|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Ik weet het niet meer. Word vaak afgebrand op mijn ideeen. Dus vertel me de oplossing voor betere resultaten. Geduld is geen optie want we kunnen geen geduld hebben in deze financiele situatie. Laat maar eens horen dan!!!! |
|
|
|
|
Mokkum
|
|
|
Het is niks en zal nooit wat worden ook! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: net of je in de spiegel kijkt zeker. |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
Door de financiele situatie kunnen er geen spelers gehaald worden die er meteen staan. Transfervrije spelers halen is ook geen optie want dat zijn ze natuurlijk niet voor niets en drukken dan weer extra op de begroting. Het wordt tijd dat de oudjes opstaan en het elftal eindelijk gaan dragen, laten ons maar eens zien dat ze wel waardig zijn om het feyenoord shirt te dragen in plaats van te klagen over trainingsarbeid enz. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
De Cler, Timmer en lucius lekker op de bank laten zitten vol inzetten op de jeugd, dit seizoen is verloren maar volgend seizoen heb je dan een aardig ingespeeld team waarmee je weer om de playoffs kan mee doen, het jaar daarop dan weer om meer!!!! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
denk inderdaad dat je gelijk hebt jumpertje , timmer en lucius zeker exit , de Cler zou nog terug kunnen komen en nadat ik lees dat Makaay en Hofland ook fel tegen Verbeek zijn begin ik ook aan hun te twijfelen , ze willen wel dat Feyenoord omhoog moet , weten dat daar veranderingen voor nodig zijn maar willen géén stapje extra doen! Gio heb ik alle vertrouwen in die heeft nooit moeilijk gedaan en staat er ook gewoon elke week. |
|
|
|
|
jan van deinsen
|
|
|
Geduld is noodzakelijk om structureel weer een goede ploeg te krijgen. We hebben geen geld dus moeten het op de manier doen zoals groningen, twente en heerenveen, die hebben er ook lang over gedaan maar hebben een stabiele structuur. Nu de trainer wegdoen is dom en kortzichtig. De oudere spelers zijn over hun top of kunnnen nog 1 seizoen mee, dus weg ermee en bouwen met spelers die echt willen. De naam van been wordt vaak genoemd maar die zal het niet veel beter doen bij deze mietjes.Mocht verbeek eruit vliegen dan hebben de spelers veel te veel macht want als een volgende trainer ze niet bevalt dan gaan ze het zelfde doen. Waardeloze mentaliteit hebben deze spelers, ze geven de trainer de schuld maar bakken er zelf totaal niks van. Hofland heeft alleen elke keer een grote bek maar presteerd ook nauwelijks. Peter Bosz heeft een totaal verkeerd aankoopbeleid gevolgd en daarvan plukken we nu de vruchten. Veel te veel oudere volgevreten spelers en de achterhoede waarvan iedereen al lang zag dat daar de zwakte ligt totaal niet versterkt. Bij NEC stond hij vorig jaar in de winter op degraderen. |
|
|
|
|
Joszef
|
|
|
Niet lullen maar poetsen, dat moet gebeuren! Voetballen met je kadavers en punten pakken. |
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
hoe heeft het zover kunnen komen. 'T al een proces van jaren. Geduld; het moet maar, wie niet bereid is er voor te gaan die moet er uit, handhaving is een must. Ik ben er zeker van, Verbeek in de jongelingen vinden elkaar, begin a.u.b aan de opbouw, en anders wacht december maar af dan is het helemaal duidelijk. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 december 2008 - 08:52 schreef Fonsie het volgende:hoe heeft het zover kunnen komen. 'T al een proces van jaren. Geduld; het moet maar, wie niet bereid is er voor te gaan die moet er uit, handhaving is een must. Ik ben er zeker van, Verbeek in de jongelingen vinden elkaar, begin a.u.b aan de opbouw, en anders wacht december maar af dan is het helemaal duidelijk. Wat wordt duidelijk? wat ze voor de kerst krijgen? |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Weer lees ik geduld!!! Wanneer word het nu eens duidelijk dat we geen geduld kunnen hebben. We staan in tweede rijtje zonder uitzicht op het eerste. WE KUNNEN GEEN GEDULD HEBBEN WANT DAT BETEKEND GEEN EUROPEES VOETBAL. GEEN EUROPEES VOETBAL BETEKENT HET EINDE!!!!!! |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
Ik kan ook niet geduldig meer zijn Fietstas en zondag tegen de boeren hadden we moeten winnen, nu az-psv-nac ...sterk door strijd!! zien die STRIJD!!!! vergeten hoe Kuijt elke wedstrijd alles gaf in de kuip???? STRIJD speel je gvd eens leeg zeker met zo'n salaris! |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
Voor iedereen die morgen net als ik in de kuip zit, laat je steun horen naar Gert Jan Verbeek, je ongenoegen uitten zullen een aantal spelers alleen maar op hopen. Spelers die morgen knallen en wel strijden (zoals dat laatste weken naar Wijnaldem gebeurt) toe zingen!! supporters kunnen morgen het verschil aantoonbaar maken op deze manier! |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Nop daar sla je de spijker weer op zijn kop. Laten we nadrukkelijk eens de jongens toe zingen die wel inzet tonen. Zijn we wel snel klaar maar dan gaat er misschien eens een lichtje branden bij de rest. |
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
Voorlopig haalt feyenoord geen europees voetbal via de competitie. Dat moet dan via de beker gebeuren. Maar terug op een volgens jullie "feyenoord-waardig" niveau komen ze binnen een decennia niet meer aan. Enige oplossing is jullie beeld van een "feyenoord-waardig" niveau aanpassen. Want als je eerlijk bent stelt feyenoord immers toch niets meer voor vandaag de dag. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 december 2008 - 18:16 schreef mmhj het volgende:Voorlopig haalt feyenoord geen europees voetbal via de competitie. Dat moet dan via de beker gebeuren. Maar terug op een volgens jullie "feyenoord-waardig" niveau komen ze binnen een decennia niet meer aan. Enige oplossing is jullie beeld van een "feyenoord-waardig" niveau aanpassen. Want als je eerlijk bent stelt feyenoord immers toch niets meer voor vandaag de dag. Daar vergis je je in Feyenoord heeft nog zoveel uitstraling naar het buitenland Wel vooral in de wat onbekende landen Maar als de Feyenoord scouting een keer goed scout en Feyenoord kan 10 miljoen besteden, dan is Feyenoord in één keer terug Zo klein zijn de verschillen in Nederland
Een speler als Berg kostte slechts 2 miljoen Anderson nog geen miljoen
Als Feyenoord goed gaat scouten en een investeerder vinden Dan zijn ze zo terug
Dus eerst maar eens investeren in de scouting |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 december 2008 - 18:16 schreef mmhj het volgende:Voorlopig haalt feyenoord geen europees voetbal via de competitie. Dat moet dan via de beker gebeuren. Maar terug op een volgens jullie "feyenoord-waardig" niveau komen ze binnen een decennia niet meer aan. Enige oplossing is jullie beeld van een "feyenoord-waardig" niveau aanpassen. Want als je eerlijk bent stelt feyenoord immers toch niets meer voor vandaag de dag. ach joh, dat hoorden we een paar jaar terug ook toen wonnen we de uefa-cup... wanneer hebben jullie iets belangrijks gewonnen voor het laatst? |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
weet iemand nog een link? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 december 2008 - 20:40 schreef Phyxsius het volgende:[..] Daar vergis je je in Feyenoord heeft nog zoveel uitstraling naar het buitenland Wel vooral in de wat onbekende landen Maar als de Feyenoord scouting een keer goed scout en Feyenoord kan 10 miljoen besteden, dan is Feyenoord in één keer terug Zo klein zijn de verschillen in Nederland Een speler als Berg kostte slechts 2 miljoen Anderson nog geen miljoen Als Feyenoord goed gaat scouten en een investeerder vinden Dan zijn ze zo terug Dus eerst maar eens investeren in de scouting Precies, scouting! Ik heb laatst ook al eens een post geplaatst met vragen over de scouting van Feyenoord. Die levert naar mijn idee veel te weinig op, en helaas is dat al jaren lang het geval. Naar mijn idee moeten de rotte appels in de selectie vooralsnog voorlopig maar op de bank plaats nemen. En laat Verbeek dan maar doorgaan met de jeugd die wel wil knokken voor de club. Op die manier kan er misschien weer een volwaardig team gebouwd worden waar we met z'n allen als supporters wel weer wat plezier aan kunnen (gaan) beleven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2008 door sevillana -- |
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
ik weet het niet maar ik weet wel dat ik Derijck meer wil zien die speelden egt goed! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Derijck speelde wel goed jah En laten we eerlijk zijn, zoals de verhoudingen nu staan is het geen schande om met 1-0 van AZ te verliezen We moeten er niet trots op zijn,zo bedoel ik het niet Maar dit geeft wel aanknopingspunten en als je kijkt naar wat de verwachtingen van de meeste supporters waren viel deze wedstrijd alles mee Ik heb Feyenoord supporters een 0-8 horen verkondigen!!
Ik denk dat we nog wel punten gaan pakken dit jaar Psv verdedigd zeer zwak voor hun doen en is alles behalve ongenaakbaar Met deze strijd is daar een punt zeker mogelijk, misschien zelfs wel 3
En in mijn ogen wordt ook weer bewezen dat blessures wel degelijk een geldig excuus zijn voor de slechte resultaten Kijk naar NAC, begin seizoen fantastisch en geen blessures Dan hebben ze 3 of 4 basis spelers geblesseerd en ze gaan prompt 2 keer met 4-0 onderuit Feyenoord mist een heel elftal waarvan zeker de helft een basisplaats zouden hebben |
|
|
|
|
sebba01
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2008 - 19:50 schreef sebbe1 het volgende:Door de financiele situatie kunnen er geen spelers gehaald worden die er meteen staan. Transfervrije spelers halen is ook geen optie want dat zijn ze natuurlijk niet voor niets en drukken dan weer extra op de begroting. Het wordt tijd dat de oudjes opstaan en het elftal eindelijk gaan dragen, laten ons maar eens zien dat ze wel waardig zijn om het feyenoord shirt te dragen in plaats van te klagen over trainingsarbeid enz. Als de oudjes het moeten gaan dragen dan zakken ze door de knieen. Het is jammer maar feyenoord is hard op weg om volendam van de 18e plaats te stoten. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2008 - 21:15 schreef sebba01 het volgende:[..] Als de oudjes het moeten gaan dragen dan zakken ze door de knieen. Het is jammer maar feyenoord is hard op weg om volendam van de 18e plaats te stoten. Wat doe jij voor de kost? Overdrijven? |
|
|
|
|
luruti
|
|
|
Feyenoord is nu al voor de 35e jaar mijn club en wat er ook gebeurt dat zal het blijven ook in de komende 35 jaar. Als supporter maak ik me boos en vraag ik me ook af wat nu maar meer als achter de spelersgroep gaan staan en you never walk alone inbrengen is wel het laatste wat je kan doen. voor onze club |
|
|
|
|
luruti
|
|
|
Feyenoord is nu al voor de 35e jaar mijn club en wat er ook gebeurt dat zal het blijven ook in de komende 35 jaar. Als supporter maak ik me boos en vraag ik me ook af wat nu maar meer als achter de spelersgroep gaan staan en you never walk alone inbrengen is wel het laatste wat je kan doen. voor onze club |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Richard als jouw ideeen echt hout snijden meld je aan bij Feyenoord. Daar kunnen ze wel een verlosser gebruiken. Ik vrees dat ik het antwoord echter al weet... |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Richard als jouw ideeen echt hout snijden meld je aan bij Feyenoord. Daar kunnen ze wel een verlosser gebruiken. Ik vrees dat ik het antwoord echter al weet... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
als of dat stelletje ego's ook maar naar iemand zal luisteren. |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 december 2008 - 10:30 schreef Pietje1 het volgende:Richard als jouw ideeen echt hout snijden meld je aan bij Feyenoord. Daar kunnen ze wel een verlosser gebruiken. Ik vrees dat ik het antwoord echter al weet... Jullie hebben goede ideeen???? geduld zeker???? Hou je bunker maar om je heen. Vanaf nu is het oorlog met het technisch bestuur, trainer, halve selectie en de ME als het moet. uitleg of veranderingen en wel nu. Inplaats van blij te zijn dat er een nieuw stadion komt. (voor in toto-divisie, als je niet uit kijkt) |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2008 - 19:22 schreef Richard Lagrouw het volgende:[..] Jullie hebben goede ideeen???? geduld zeker???? Hou je bunker maar om je heen. Vanaf nu is het oorlog met het technisch bestuur, trainer, halve selectie en de ME als het moet. uitleg of veranderingen en wel nu. Inplaats van blij te zijn dat er een nieuw stadion komt. (voor in toto-divisie, als je niet uit kijkt) Stel je niet aan man. Dat zal lekker werken, je helpt je club alleen maar naar de ziekte met je oorlog. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2008 - 21:17 schreef Pietje1 het volgende:[..] Stel je niet aan man. Dat zal lekker werken, je helpt je club alleen maar naar de ziekte met je oorlog. Denk ik ook, onrust is wel het laatste wat de club nu kan gebruiken. Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik er zo langzamerhand ook wel een beetje erg moe van aan het worden ben. |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2008 - 19:22 schreef Richard Lagrouw het volgende:[..] Jullie hebben goede ideeen???? geduld zeker???? Hou je bunker maar om je heen. Vanaf nu is het oorlog met het technisch bestuur, trainer, halve selectie en de ME als het moet. uitleg of veranderingen en wel nu. Inplaats van blij te zijn dat er een nieuw stadion komt. (voor in toto-divisie, als je niet uit kijkt) Ben ij ook zo'n gefrustreerd kereltje die in de kuip "k" bestuur roept, met stoeltjes gooit en onrust stookt?Oorlog ??? Wordt volwassen aub. Wees een supporter en besef dat door al die klote buitenlandse clubs die alle goede spelers uit nederland weg kopen, misbruik maken van de financiele problemen die wij hebben en zo de hele nederlandse competitie naar de klote helpen. Er is geen geld en dan moet je er proberen wat van te maken. Nederland heeft geen top clubs meer en het wordt alleen maar erger. Feyenoord is het eerste slachtoffer hiervan, de rest volgt al snel, zoek jij maar eens ster spelers bij PSV of Ajax, helemaal niets, zij zijn de volgende...... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Dat de rijke buitenlandse clubs de markt verzieken is een feit, maar dat betekent niet dat het aankoopbeleid van bosz en consorten niet gefaald heeft. De huidige ontwikkelingen op de transfermarkt spelen al een aantal jaren en men heeft daar onvoldoende rekening mee gehouden, dit in tegenstelling tot clubs zoals NEC, Groningen en Twente. Als je dan ook nog eens spelers gaat afbranden (overbodig verklaren) voordat hun contract is afgelopen versterkt je positie op de transfer markt ook niet. En tenslotte ben je ook niet tevreden met een verbeterde contract aanbieding, terwijl je overduidelijk gefaald hebt, dan verdien je het gewoon met pek en veren de Kuip uitgejaagd te worden. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 december 2008 - 11:15 schreef hotjumper het volgende:Dat de rijke buitenlandse clubs de markt verzieken is een feit, maar dat betekent niet dat het aankoopbeleid van bosz en consorten niet gefaald heeft. De huidige ontwikkelingen op de transfermarkt spelen al een aantal jaren en men heeft daar onvoldoende rekening mee gehouden, dit in tegenstelling tot clubs zoals NEC, Groningen en Twente. Als je dan ook nog eens spelers gaat afbranden (overbodig verklaren) voordat hun contract is afgelopen versterkt je positie op de transfer markt ook niet. En tenslotte ben je ook niet tevreden met een verbeterde contract aanbieding, terwijl je overduidelijk gefaald hebt, dan verdien je het gewoon met pek en veren de Kuip uitgejaagd te worden. Je hebt wel gelijk, maar de actie die Richard voor stelt zal niks opleveren. Ja boetes voor Feyenoord en weer negatieve publiciteit. Daar kunnen we denk ik wel even zonder. We hebben geld nodig, geen oorlog!! |
|
|
|
|
een echte fan
|
|
|
Hoe het wel moet? Je club STEUNEN ipv oproepen tot allerlei acties die het alleen maar erger maken! Die negatieve sfeer zorgt ervoor dat de spelers niet lekker in hun vel zitten: bij elke verkeerde bal krijgen een gekanker en getering naar hun kop. Kom nou niet met dat kut verhaal over hun salaris. Het gaat om de sfeer waarin je je werk kan doen. Als ik iemand anders de hele dag op zijn werk uit sta te kankeren, dan presteert die ook niets meer. Ook al dat kut vuurwerk en rellen kost de club veel geld waarvan ze mooi spelers van hadden kunnen kopen. Het heeft geen zin om iedereen maar weer op te laten rotten als het tegen zit: jorien, gullit, baan , wotte, bosz. De volgende die komt zal toch na 2 verloren wedstijden alweer moeten oprotten van het "echte" legioen. Het legioen stond bekend om zijn naam als 12e man, nu wordt het Legioen uitgelachen! We staan voor lul voor heel Europa met al die rellen en dat kinderachtig gedoe. Laat zien en horen dat je een echte fan bent! ZINGEN VOOR JE CLUB!!!! |
|
|
|
|
Snoek
|
|
|
Ten eerste is iedereen te koop als ze maar een bepaalde prijs ervoor kunnen vangen , bijv als die grieken 7 miljoen voor Makaay willen betalen lekker laten gaan , ten tweede meer jeugd laten doorstromen , we hebben al jaren een goede opleiding helaas wel een slechte begeleiding en veel talenten worden te snel afgeschreven , als derde moeten er meer vakmensen komen in de scouting en moet er ook wekelijks overleg zijn wat voor type spelers de trainer mist voor een optimaal resultaat ( meedoen om de titel) , vb wat heeft Az betaald voor Moisander .
1 jaar voor de laatste titel was het ook niet veel soeps toen werd Gio verkocht en van dat geld kwamen allerlei spelers van subtopclubs over (en werden we kampioen) nou zijn die niet meer zo makkelijk te halen als vroeger dus moet er nog creatiever , vroeger en meer gescout worden |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
aha wekelijks overleg wat de trainer denkt nodig te hebben ...... dus elke week nieuwe spelers halen , ahhhhhhhh ja das ook een visie , en wat die gesprekken betreft : die zijn er al jaren hoor! dat iedereen te koop is is waar , maar 7 milj voor Makaay is natuurlijk een utopie! en goede opleiding maar slechte begeleiding ? dan is de opleiding dus niet compleet goed want ook dat is een onderdeel daarvan! sorry dat ik je zo dwars lig Snoek maar ben t gewoon totaal niet met je eens , vind dat je wel erg amateurischtisch denkt als je denkt dat ze niet eens evaluatie gesprekken hebben.................. |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 december 2008 - 16:06 schreef een echte fan het volgende:Hoe het wel moet? Je club STEUNEN ipv oproepen tot allerlei acties die het alleen maar erger maken! Die negatieve sfeer zorgt ervoor dat de spelers niet lekker in hun vel zitten: bij elke verkeerde bal krijgen een gekanker en getering naar hun kop. Kom nou niet met dat kut verhaal over hun salaris. Het gaat om de sfeer waarin je je werk kan doen. Als ik iemand anders de hele dag op zijn werk uit sta te kankeren, dan presteert die ook niets meer. Ook al dat kut vuurwerk en rellen kost de club veel geld waarvan ze mooi spelers van hadden kunnen kopen. Het heeft geen zin om iedereen maar weer op te laten rotten als het tegen zit: jorien, gullit, baan , wotte, bosz. De volgende die komt zal toch na 2 verloren wedstijden alweer moeten oprotten van het "echte" legioen. Het legioen stond bekend om zijn naam als 12e man, nu wordt het Legioen uitgelachen! We staan voor lul voor heel Europa met al die rellen en dat kinderachtig gedoe. Laat zien en horen dat je een echte fan bent! ZINGEN VOOR JE CLUB!!!! Mooi verhaal, nu ligt het aan de suporters dat die volgevreten lamzakken niet vooruit te branden zijn. De suporters hebben zich tot een tweetal weken geleden behoorlijk rustig gehouden. Nadat er allerlei huilverhalen van de selectie naar buiten zijn gekomen hebben de suporters zich massaal achter Verbeek geschaard. En dan kan Gio wel met een verhaal komen dat de pers overal de schuldige van is, maar die staan niet op het veld. Als er 15 wedstrijden gespeeld waren met de inzet die ze wel tegen AZ konden opbrengen waren er ongetwijfeld meer punten gehaald. En ik, en met mij nog wel meer suporters,gaan echt niet lijdzaam zitten toekijken hoe onze club nog verder afzakt. Het is tegenwoordig de omgekeerde wereld, wij moeten onze kelen schor zingen en dan zullen de heren spelers wel eens kijken of ze er zin in hebben. We zouden ze moeten toezingen om de strijdlust , passie en de absolute wil om te winnen en niet andersom. |
|
|
|
|
Fraser
|
|
|
Denk dat er nog maar 1 oplossing is achter de club blijven staan geld voor aankopen is er niet dus is dit geen optie, hoop dat de jeugd zich goed gaat ontwikkelen zodat we binnen 2 jaar weer aan kunnen haken,wat mij betreft gewoon Hofs weer terug halen zodat we weer iets ruimer in de spelers komen te zitten en Hofs is ook niet minder dan de spelers die er nu staan Maar om rotzooi/oorlog te gaan voeren/trappen gaat alleen tenkoste van Feyenoord en dit moet nooit de bedoeling wezen toch. |
|
|
|
|
Snoek
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 december 2008 - 10:37 schreef jantje 1974 het volgende:aha wekelijks overleg wat de trainer denkt nodig te hebben ...... dus elke week nieuwe spelers halen , ahhhhhhhh ja das ook een visie , en wat die gesprekken betreft : die zijn er al jaren hoor! dat iedereen te koop is is waar , maar 7 milj voor Makaay is natuurlijk een utopie! en goede opleiding maar slechte begeleiding ? dan is de opleiding dus niet compleet goed want ook dat is een onderdeel daarvan! sorry dat ik je zo dwars lig Snoek maar ben t gewoon totaal niet met je eens , vind dat je wel erg amateurischtisch denkt als je denkt dat ze niet eens evaluatie gesprekken hebben.................. Als jij denkt met wekelijks overleg dat je dan wekelijks spelers haalt dan snap je de insteek niet . Blijkbaar moet er beter gecommuniceerd worden want iedereen ziet toch wat Feyenoord voor type spelers mist en er gebeurd niks , iedereen ziet dat een speler als bahia tekortkomt en zn contract wordt verlend. bedoel met de begeleiding als ze eenmaal bij de A selectie zitten / hun eerste profcontract krijgen en bij een fout gelijk van uit wordt gegaan dat hij het niveau niet aankan , nou heb ik wel het idee dat dit onder Verbeek wel beter geregeld is.
ook zeg ik nergens dat ze 7 miljoen geven voor Makaay maar voor die prijs mag die weg , het is ook een speler die ik wil behouden maar alles heeft zn prijs .
tuurlijk hebben ze wel evaluatiegesprekken maar waarover zou ik niet weten want je ziet al jaren geen positief resultaat voortkomen uit die gesprekken. Feyenoord wordt bestuurd door amateurs dat is juist het probleem , er is geen duidelijke visie en je zit me niet dwars , jij hebt gewoon een andere mening.
dat mag hoor , ook zijn er teveel vrienden / familie relaties binnen de club , die elkaar allemaal dekken |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
over je visie van Bahia zijn we het iig wel eens! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 december 2008 - 11:26 schreef F.L.E het volgende:[..] Mooi verhaal, nu ligt het aan de suporters dat die volgevreten lamzakken niet vooruit te branden zijn. De suporters hebben zich tot een tweetal weken geleden behoorlijk rustig gehouden. Nadat er allerlei huilverhalen van de selectie naar buiten zijn gekomen hebben de suporters zich massaal achter Verbeek geschaard. En dan kan Gio wel met een verhaal komen dat de pers overal de schuldige van is, maar die staan niet op het veld. Als er 15 wedstrijden gespeeld waren met de inzet die ze wel tegen AZ konden opbrengen waren er ongetwijfeld meer punten gehaald. En ik, en met mij nog wel meer suporters,gaan echt niet lijdzaam zitten toekijken hoe onze club nog verder afzakt. Het is tegenwoordig de omgekeerde wereld, wij moeten onze kelen schor zingen en dan zullen de heren spelers wel eens kijken of ze er zin in hebben. We zouden ze moeten toezingen om de strijdlust , passie en de absolute wil om te winnen en niet andersom. FLE laat je niet zo meeslepen door je emoties man , gaan we zeker weer 1000 x bloed zweet en tranen horen , nee daar worden ze beter van , ik denk meer aan kwaliteit , geld en blessures als oorzaak! |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
Jantje 1974,
Volgens mij kun je niet helemaal goed lezen. Ik ben namelijk helemaal niet van plan om te gaan zingen voor dit stelletje lamzakken. Ik reageer slechts op het feit dat de meesten de oplossing zien in achter hun club blijven staan en zingen. Nou als dat zo zou zijn waarom hoor ik dan niks in de kuip? En als we wel zingen waarom word het dan niet beter? En om het ff over kwaliteit te hebben: hebben sparta, de graafschap, vitesse meer kwaliteit dan Feyenoord? Nee die hebben een betere wedstrijd mentaliteit, meer inzet en teamspirit. Wij hebben een selectie die alleen maar kan janken en zeuren in plaats van ouderwets de mouwen op te stropen en er 110% voor te gaan. En dan bedoel ik iedere keer en niet toevallig tegen 020 en AZ. |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 december 2008 - 11:45 schreef jantje 1974 het volgende:[..] FLE laat je niet zo meeslepen door je emoties man , gaan we zeker weer 1000 x bloed zweet en tranen horen , nee daar worden ze beter van , ik denk meer aan kwaliteit , geld en blessures als oorzaak! jan weet het weer hahahahaha!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|