BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Verbeek wordt weggestemd door de spelers, maar blijft toch!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 12 december 2008 - 01:48
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Verbeek wordt weggestemd, maar blijft (Sport1.nl)

Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 12 december 2008 - 03:55   quote  deeplink  
Veertien van de achttien selectiespelers van Feyenoord hebben afgelopen maandag in een onderling beraad voor een vertrek van hun trainer Gertjan Verbeek gestemd. Volgens AD Sportwereld waren alleen Leroy Fer, Georginio Wijnaldum, Diego Biseswar en Dwight Tiendalli voor een langer verblijf van Verbeek in de Kuip.

Hoewel onder meer Danny Buijs, Theo Lucius en Andwélé Slory niet aanwezig waren bij de stemming, was de afspraak om met een collectief standpunt naar de directie te stappen. Kevin Hofland, Roy Makaay en Giovanni van Bronckhorst togen als vertegenwoordigers van de spelersgroep naar technisch directeur Peter Bosz, maar kregen te horen dat een vroegtijdig vertrek van Verbeek niet aan de orde is.

'We hebben een constructief gesprek gehad', reageerde Bosz op zijn geprek met het drietal. Algemeen directeur Eric Gudde liet weten nog steeds achter Verbeek te staan. 'Zijn positie is geen item. Zwalken is het slechtste wat je nu kunt doen.'

Ook het middelpunt van alle commotie, Gertjan Verbeek, bedekte de uitkomst van de stemming met de mantel der liefde. 'Ik zie geen enkele reden iemand uit de selectie te zetten', aldus Verbeek. 'We hebben constructief met elkaar gesproken, waarbij de spelers ook heel kritisch naar zichzelf zijn geweest. Het belangrijkste is dat we open zijn geweest naar elkaar, de onvrede die er was is hardop uitgesproken. En zo hoort het ook. Met de punten die zijn aangedragen, kunnen we als technische staf vooruit. We luisteren echt wel naar wat er leeft.'

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 december 2008 door Boudewijn --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 12 december 2008 - 08:32   quote  deeplink  
ik heb met mn collega's ook gestemd, maar mn chef gaat ook niet weg?
hoe kan dat nou?

Verbeek had een end hout moeten pakken en die gasten die lopen te janken 150 keer de trappen naar KK op en af moeten jagen.
Nop
 Nop - vrijdag 12 december 2008 - 08:42   quote  deeplink  
ongelooflijk bericht!! ik laat het even bezinken, snap er nog geen fuck van dat onze talenten die nog aan hun carriere willen werken wel achter de coach staan, dat verdient morgen een applause!!!!!!!!!!! toezingen deze 4 de andere moeten het maar eerst weer eens laten zien....bizar 14 man tegen..... ze hadden beter een Bosz stemming kunnen doen
Joszef
 Joszef - vrijdag 12 december 2008 - 08:48   quote  deeplink  
Stemmen heeft geen zin, ze moeten preseteren. Falen zit in jezelf, succes ook.
Nop
 Nop - vrijdag 12 december 2008 - 08:50   quote  deeplink  
Is dit nog wel werkbaar?
Is Verbeek zijn leidingschap nu nog serieus tenemen?
De spelers bepalen nu dus de training, ik sta achter Verbeek maar is dit nog werkbaar te noemen? wie heeft er nu de leiding?
een hoop vragen hoe nu verder....
Fonsie
 Fonsie - vrijdag 12 december 2008 - 09:00   quote  deeplink  
Gio jij valt me ook tegen, elke wedstrijd laten ze jou er voor opdraven, de luie makaky die knikkende luciver of die timmerman nee die ouwe klare rent nog een keer langs de zijlijn, en daar ga jij nog weer mee in zee, dat valt me tegen, ik ben zo'n fan van jou, mot je ff bijstellen GIO.
denis
 denis - vrijdag 12 december 2008 - 09:06   quote  deeplink  
hoe is het in godsnaam mogelijk dat dit zo gebeurt.is het nou echt zo dat ze te hard trainen,nou ik geloof er geen barst van,na een paar trainingen te hebben gezien maar goed.als ik verdomme niet goed me werk doe,of het te veel vind krijg ik de zak.wat denken sommige wel wie ze zijn dan.het lijkt wel of veel van deze spelers geen Feyenoord hart meer hebben.sorry maar moest het ff kwijt.
Dubble O ms
 Dubble O ms - vrijdag 12 december 2008 - 09:08   quote  deeplink  
2 Judassen zijn morgen tegen AZ al afwezig. De een heeft een kater en durft niet meer voor zijn daden uit te komen. De ander is orgineler; die heeft een hamstring blessure opgedaan tijdens het maken van bewegeningen in de baas zijn tijd.
jjh
 jjh - vrijdag 12 december 2008 - 09:18   quote  deeplink  
Ik geloof het stemmingsverhaal niet!
Nop
 Nop - vrijdag 12 december 2008 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 - 09:08 schreef Dubble O ms het volgende:
2 Judassen zijn morgen tegen AZ al afwezig. De een heeft een kater en durft niet meer voor zijn daden uit te komen. De ander is orgineler; die heeft een hamstring blessure opgedaan tijdens het maken van bewegeningen in de baas zijn tijd.
Mw Timmer schaatst een van haar laatste wedstrijden, beetje optelsom met zijn eigen situatie erbij dan meld je je maar ziek...achja hij speelt bij Feyenoord.. wat een instelling, Timmer sterkte hoor wordt je allemaal teveel he! neem lekker vrij tot eind van het seizoen!
bonehead
 bonehead - vrijdag 12 december 2008 - 09:28   quote  deeplink  
Laat ze nog maar harder trainen voor al het geld wat ze krijgen.
Lekkere instelling hoor jongens, we zijn weer goed bezig
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 12 december 2008 - 10:03   quote  deeplink  
Zo wordt het voor de spelers wel lekker duidelijk waar ze staan
Zij willen bijna allemaal de trainer weg, maar die blijft gewoon
Ze hebben dus geen kut te vertellen

En zo hoort het ook
Zij moeten voetballen voor hun geld
Niet lopen zeiken dat de trainer niet goed is
Als voetballer wordt je betaalt voor voetbal niet voor beleidszaken
Sjonnie
 Sjonnie - vrijdag 12 december 2008 - 10:12   quote  deeplink  
Beste mensen, is deze situatie niet onwerkbaar geworden? Je kunt het niet met AZ vergelijken, daar stonden de spelers achter de coach. Je kunt moeilijk het gehele elftal ontslaan. Er moet iets veranderen, maar wat.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 12 december 2008 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 - 10:12 schreef Sjonnie het volgende:
Beste mensen, is deze situatie niet onwerkbaar geworden? Je kunt het niet met AZ vergelijken, daar stonden de spelers achter de coach. Je kunt moeilijk het gehele elftal ontslaan. Er moet iets veranderen, maar wat.
je hoeft niet het halve elftal te ontslaan, Timmer de cler en lucius ontslaan wegens werkweigering de rest draait wel bij.
M
 M - vrijdag 12 december 2008 - 10:46   quote  deeplink  
De spelers moeten toch ergens het werk leveren voor het geld dat ze verdienen. Als dat niet tijdens de wedstrijden lukt dan maar tijdens de doordeweekse training.

In de winterstop zoveel mogelijk van die pseudo-vedetten verkopen. Dan maar de tweede helft van het seizoen met jong feyenoord verder. Hoeven ze alleen maar erin te blijven. Ik denk dat het grootste probleem megt die tere hamstringetjes ook wel over is.

Stemming supporters
Spelersgroep: 4 (Fer, Tiendalli, Biseswar, Wijnaldum)
Verbeek: 44.307 (ongeveer)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Verbeek wordt weggestemd door de spelers, maar blijft toch!









0.0067470