract om transfervrij naar (als enige club) Feyenoord te komen.

- Zag af van wedstrijdpremies en bonussen (wie was de laatste die dat deed?)

- Toen zijn huidige team Arsenal kampioen werd en hij geschorst was, zat hij in De Kuip bij de UEFA Cup finale in 2002.

- Kon elders 10x meer verdienen, maar koos toch voor zijn en onze club.

GIOVANNI WHO-HO!

Dimitry

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 december 2008 door Boudewijn --
derq
 derq - donderdag 11 december 2008 - 17:10   quote  deeplink  
idd!
sevillana
 sevillana - donderdag 11 december 2008 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2008 - 17:10 schreef derq het volgende:
idd!
VOLLEDIG MEE EENS!!!
Kees010
 Kees010 - donderdag 11 december 2008 - 17:17   quote  deeplink  
Niets dan respect voor van Bronckhorst
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 11 december 2008 - 17:47   quote  deeplink  
Respect!! Is tenminste een man met clubliefde. Zijn er niet veel meer van. Waren alle spelers bij Feyenoord maar zo begaan met de club dan werden we op onze sloffen kampioen.
Danny.K
 Danny.K - donderdag 11 december 2008 - 17:55   quote  deeplink  
Gio rulez.
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 11 december 2008 - 20:14   quote  deeplink  
Met van Bronckhorst is het helemaal ok hij kan het ook niet helpen dat hij omgeven wordt door zuipschuiten en overschatte voetballers. Giovanni is wel eens ziek maar zelden geblesseerd en het is duidelijk dat hij leeft voor zijn sport in tegenstelling tot de Cler, Timmer en Lucius. Makaay is in principe ook prima het is alleen iemand die niet echt de boel kan leiden.

GJ Verbeek moet onmiddelijk Timmer, de Cler en Lucius uit de selectie verwijderen. Hofland moet verder ook maar eens zorgen dat hij wat alerter en scherper verdedigd en de ballen sneller diep speelt.

De vertoning van Hofland en Lucius is beneden alle peil.

Voor Giovanni van Bronckhorst heb ik veel respect
smartie
 smartie - donderdag 11 december 2008 - 20:25   quote  deeplink  
Gio heeft een stel malloten om zich heen lopen,hadden we er maar meer met dezelfde instelling ,hij is geen echte leider maar het is wel iemand die zijn feyenoord hart op de goede plaats heeft ....

gio blijft een toppertje .

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5140
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio niet de zondebok!









0.0075190