BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: In actie tegen media?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
MrChriz
 MrChriz - zaterdag 13 december 2008 - 01:19   quote  deeplink  
Hallo allemaal,

In dit topic wil ik de rol van de media en dan met name die van het AD in de huidige crisis bij Feyenoord in twijfel trekken.. Moeten wij als supporters zomaar pikken dat door al deze berichten in de media verschillende kampen binnen Feyenoord tegen elkaar opgezet worden of moeten we hier tegen in actie komen? Brieven schrijven, mailen, noem maar op om te eisen dat ze stoppen met het kapotmaken van onze club...
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 13 december 2008 - 05:26   quote  deeplink  
is toch altijd al zo geweest
Nop
 Nop - zaterdag 13 december 2008 - 09:27   quote  deeplink  
beste AD wil je aub stoppen....oja Televaag ook aub, wij vinden dit niet fijn.

Als je wilt dat ze stoppen zullen eerst de spelers strijd moeten tonen en in de komende 3 wedstrijden moeten ingaan als FINALES, kijk waar feyenoord staat, uitzicht op europees? alleen nog via de beker, Feyenoord scoort nu alleen nog in de media helaas,neem van mij aan wanneer ze 4 wedstrijden op rij winnen dat de media zich(even)gaat focussen op andere clubs.
Ch€sz
 Ch€sz - zaterdag 13 december 2008 - 11:08   quote  deeplink  
zal altijd zo zijn...
jjh
 jjh - zaterdag 13 december 2008 - 11:19   quote  deeplink  
Die j**dse krant Televaag moest vandaag ook weer even hun gelijk halen. Vooral die vuile Jaap de Groot, een ras-j**d met een jaren-80 matje in zijn nek.
deoudehappel
 deoudehappel - zaterdag 13 december 2008 - 12:45   quote  deeplink  
jjh, gewoon die televaag niet kopen dus.Als iedereen dat zou doen dan zou de krant niet meer bestaan. Het gaat al slecht (ontslagen etc). Als geen Feyenoordsupporter de T meer zou lezen dan hoeven we de onzin en achterbaksheid niet meer te horen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: In actie tegen media?

0.0085918