BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord krijgt alleen geldboete voor ongeregeldheden bij Deportivo

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 12 december 2008 - 12:12
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Feyenoord krijgt alleen geldboete voor ongeregeldheden bij Deportivo (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - vrijdag 12 december 2008 - 12:13   quote  deeplink  
Feyenoord krijgt alleen geldboete voor ongeregeldheden bij Deportivo

Feyenoord heeft van de Europese voetbalbond de UEFA een geldboete van 25.000 euro opgelegd gekregen. Dit naar aanleiding van de ongereldheden van de eigen aanhang tijdens het uitduel met Deportivo La Coruna. Meegereisde 'fans' richtten tijdens de met 3-0 verloren UEFA Cup-wedstrijd diverse schade aan in het stadion. Er werd onder meer met stoeltjes gegooid. (Bron: NOS)

Gelukkig loopt t met een sisser af, had verwacht dat we 5 jaar niet meer Europees mochten spelen, al zal dat gezien het huidige team ook misschien wel niet gehaald worden....
Thijs
 Thijs - vrijdag 12 december 2008 - 12:17   quote  deeplink  
ik ben zo blij en opgelucht nu.
sevillana
 sevillana - vrijdag 12 december 2008 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 - 12:13 schreef Legioen Weblog het volgende:
Feyenoord krijgt alleen geldboete voor ongeregeldheden bij Deportivo

Feyenoord heeft van de Europese voetbalbond de UEFA een geldboete van 25.000 euro opgelegd gekregen. Dit naar aanleiding van de ongereldheden van de eigen aanhang tijdens het uitduel met Deportivo La Coruna. Meegereisde 'fans' richtten tijdens de met 3-0 verloren UEFA Cup-wedstrijd diverse schade aan in het stadion. Er werd onder meer met stoeltjes gegooid. (Bron: NOS)

Gelukkig loopt t met een sisser af, had verwacht dat we 5 jaar niet meer Europees mochten spelen, al zal dat gezien het huidige team ook misschien wel niet gehaald worden....

Zit wel wat in ja, al hoop ik zelf niet dat het 5 jaar gaat duren voor dat Feyenoord weer Europees gaat spelen en presteren!
Hoop daarnaast dus ook wel dat de club deze 25.000 Euro kan gaan verhalen op de schuldigen aan deze narigheid.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - vrijdag 12 december 2008 - 17:19   quote  deeplink  
Komen we goed weg!!! Nu vechten om die Europese plaats. Zaterdag moet er gewonnen worden want drie zware wedstrijden op rij. Als we daar vijf punten uit halen ben ik op het moment al blij.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 12 december 2008 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 - 17:01 schreef sevillana het volgende:

[..]

Zit wel wat in ja, al hoop ik zelf niet dat het 5 jaar gaat duren voor dat Feyenoord weer Europees gaat spelen en presteren!
Hoop daarnaast dus ook wel dat de club deze 25.000 Euro kan gaan verhalen op de schuldigen aan deze narigheid.
moet wel want zelf kan Feyenoord het niet betalen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5134
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord krijgt alleen geldboete voor ongeregeldheden bij Deportivo









0.0119428