BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: wat kan Hofland wel fatsoenlijk....?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
bulke
 bulke - vrijdag 12 december 2008 - 15:39   quote  deeplink  
Die kwetsuur komt dit seizoen in De Kuip wel vaker voor. Maar de plek waar Hofland geblesseerd raakte, is minder gebruikelijk. ,,Het gebeurde aan de eettafel'', legde coach Gertjan Verbeek vrijdag in De Kuip uit. ,,Hij stond op en kreeg last van zijn dijbeen. Er zit vocht in. Het gaat niet om een verrekking of scheuring. Hoe lang hij is uitgeschakeld, durf ik niet te zeggen. Maar het risico voor het duel met AZ is te groot.''
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - vrijdag 12 december 2008 - 17:24   quote  deeplink  
De grootste bek maar als hij op staat ui zijn bed is hij al geblesseerd. Voetballend ook al niet al teveel laten zien!!!!
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 12 december 2008 - 21:17   quote  deeplink  
ik ben Hofland voorstander maar moet eerlijk zeggen : jullie kritiek zit wel veel in..................... Al schijnt Kevin wel belangrijk te zijn "voor het team /organisatorisch (welke organisatie) maar hij maakt teveel fouten , Kevin is een echte äusputzer en geen snelle mandekker hij moet echt 2 mandekkers om zich heen hebben die de spitsen opvreten dan kan hij wat gaatjes dichten en is zijn traagheid niet zo een probleem.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: wat kan Hofland wel fatsoenlijk....?









0.0071530