BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leerproces Verbeek

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 12 december 2008 - 11:09
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Leerproces Verbeek (FR-Fanatic)

Ger Bakker
 Ger Bakker - vrijdag 12 december 2008 - 12:12   quote  deeplink  
Ik wil toch wel wat kwijt over Gert Jan Verbeek en de selectie van Feyenoord.
Ik ben nu 57 jaar en kan helaas door mijn werkzaamheden niet vaak naar onze kuip.
ik ben al 51 jaar supporter van Feyenoord maar ik heb dit nog nooit meegemaakt.
Deze selectie verdiend niet het respect van het legioen.
De heren voetballers zijn waarschijnlijk niet gewend om hard te werken.
Feyenoord snij de rotte appels eruit anders blijft dit aan de gang

M.v.g Ger Bakker
frits
 frits - vrijdag 12 december 2008 - 12:34   quote  deeplink  
Helemaal mee eens, en laten wij nu zondag aan Verbeek met zn allen laten blijken dat we achter hem staan zodat de voetballertjes in de gaten krijgen dat ze nog geen stuiver aan krediet hebben opgebouwd en met dit soort acties alleen maar meer aversie tegen de spelersgroep komt vanuit het Legioen!

Werken voor je centen stelletje luie, %^$&*#!
Vakkie Z
Dubble O ms
 Dubble O ms - vrijdag 12 december 2008 - 12:55   quote  deeplink  
Voor de Telegraaf gaat niets te ver, om Feyenoord negatief te belichten en naar beneden te halen. Advies aan alle, deze krant boycotten en abonnement opzeggen!
GertJan Verbeek for president.
Fonsie
 Fonsie - vrijdag 12 december 2008 - 13:11   quote  deeplink  
Ger en Frits geven precies aan wat er moet gebeuren, we zijn het zat met die vaandeldragers het moet afgelopen zijn met dat potverteren door de heren.
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 12 december 2008 - 13:21   quote  deeplink  
Over het onverantwoordelijk gedrag van voetballers als Henk Timmer en Tim de Cler inzake alcoholgebruik en feestvieren vinden we in de Telegraaf niets terug
maart
 maart - vrijdag 12 december 2008 - 13:24   quote  deeplink  
we moeten ons ongenoegen laten blijken aan de spelers!!!! ze eens even laten voelen dat we dit niet pikken!!!
LAAT ZIEN DAT JE FEYENOORD BENT!!!!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - vrijdag 12 december 2008 - 18:45   quote  deeplink  
Roep ik al tijden maar niemand luistert!!!! is goed bedoelt hoor Maart maar ze hebben bijna allemaal een bord voor hun kop. De grootste bek maar in het stadion als makke lammetjes kijken hoe we weer vernedert worden. Ik woon in Limburg tegenwoordig en de Roda supporters beginnen al de draak met me te steken. Trouwens net zo als ze dat in de rest van Nederland doen. We hebben alleen maar kleine clubs gehad, op de Joden na. Komende drie wedstrijden hebben we er drie uit de top vijf. Ik hou mijn hart vast. We hebben niet eens uitzicht op het linker rijtje. Ik ben voor actie. Twee jaar geleden hadden we al drie keer bij het maasgebouw gestaan met betere resultaten. ik snap niet waarom dat nu ineens anders is. Nu nog grotere huichelaars in Maasgebouw. Nog slechtere resultaten. Nog belangrijker om Europees voetbal te halen. ga nog steeds om mijn club te steunen maar als de resultaten zo blijven en de rest van het legioen blijft dat accepteren zoeken ze voor volgend jaar maar een ander voor mijn plaats. Ze moeten eens in Rotterdamse haven komen kijken. Dan weten ze wat werken is. Als het zo blijft met deze selectie geef ik er geen cent meer aan uit, tot we weer jongens hebben die wel weten wat werken is. Als we die hebben kom ik weer en dan mogen we van mij zelfs degraderen. Als er maar wel gewerkt is. Niet zo'n stelletje prima ballerina's.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 december 2008 door Richard Lagrouw --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leerproces Verbeek









0.0051410