BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: toon spelers ongenoegen!!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
maart
 maart - vrijdag 12 december 2008 - 13:31   quote  deeplink  
ik ben van mening dat we zaterdag ons ongenoegen aan de spelers moeten laten blijken!!!
BLOED ZWEET EN PUNTEN!!
LAAT ZIEN DAT JE FEYENOORD BENT!!!
want het word serieus te schandalig voor woorden en ze moeten hun ogen uit z'n kop schamen!!
we moeten als legioen 1 blok vormen en ons ongenoegen tonen!!!
Nop
 Nop - vrijdag 12 december 2008 - 14:17   quote  deeplink  
Ongenoegen uit je ook door Gert Jan eens een warm welkom teheten, hij krijgt nu elke wedstrijd een droevig applaus wanneer er op doel geschoten gaat worden voor aanvang. Gert Jan morgenavond maar eens goed toezingen, 40.000 man tegen 14 spelers die hem niet steunen en vergeet tiendallie wijndaldum fer en bisewar niet.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - vrijdag 12 december 2008 - 17:25   quote  deeplink  
Helemaal gelijk NOP!!!!! GJV toezingen en als het wwer drama is de spelers afbranden. Misschien dat ze naar 480000 man wel luisteren.
maart
 maart - vrijdag 12 december 2008 - 20:28   quote  deeplink  
Nop je hebt helemaal gelijk!!!
Gert jan verdient respect van het legioen!!
GERT JAN WE RESPECT YOU!!
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 12 december 2008 - 21:08   quote  deeplink  
Spelers enbloque uitfluiten heeft totaal géén zin hoor , kijk als ze er met de pet naar gooien is kritiek terecht maar om bij voorbaat al te gaan stoken slaat nergens op! Ik herinner de laatste jaren juist tegen AZ mooie resultaten in avondedstrijden vanuit een underdog positie! En dat overdreven gebrul van bloed , zweet en tranen is leuk hoor maar ook weer zooooooooooo simpel en ondoordacht! Er is géén speler (behalve bruins dan) die met een kutinstelling het veld ingaat , ze beginnen vaak superscherp maar dan zakt t heel,heel ver weg en dit is dus een kwestie van vertrouwen en kwaliteit , morgen is makkelijker want we hoeven t spel niet echt te maken maar gewoon man op man gevechten en als je die wint kan t best gaan spoken !
Nop
 Nop - vrijdag 12 december 2008 - 21:53   quote  deeplink  
Ik praat niet over anti Feyenoord acties, GJV en de spelers die morgen wat extra laten zien verdienen veel meer respect, ik praat vanuit motivatie!
Als we winnen is het een groot feest, bij verlies wordt het denk ik niet fijn, zondag waren de laatste 10 minuten ook niet echt zoals je bij feyenoord verwacht.

Maar ik neem aan jantje, dat jij er morgen ook zit en je steentje bijdraagt?
schiedam
 schiedam - zaterdag 13 december 2008 - 12:56   quote  deeplink  
zal wel niet zal wel een tv supporter zijn nop
Kadaver
 Kadaver - zaterdag 13 december 2008 - 13:21   quote  deeplink  
Vanwaar die denegrerende reactie, Schiedam? Omdat hij niet 100% eens met de stelling is wordt hij maar gedegradeerd tot een tv-supporter?

En wat dan nog? Feyenoord heeft rond een miljoen aanhangers, die passen niet allemaal tegelijk in de Kuip...
schiedam
 schiedam - zaterdag 13 december 2008 - 13:25   quote  deeplink  
nou ik ben der elke week en het is nooit uitverkocht dus plek genoeg of niet?
Kadaver
 Kadaver - zaterdag 13 december 2008 - 13:48   quote  deeplink  
Dus alle supporters die er niet zijn hebben geen verstand van zaken?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 december 2008 door Kadaver --
schiedam
 schiedam - zaterdag 13 december 2008 - 13:50   quote  deeplink  
dat zeg ik niet
ze zeggen we moeten onze clup steunen dat doe je denk ik door naar het stadion te gaan en ze aan te moedigen om ze te helpen .
en niet achter de tv blijven zitten kankeren
don 42
 don 42 - zaterdag 13 december 2008 - 14:31   quote  deeplink  
Ik ben een gedwongen TV-supporter.
Heb MS maar ben een die-hard kakkie en trots,
schreeuw het van de daken en in onze Kuip.
Kiezen of kabellen anders oprotten.
Niet verschuilen want je bent een Feyenoorder of anders
een 020-jood.
Schreeuw het vanavond uit, vechten voor je centen anders opdonderen.
Dat is mijn mening, vanavond die kaaskoppen naar huis met hun staart tussen hun benen.
Von Gaal als coach dat nooit laat die na AZ maar terug naar die neuzen.
sevillana
 sevillana - zondag 14 december 2008 - 01:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 - 13:50 schreef schiedam het volgende:
dat zeg ik niet
ze zeggen we moeten onze clup steunen dat doe je denk ik door naar het stadion te gaan en ze aan te moedigen om ze te helpen .
en niet achter de tv blijven zitten kankeren
Als het zo blijft met die slechte resulaten zouden we misschien juist eens als vorm van protest een week NIET naar de kuip moeten gaan. Eens kijken of die boodschap wel overkomt. Lijkt mij toch een vreemd beeld als je als speler het veld op gaat en de kuip is (bijna) leeg!
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 14 december 2008 - 06:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 - 13:50 schreef schiedam het volgende:
dat zeg ik niet
ze zeggen we moeten onze clup steunen dat doe je denk ik door naar het stadion te gaan en ze aan te moedigen om ze te helpen .
en niet achter de tv blijven zitten kankeren
ten 1e heb ik al 20 jr seizoenkaart dus die discussie is zinloos maar was zowiezo zinloos want ik denk dat de supporter zonder seizkrt slimmer is dan degene met seizoenkaart! haha ten 2e heb ik me gisteravond weer rotgelachen om zichzelf diehards noemende Feyenoord supporters: Na een 1e helft waarin Feyenoord goed meekwam maar niets kon creeeren omdat daarvoor domweg de kwaliteit ontbrak tegen dit AZ liep iedereen met de borst vooruit en werd al stilletjes gesmoest: 2e helft lopen we eroverheen..............en toen AZ even liet zien welke ploeg gewoon de beste was en dus 0-1 scoorde begonnen die "diehards" weer te kankeren en te schreeuwen over drinkende spelers, werken voor je geld etcetera terwijl de spelers exact hetzelfde deden als de 1e helft en dus weer hard werkte maar helaas niets creeerde omdat hiervoor gewoon de kwaliteit niet was : maar aan de inzet lag het niet hoor! Landzaat,Tomasson,Cler,Hofland,Guzman zijn niet allemaal top geweest de laatste tijd maar zijn wel allemaal spelers die in goede doen dit elftal compleet kunnen maken en daar moeten we dus mee leven.........................................met alle respect : Bruins , Fer , Lucius , Derijck hobbelen leuk mee maar zijn óf niet goed genoeg óf ze staan op een positie waar ze niet horen (Bruins/Fer) en dus op DIE positie ook niet goed genoeg!
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 14 december 2008 - 13:34   quote  deeplink  
Tja, zelf vind ik dat Fer het wel goed doet op de positie waar hij staat
Maar verder ben ik het wel met je eens

Behalve dat de tv-supporters slimmer zijn
Ik denk namelijk dat zij dit niet zo ervaren
Ik kan niet altijd naar wedstrijden
Uit is vaak eerder te doen dan thuis
Maar als ik thuis op de laptop aan het kijken ben heb ik nooit het idee dat ik slimmer ben dan jou of Hotjumper of Richard of wie dan ook met een seizoenskaart
Dan baal ik juist dat ik er niet ben en ben ik min of meer jaloers op degene die wel in die Kuip zitten
En zeker wanneer we verliezen, ik bedoel, in het stadion kun je de spelers nog naar voren schreeuwen en zo wat doen voor de club
Maar als ik tegen me laptop ga schreeuwen heeft dat slechts één mogelijk gevolg:
Klagende buren...
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 14 december 2008 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2008 - 13:34 schreef Phyxsius het volgende:
Tja, zelf vind ik dat Fer het wel goed doet op de positie waar hij staat
Maar verder ben ik het wel met je eens

Behalve dat de tv-supporters slimmer zijn
Ik denk namelijk dat zij dit niet zo ervaren
Ik kan niet altijd naar wedstrijden
Uit is vaak eerder te doen dan thuis
Maar als ik thuis op de laptop aan het kijken ben heb ik nooit het idee dat ik slimmer ben dan jou of Hotjumper of Richard of wie dan ook met een seizoenskaart
Dan baal ik juist dat ik er niet ben en ben ik min of meer jaloers op degene die wel in die Kuip zitten
En zeker wanneer we verliezen, ik bedoel, in het stadion kun je de spelers nog naar voren schreeuwen en zo wat doen voor de club
Maar als ik tegen me laptop ga schreeuwen heeft dat slechts één mogelijk gevolg:
Klagende buren...
neem gewoon eredivisie live kan je lekker voor de buis is beter dan die laptop , enneh mag ik vragen waarom je geen wedstrijden kan bezoeken????
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 14 december 2008 - 23:34   quote  deeplink  
Woon in Pieterburen
En ben docent, heb meerdere kinderen
Docenten verdienen niet geweldig
Komt nog bij dat mijn vrouw door een ongeluk niet kan werken
Heb wat kleine bijbaantjes in de weekenden
Die bijbaantjes hebben tot gevolg dat ik niet vaak op tijd in Rotterdam kan zijn
Maar als ik die bijbaantjes eruit gooi, heb ik geen geld voor kaarten
Van wat ik verdien als docent gaat alles naar de vaste lasten en de kinderen
Zij zijn iets belangrijker dan voetbal voor mij

Veel uitwedstrijden zijn voor mij dichter bij en dat red ik vaak net wel als ik direct naar mijn bijbaantjes weg ga
En met eredivisie live ben ik al bezig
Heeft zo zijn voordelen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: toon spelers ongenoegen!!!!









0.0076899