BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Open brief aan de selectie

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
frits
 frits - vrijdag 12 december 2008 - 11:28   quote  deeplink  
Ingezonden brief aan de selectie!!

Met meer en meer verbazing lees ik op alle internetforums en in alle kranten de berichtgeving over ONS Feyenoord en de trainer.

Het verbaasd mij dat spelers die werkelijk nog geen ene flikker hebben gepresteerd gaan klagen dat ze te hard moeten trainen. Ik raad deze spelers van harte aan om een maandje aan jobswop te doen met een groot deel van onze supporters die (bv in de haven) hard werken om elk jaar een seizoenskaart , kaarten voor europese en nederlandse bekerwedstrijden en de nodige merchandise van HUN club te kunnen kopen. Voor al deze mensen , waaronder ikzelf , geldt dat dit elk jaar een hoop geld , tijd en energie kost die niet op weegt tegen de prestatie die tot op heden op het veld geleverd is. Wij betalen nl. veel geld om aanwezig te mogen zijn in het mooiste stadion van Nederland en verwachten nee sterker nog wij eisen , van iedereen op het veld (geen enkele uitgezonderd) dezelfde inzet en passie als waarmee het LEGIOEN HUN club steunt! Deze mensen werken zich het zweet in de naad met uren in een werkweek waar menigeen van onze “heilige” voetballers een hartaanval van zouden krijgen. Zij gaan op het moment voorbij aan de bevoorrechte positie waarin zij verkeren , zij ontvangen nl. bij collectief falen nog een riante vergoeding voor “bewezen” diensten terwijl men in de echte wereld gewoon de zak krijgt als het even wat minder gaat, zie alleenal de laatste ontwikkelingen rond de kredietcrisis. En zelfs als je werkeloos bent zet je geld opzij voor een seizoenskaart want Feyenoord zit in je hart en dat gaat nooit verloren!

Ik zou de verwende voetballertjes dan ook willen vragen om komende zaterdag niet te zeiken over de trainer maar gewoon te voetballen en laten zien dat je het rood witte shirt waard bent, als dat niet het geval blijkt dan donder je maar op en ga je maar voor een club voetballen waar het om de spelers draait en niet om de supporters want in Rotterdam gaat het al jaren mis met verwaande voetballers jong en oud die denken dat ze meer zijn dan de club uit Rotterdam zuid waar een prachtige historie ligt en met de juiste mensen, dus in ieder geval met Verbeek , in de toekomst opnieuw prachtige historie geschreven kan worden. Iedereen die vind dat hij daar teveel arbeid voor moet verrichtten kan beter gelijk opdonderen want dan zit niemand op je te wachten. Feyenoord is nl. de club van het volk, van het ons nl. het LEGIOEN! Het wordt tijd dat er weer spelers komen (zoals bv Giovanni) die een Feyenoord hart hebben of willen krijgen en die altijd 110% geven omdat ze gewoon de mooiste baan van de wereld hebben en hun werk mogen doen in het mooiste stadion van Nederland en voor het beste publiek van Nederland!!

Laat eerst maar eens zien dat je 90 minuten strijd kunt leveren en dan verdienen jullie vanzelf het respect wat jullie pretenderen te moeten krijgen, het LEGIOEN is streng maar rechtvaardig en als je strijd, passie en inzet op de mat legt zullen alleen de nepsupporters klagen als er verloren wordt, want wat men ook beweerd wij eisen BLOED ZWEET EN TRANEN! tijdens elke wedstrijd!

PS.: Gert-Jan , laat je niet gek maken door die verwende kwasten want als het aan mij ligt pleuren we 80% op straat en beginnen we van voor af aan, eens kijken welke van die 80% nog een behoorlijke club kan vinden die ook nog het huidige salaris wil betalen!

Een bezorgde supporter!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 december 2008 door frits --
dannyFR
 dannyFR - vrijdag 12 december 2008 - 11:38   quote  deeplink  
mooi gesproken en ben het er volledig mee eens.
Adri
 Adri - vrijdag 12 december 2008 - 11:47   quote  deeplink  
Ik ben het VOLLEDIG met je eens. Laten die voor hun gevoel hardwerkende maar niets presterende kinderen hun kontrakt maar verscheuren en oplazeren.
Jahmehyka
 Jahmehyka - vrijdag 12 december 2008 - 12:35   quote  deeplink  
frits, ik ben het ook volledig met je eens. Je kan niet elke wedstrjd winnen maar als je dan een keer verliest dan mag het zeker niet liggen aan passie en inzet. Ik ben benieuwd of de boodschap voor a.s. zaterdag is aangekomen bij onze heren van de selectie.

En adri, ik ben het niet helemaal met je eens, uiteraard staan we aan dezelfde kant namleijk achter de mooiste club van de wereld maar ik neem aan dat je "kinderen" cynisch bedoeld want het zijn nu juist de oudjes in de selectie die verzaken...
Candy
 Candy - vrijdag 12 december 2008 - 12:40   quote  deeplink  
Goed gesproken. Stelletje klagertjes. Knallen moeten ze.
Thijs
 Thijs - vrijdag 12 december 2008 - 12:41   quote  deeplink  
mooie brief, maar ik denk dat zaterdag gewoon weer kut gaat want die verwende kuthomoos die gvd mijn club naar de klote helpen willen dus verbeek niet meer nou weet je wat je dan moet doen DONDER DAN MAAR OP zoals frits in deze brief ook zegt en frits beter doe je hem nog op de post ook. gegroet een 2de bezorgde feyenoord supporter
Fonsie
 Fonsie - vrijdag 12 december 2008 - 13:00   quote  deeplink  
Frits en Thijs helemaal terecht wat jullie te zeggen hebben , mee eens ' Feyenoord staat ook altijd veel hoger als Herenveen.
Gertjan Verbeek hou je poot stijf a.u b. word jou niet zo als die oude voe...wijven
Vinnie
 Vinnie - vrijdag 12 december 2008 - 13:08   quote  deeplink  
Mooie brief! 100% mee eens..
rosmalen
 rosmalen - vrijdag 12 december 2008 - 13:26   quote  deeplink  
honderd procent mee eens, ik baal val al dat gezeur over de trainer, maar wij moeten het de spelers laten voelen a.s zaterdag, dat wij achter Verbeek staan, en niet achter deze zeikerdjes, maar hoe willen dat doen?
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 12 december 2008 - 13:50   quote  deeplink  
Het is een grof schandaal dat spelers die elke wedstrijd fout op fout stapelen, en overduidelijk niet professioneel met hun beroep bezig zijn, de trainer willen wegstemmen.

Timmer en Hofland hebben net als de Cler al vast maar ziekteverlof genomen, want laat 1 ding duidelijk zijn geblesseerd zijn ze niet..
deoudehappel
 deoudehappel - vrijdag 12 december 2008 - 14:27   quote  deeplink  
Prachtige brief die de spijker op zijn kop slaat!! Zou je deze niet gewoon aangetekend naar de spelers sturen of op laten hangen in de kleedkamer van Feyenoord? Of nog beter: voor de wedstrijd uitdelen zowel aan de supporters als aan de spelers? Perfecte brief!
een kenner
 een kenner - vrijdag 12 december 2008 - 15:03   quote  deeplink  
postzegel erop en opsturen of uitdelen . Voordat iedere wedstrijd begint ff laten lezen aan die gasten. Bij een wanprestatie gewoon een weekje laten mee werken in de haven baaltjes gooien of zo. Dan piepen ze snel anders.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 december 2008 door een kenner --
Klop
 Klop - vrijdag 12 december 2008 - 15:07   quote  deeplink  
RESPECT!!!

Mooi gesproken!!! Namens het gehele, echte!!, legioen!!
Ariejong
 Ariejong - vrijdag 12 december 2008 - 15:36   quote  deeplink  
Een echte noodkreet van een echte supporter.
Ik hoop van harte dat de spelers de brief lezen en zo ook merken hoe we meeleven met de club.
En er is maar een manier om te laten merken dat de spelers de brief hebben gelezen, door zaterdag het op het veld te laten zien.
Kwaliteit is er, nu nog de passie.
smartie
 smartie - vrijdag 12 december 2008 - 16:04   quote  deeplink  
toppie Frits
bulke
 bulke - vrijdag 12 december 2008 - 16:19   quote  deeplink  
Mooie brief Frits. Hoop dat de spelers dit eens in hun oren knopen!!!
prins
 prins - vrijdag 12 december 2008 - 17:21   quote  deeplink  
prachtig. morgen moEten wij helemaal steun geven an GJ en jonge spelers. HOFLAND TIMER LUCIUS KUNNEN NIET BEPALEN BELEID VAN FEYENOORD.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - vrijdag 12 december 2008 - 17:22   quote  deeplink  
Super Frits!!!!! Nu hopen dat ze er wat mee doen!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Open brief aan de selectie









0.0086808