BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Bronckhorst: Allemaal onzin

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 12 december 2008 - 14:37
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Van Bronckhorst: Allemaal onzin (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 12 december 2008 - 14:41   quote  deeplink  
ROTTERDAM - Aanvoerder Giovanni van Bronckhorst van Feyenoord heeft vrijdag in De Kuip in scherpe bewoordingen afstand genomen van alle verhalen over een diepe vertrouwenscrisis tussen de Rotterdamse spelersgroep en trainer Gertjan Verbeek. „Allemaal onzin”, betoogde hij tijdens een verrassend bezoekje aan de Fred Blankemeijer Zaal, waar Verbeek klaar zat voor zijn gebruikelijke perspraatje.

Van Bronckhorst voelde zich geroepen om namens zichzelf en de „voltallige spelersgroep” een officiële verklaring af te leggen. „Het is ongebruikelijk, ja. Maar wij vinden het nodig om een aantal zaken uit de wereld te helpen. Want de verhalen die in de afgelopen week zijn gepubliceerd, veroorzaken een negatieve stemming in de groep en binnen de club. Wij herkennen onszelf er totaal niet in.

Verbeek zou onlangs na een crisisberaad door de spelers zijn weggestemd. Veertien spelers zouden niet meer met hem willen doorgaan; slechts vier (Fer, Biseswar, Wijnaldum, Tiendalli) namen het nog voor hun trainer op.

“Absoluut niet waar”, benadrukte Van Bronckhorst. “We hebben helemaal niet gestemd over de trainer. Wel hebben we gesproken over een aantal dingen die er veranderd moeten worden. Iedereen heeft zijn zegje kunnen doen en zijn gevoelens kunnen uiten. Daarmee is de spelersraad naar de directie en de trainer gestapt. Meer niet.”

Van Bronckhorst: “Ook zou er bij ons een kloof zijn tussen de jongere en oudere spelers. Absoluut niet waar! Verder zouden we hebben geklaagd over de zware trainingen van Verbeek en ook over zijn krachttrainingen. Dat is maandag absoluut niet aan de orde geweest. Maar zo krijgt het publiek wel een verkeerd beeld van de spelersgroep.”

Deze krant meldde zondag al dat 80 procent van de spelersgroep op de eigenzinnige Verbeek afgeknapt zou zijn. De ontluisterende thuisnederlaag tegen De Graafschap (1-3) leek dan ook op een stevige motie van wantrouwen van de ploeg aan de belaagde trainer. Van Bronckhorst wilde er vrijdag allemaal niets van weten, maar een feit is wel dat het vertrouwen van de spelersgroep in hun trainer flinterdun is.

“Al deze publicaties maken de kloof tussen de trainer en de spelers alleen maar groter. Dat is nergens voor nodig. Je krijgt het idee dat beide partijen bij Feyenoord steeds meer tegenover elkaar komen te staan. Dat gevoel hebben wij als spelers totaal niet. Daarom wilde ik deze boodschap namens de selectie afgeven. Je zou door al die onware verhalen bijna vergeten dat we zaterdag tegen koploper AZ spelen. Dat kan toch nooit de bedoeling zijn?”

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 december 2008 door Boudewijn --
Nop
 Nop - vrijdag 12 december 2008 - 14:57   quote  deeplink  
aantal zaken? welke zaken kloppen er dan niet
en een negatieve stemming, vindt je het gvd gek!!!
morgen praten we verder, bewijs als team maar dat het onzin is, maar de 1-3 dat was onzin!
jjh
 jjh - vrijdag 12 december 2008 - 15:06   quote  deeplink  
Nou Nop(pes) als je goed nadenkt kan je zelf ook wel bedenken dat de zaken die hij bedoeld betrekking hebben op de stemming over Verbeek en het gezeur over de krachttrainingen e.d. Verder het verhaal dat de oudjes er met de pet naar gooien enz.
Ik sta voor 1000% achter Gio, Verbeek en Feyenoord en hoop dat de rest van Het Legioen morgen ook achter de ploeg gaat staan want dat is wat Feyenoord nodig heeft.
Nop
 Nop - vrijdag 12 december 2008 - 15:16   quote  deeplink  
J(an)J(..d)H, gaan we grappig doen!?

Jij vindt na een speech van Gio dat het allemaal gelul is.... heb je de ranglijst gezien, was je zondag niet in het stadion ofzo, of speel je steward daar met je rug naar het veld. Heb je Gio horen zeggen dat ze allemaal achter Verbeek staan???
nee ze draaien erom heen, Gio is een prima vent geen kritiek tot zover op hem, ik ben er morgen weer ook woensdag voor de uefa, ga niet lopen zeiken op een forum dat ik feyenoord niet steun! maar Gio is niet de hoek waar de kritiek op is, denk dat je inmiddels ook wel weet van welke spelers het gezeik is op verbeek, is dit tegengesproken??? initiatief waardeer ik zeer van hem maar er zouden meer spelers die voor de camera komen wat duidelijk mogen zijn dat ze hun trainer steunen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 december 2008 door Nop --
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 12 december 2008 - 15:40   quote  deeplink  
Het artikel is uitgebreid met de volgende tekst:

Verbeek zou onlangs na een crisisberaad door de spelers zijn weggestemd. Veertien spelers zouden niet meer met hem willen doorgaan; slechts vier (Fer, Biseswar, Wijnaldum, Tiendalli) namen het nog voor hun trainer op.

“Absoluut niet waar”, benadrukte Van Bronckhorst. “We hebben helemaal niet gestemd over de trainer. Wel hebben we gesproken over een aantal dingen die er veranderd moeten worden. Iedereen heeft zijn zegje kunnen doen en zijn gevoelens kunnen uiten. Daarmee is de spelersraad naar de directie en de trainer gestapt. Meer niet.”

Van Bronckhorst: “Ook zou er bij ons een kloof zijn tussen de jongere en oudere spelers. Absoluut niet waar! Verder zouden we hebben geklaagd over de zware trainingen van Verbeek en ook over zijn krachttrainingen. Dat is maandag absoluut niet aan de orde geweest. Maar zo krijgt het publiek wel een verkeerd beeld van de spelersgroep.”

Deze krant meldde zondag al dat 80 procent van de spelersgroep op de eigenzinnige Verbeek afgeknapt zou zijn. De ontluisterende thuisnederlaag tegen De Graafschap (1-3) leek dan ook op een stevige motie van wantrouwen van de ploeg aan de belaagde trainer. Van Bronckhorst wilde er vrijdag allemaal niets van weten, maar een feit is wel dat het vertrouwen van de spelersgroep in hun trainer flinterdun is.

“Al deze publicaties maken de kloof tussen de trainer en de spelers alleen maar groter. Dat is nergens voor nodig. Je krijgt het idee dat beide partijen bij Feyenoord steeds meer tegenover elkaar komen te staan. Dat gevoel hebben wij als spelers totaal niet. Daarom wilde ik deze boodschap namens de selectie afgeven. Je zou door al die onware verhalen bijna vergeten dat we zaterdag tegen koploper AZ spelen. Dat kan toch nooit de bedoeling zijn?”
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 12 december 2008 - 15:43   quote  deeplink  
en de reactie van Verbeek:

ROTTERDAM - Trainer Gertjan Verbeek van Feyenoord was vrijdag in De Kuip aangenaam verrast door de steunbetuiging die aanvoerder Giovanni van Bronckhorst publiekelijk namens de spelers uitsprak. “Een prima initiatief”, reageerde de geplaagde coach.

Verbeek benadrukte dat er door Feyenoord niets was geregisseerd en dat derhalve het opvallende ’statement’ van Van Bronckhorst volledig op het conto van de spelersgroep moest worden geschreven.

“Ik juich het toe. Ik ben blij met hun steun. Hier kan ik iets mee. De relatie met de spelers is voor een coach het belangrijkste. Ik heb ook geen probleem met de spelers. Wat er leefde aan onvrede, hebben we maandag als volwassen mannen uitgesproken. Ik heb het nog steeds prima naar mijn zin bij Feyenoord.”

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 december 2008 door Boudewijn --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 december 2008 - 18:11   quote  deeplink  
Zo.. een glas een plas en alles is weer zoals t was..

next!
Nop
 Nop - vrijdag 12 december 2008 - 20:26   quote  deeplink  
http://partyflock.nl/topic/1040976:Rotterdamse_supporters_verontwaardigd_over_feestende_Feijenoorders.html

en de dag erna en vandaag nog ziek, wat een instelling SCHANDE!!!
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 12 december 2008 - 23:22   quote  deeplink  
Beetje slap verhaal van onze Gio en wie uit de spelersgroep lekt al die verhalen dan... Ik denk dat ze snel de A1 en de B1 moeten opstellen.
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 12 december 2008 - 23:28   quote  deeplink  
Het lijkt erop alsof ze bang worden van de negatieve reacties van het publiek op die onzin van afgelopen zondag en maandag. Man als je slecht speelt of verliest kijk dan naar jezelf. Geen enkele vorm van zelfkritiek is het grote probleem
Nop
 Nop - zaterdag 13 december 2008 - 09:33   quote  deeplink  
Ik snap best dat Gio de held is bij vele supporters, maar ik blijf ook vinden als hij spreekt en zoals nu tegenspreekt veranderd niets aan de situaties en de stand/resultaten, ik hoop meer van GIO te zien als AANVOERDER, zondag en vorige week in Fietstas was hij niet nadrukkelijk aanwezig. Hij is van grote waarde voo Feyenoord maar ook hij onderschat zo nu en dan zijn invloed, Ik zou hem veel meer anwezig willen zien, en af en toe (wat nu timmer alleen maar doet omdat hij zelf zoveel blunders maakt) eens een grote bek in het veld geeft aan bijvoorbeeld Bruins die steeds tegen beter weten in kans op kans krijgt in de basis.
GIO onze steun heb je kijk naar je fout in de uefa (kopbal) niemand nam het je kwalijk je werd toegezongen, laat je ballen zien vanavond op veld (niet letterlijk aub).
Fonsie
 Fonsie - zaterdag 13 december 2008 - 10:33   quote  deeplink  
we zien wel wat ze er mee doen, en ze zijn denk ik ook wel getip dat de noodklok luidde deze week, na kwart voor elf uur vanavond weten we of ze er wat mee gedaan hebben. Ik hoop dat de kuip uit elkaar spat vanavond, van vreugde wel te verstaan.
allemaal geluk vanavond.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Bronckhorst: Allemaal onzin









0.0072140