BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geen vrijheid van meningsuiting in de Kuip

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zondag 14 december 2008 - 10:58
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Geen vrijheid van meningsuiting in de Kuip (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - zondag 14 december 2008 - 11:02   quote  deeplink  
Geen vrijheid van meningsuiting in de Kuip



Het zal de supporters die gisteravond bij de wedstrijd Feyenoord - AZ waren ongetwijfeld opgevallen zijn dat de stewards hun handen vol hadden aan het weghalen van spandoeken. De meeste van deze spandoeken waren gericht aan het adres van Peter Bosz. In Nederland geld voor de gehele bevolking het recht op vrijheid van meningsuiting, maar de Kuip is een van de weinige plekjes waar dat niet zo is. Supporters die kritiek hebben op het beleid worden meegenomen uit het stadion gezet, en krijgen waarschijnlijk een stadion verbod opgelegd. De Kuip, het China aan de Maas! (Foto: FRFC1908.nl)

Legioen Weblog

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2008 door Legioen Weblog --
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 14 december 2008 - 12:06   quote  deeplink  
Je kan zingen en schreeuwen , ik vind wel terecht dat ze die doeken weghalen , zorgt alleen maar voor negatieve sfeer en dat kunnen we nu helemaal niet gebruiken!
Al die doeken staat alleen maar armoedig , ze zijn ook niet echt creatief geweest maar gewoon beetje snel in elkaar geflanst , weghalen dus die troep : terecht!
Nop
 Nop - zondag 14 december 2008 - 12:51   quote  deeplink  
jij zat weer niet in de kuip..... zucht

DOEK, wie maakt nou zijn club kapot (prof. gemaakt, niks geen verf of textiel)
doek, geen worden maar daden (prof. gemaakt) over het gehele vakkie Z!
mening geven als je wereld groter is dan teletekst.

Spandoeken zijn niet tegen de spelers maar tegen het (aankoop)beleid en de financiele situatie zoals het nu is.
Als je het ermee eens bent ga als steward werken en loop even langs op vak S,
of weet je niet wat daar gister gebeurde?
schiedam
 schiedam - zondag 14 december 2008 - 13:35   quote  deeplink  
hahaha jantje weet het weer beter man zie je nou niet zelf dat je klup naar de klote gaat!!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zondag 14 december 2008 - 13:40   quote  deeplink  
Jantje laat je eigen eens nakijken of kom ook eens in het stadion zitten want volgens mij doe je dat niet. Spandoeken en supporters moeten de kuip niet uit maar Bosz en een x- aantal spelers. Moeten nog veel meer spandoeken opgehangen worden en met meer man naar het maasgebouw. Ben je familie van Peter ofzo? DE MAAT IS VOL!!!!!
GEEN CHINA AAN DE MAAS MEER!!!!! WIJ ZIJN FEYENOORD!!!! FEYENOORD IS VAN ONS!!!!! WIJ ZIJN TENMINSTE TRANSPARANT, OPEN EN DUIDELIJK!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2008 door Richard Lagrouw --
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zondag 14 december 2008 - 14:21   quote  deeplink  
O ja over de kwestie geduld!!! Geduld tot wanneer? Tot we gedegradeerd zijn????
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 14 december 2008 - 14:32   quote  deeplink  
Ik vind dit toch zo'n gelul!!!
Iedereen maar zeiken over vrijheids van mening uiting
In datzelfde artikel staat achter de komma, dat je met jouw mening geen andere mensen mag kwetsen of hun mening beperken
Dus dit artikel is weer een knap staaltje stemmingmakerij van een of andere debiel die de grondwet erbij haalt zonder de grondwet te kennen!!!

En daarbij vind ik dat de club groot gelijk heeft dat ze die spandoeken weg halen
Die mening over Bosz en andere beleidszaken kun je in een brief zetten en onderbouwen
En die met iedere supporter die erachter staat naar het Maasgebouw brengen en persoonlijk aan de club overhandigen.
Maak die actie van te voren bekent en zorg dat er verschilende media aanwezig zijn.
Dan moet de club er wel aandacht aan besteden.
Een supportersvereniging kan daar makkelijk voor zorgen
Dan kwets je niemand, gedraag je je fatsoenlijk en dat zal pas indruk maken!!!!
Een seriese onderbouwde actie maakt veel meer indruk dan dan dom geklad op een laken

Zolang mensen op deze manier dingen duidelijk willen maken zal niemand van de club ernaar luisteren
Een goed georganiseerde actie van supporters die zich op een normale manier gedragen (geen schade aanbrengen of mensen schofferen) maakt echt indruk
En dan kan de club het niet negeren

Met deze zwakke lakens en dom gebral zal geen enkele bestuurder, of investeerder de supporters nog serieus nemen
Jullie verkloten je eigen geloofwaardigheid
Jullie zijn de reden dat de club in veel zaken de supporters niet meer serieus nemen!!
Snap DAT nou een keer!!!
(dit is gericht tegen de supporters die deze lakens gerechtvaardigd vinden en van mening zijn dat Feyenoord de vrijheid van mening uiting schendt in de Kuip)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2008 door Phyxsius --
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 14 december 2008 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2008 - 13:40 schreef Richard Lagrouw het volgende:
Jantje laat je eigen eens nakijken of kom ook eens in het stadion zitten want volgens mij doe je dat niet. Spandoeken en supporters moeten de kuip niet uit maar Bosz en een x- aantal spelers. Moeten nog veel meer spandoeken opgehangen worden en met meer man naar het maasgebouw. Ben je familie van Peter ofzo? DE MAAT IS VOL!!!!!
GEEN CHINA AAN DE MAAS MEER!!!!! WIJ ZIJN FEYENOORD!!!! FEYENOORD IS VAN ONS!!!!! WIJ ZIJN TENMINSTE TRANSPARANT, OPEN EN DUIDELIJK!!!!!!
die spanndoeken hangen voor reclame borden , van die reclame opbrengsten bestaat Feyenoord : daar al is over gedacht? of zitten je hersens in een limburgse vlaai , neprotterdammertje! Ik kom al 20 jr en heb in al die jaren geen 25 wedstrijden gemist , kom is een bakkie doen in kantine onder maasgebouw dan kan je zien wie ik ben en mag je daarna over me oordelen. Ik heb net een intervieuw gehoord van Schellevis en die weet echt veel ins en outs daar kwam dus uit dat GJ een spel speelt en dat daar toch echt de problemen liggen , nogmaals Bosz heeft de selectie gemaakt en ik vind dat als wij een fitte selectie hebben we gewoon om plaats 1,2,3,4 kunnen meedoen ik vind ook dat met de wel beschikbare spelers we zeker 10 punten meer hadden moeten hebben en dat ligt dus aan staf en spelers en dus niet aan Bosz. Ik was echt pro GJ maar na alle feiten op een rijtje te hebben gezet blijkt dus dat hij op een smerige manier spelers in kwaad daglicht heeft gezet , het doen voorkomen alsof ze lui zijn en in slechte conditie (wat niet zo blijkt te zijn) en alleen goed op kan schieten met de hele jonkies en de spelers die al afgeserveerd waren omdat die alles doen wat ie zegt en dat schijnen nogal eens rare zaken te zijn , ook intern zijn er al héél wat scheve gezichten en t wachten is dus toch op het vertrek van GJ en de komst van Mario , die in zijn contract een optie schijnt te hebben dat ie ten allen tijden naar Feyenoord mag!
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 14 december 2008 - 14:57   quote  deeplink  
Ik vind dat de spelers gewoon allemaal naar Verbeek moeten luisteren
Hij is daar voor aangesteld
Als voetballer word je betaalt door de club en doe je wat de club zegt
ALs de club zegt Verbeek is de trainer, dan doe je wat Verbeek zegt
Of je dat nou met hem eens bent of niet
Hij is de trainer, hij is gehaald om zijn visie, dan ga je als speler mee in die visie
Als dat je niet bevalt wordt je maat trainer in plaats van speler

Als Verbeek moeite heeft met spelers omdat die het niet op zijn trainingsmethoden hebben heeft hij groot gelijk,
het is hun werk om te trainen zoals hij wil
De spelers zetten hem in een kwaad daglicht:
Iedereen weet dat bij slechte prestaties de trainer wordt geslachtofferd
Verbeek weet dat hij verantwoordelijk is
En als de prestaties dan uitblijven lijkt hij een eslechte trainer
Maar als de spelers niet doen wat hij wil, dan wordt zijn trainingsmethode ten onrechte als verkeerd bestempeld
Daarom heeft Verbeek in mijn ogen altijd gelijk, zolang hij onder contract staat en zijn het de spelers die hem in een kwaad daglich zetten door zich niet aan zijn regels te houden maar wel de slechte resulaten aan hem wijten

Zodra ze op de trainingen tot op de letter doen wat hij zegt/vraagt/eist en dan blijven de prestaties nog uit, dan mogen we zeggen dat Verbeek verkeerd bezig
Zolang niet iedere speler exact doet wat hij verlangt ligt de schuld bij de spelers en zijn zij verantwoordelijk

En om mijn mening nog even te staven:
Jij zegt dat er maar een paar jonkies zijn die alles doen wat hij zegt
Daarbij noem je ook Tiendalli en Derijck
Is het dan niet opvallend dat juist Tiendalli en Derijck grote sprongen maken en terug komen op niveau?
En is het dan niet opvallend dat Biseswar en Wijnaldum het fantastisch doen?

Gek genoeg maken juist de spelers die zich exact aan de rare eisen van Verbeek houded de grootste sprongen in hun ontwikkeling
Zou dat iets betekenen? ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2008 door Phyxsius --
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 14 december 2008 - 15:02   quote  deeplink  
je moet het verhaal van Leo Schellevis maar s luisteren dan praat je wel anders! Ik dacht net als jij , maar we gingen af op perspraat maar nu t verhaal van Schellevis (die insider,supporter en kenner is!) gehoord te hebben is er maar één waarheid : helaas het werkt niet met Gert-Jan , hij is doorgeslagen en de omslag die hij wil maken is veel en veel te groot , hij wil echt héél Feyenoord naar zijn hand zetten en dat lukt gewoon niet : nu ingrijpen en Mario halen want deze groep kan voetballen maar moet wel goed getraind en tactisch neergezet worden en ook sfeer is wel belangrijk ook al weet ik dat dat valt of staat met resultaten.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 14 december 2008 - 15:06   quote  deeplink  
Maar als jij gelijk hebt kun je dan het volgende aan mij uitleggen:

Juist de spelers die zich (volgens dat interview) exact aan de rare eisen van Verbeek houden maken de grootste sprongen in hun ontwikkeling

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2008 door Phyxsius --
Joszef
 Joszef - zondag 14 december 2008 - 15:14   quote  deeplink  
Verbeek is gewoon professioneel bezig. En dat is de laatste jaren blijkbaar niet voorgekomen. Daar ligt het probleem. Op termijn werkt de aanpak van Verbeek wel, nu moet iedereen zich nog aanpassen aan zijn stijl. Je ziet dat de jonkies dat sneller oppakken, omdat die leergieriger zijn en sneller herstellen.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 14 december 2008 - 15:42   quote  deeplink  
Wijnaldum zijn ontikkeling is niets nieuws , maar door alle blessures kreeg hij de kans die hij anders niet zomaar gehad zou hebben , Fer presteerd niets beter dan vorig jaar , Biseswar zijn kans is ook gekomen door alle blessures en hij is wat volwassener geworden maar inmiddels ook weer geblesseerd , Tiendalli is er ingekomen doordat Greene enorm faalde , als een trainer bij 4 spelers progressie boekt maar bij de overige 30 niet is dan de trainer top en die 30 andere spelers niet goed?????????????? Ik vind ook dat er wat moest veranderen maar Verbeek is te ver gegaan , liegt over oorzaak van blessures en doet alsof hij de enige is die hard werkt! Verder zijn er al verschillende medici bij hem geweest om hem te melden dat bepaalde trainingen die hij doorvoert niet goed zijn voor voetballers : GJ is zelf een soort rambo en verwacht dat van iedereen en als hij dan kritiek krijgt dan schuift hij dat terzijde met de opmerking : jullie hebben geen verstand / inkijk van de zaken!
prins
 prins - zondag 14 december 2008 - 16:10   quote  deeplink  
dat lijkt me wel als KGB . MENEER BOS KOMT U UIT CUBA OF ZO BEN U KOMUNIST OF ZO
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 14 december 2008 - 16:12   quote  deeplink  
Hallo ik vind ook dat men elke spandoek moet kunnen hangen mits het niet discriminerend is! En Bosz oprotten is niks discriminerend aan hoor. Het is gewoon een achterlijk beleid die men momenteel voert in de kuip. Die bobo's moeten eens een keer achter hun oren krabben! Het is toch van de zotte dat een Bosz bij contractbesprekingen een salaris vehoging eist terwijl zijn selectie geen ene reet presteren op het veld! Als Bosz nu zegt ik lever wat salaris en wordt dan beloond naar prestatie dan ben je goed bezig! Maar deze regel zou men ook voor spelers op het veld moeten gaan invoeren: Loon naar prestatie!!! Het zijn allemaal geldwolven en niks anders alhoewel Giovanni van Bronckhorst afstand van zijn wedstrijdpremie heeft gedaan hier zou de rest een voorbeeld aan moeten nemen , het is een eerste stap naar herstel met de supporters die het leeuwendeel van deze salarissen ophoesten!
prins
 prins - zondag 14 december 2008 - 16:21   quote  deeplink  
SADAM HUSSEIN AAN DE MAAS
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 14 december 2008 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2008 - 16:12 schreef antoniorijen het volgende:
Hallo ik vind ook dat men elke spandoek moet kunnen hangen mits het niet discriminerend is! En Bosz oprotten is niks discriminerend aan hoor.
Met alle respect voor jouw mening
De grondwet is het in dit verhaal met Feyenoord eens
En Feyenoord moet zich aan de wet houden, niet aan jouw mening
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 14 december 2008 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2008 - 15:42 schreef jantje 1974 het volgende:
Wijnaldum zijn ontikkeling is niets nieuws , maar door alle blessures kreeg hij de kans die hij anders niet zomaar gehad zou hebben , Fer presteerd niets beter dan vorig jaar , Biseswar zijn kans is ook gekomen door alle blessures en hij is wat volwassener geworden maar inmiddels ook weer geblesseerd , Tiendalli is er ingekomen doordat Greene enorm faalde , als een trainer bij 4 spelers progressie boekt maar bij de overige 30 niet is dan de trainer top en die 30 andere spelers niet goed?????????????? Ik vind ook dat er wat moest veranderen maar Verbeek is te ver gegaan , liegt over oorzaak van blessures en doet alsof hij de enige is die hard werkt! Verder zijn er al verschillende medici bij hem geweest om hem te melden dat bepaalde trainingen die hij doorvoert niet goed zijn voor voetballers : GJ is zelf een soort rambo en verwacht dat van iedereen en als hij dan kritiek krijgt dan schuift hij dat terzijde met de opmerking : jullie hebben geen verstand / inkijk van de zaken!
Ik heb inderdaad geen inkijk, maar als jij gelijk hebt heeft geen enkele trainer goede invloed op de prestaties
Goed presteren komt door de spelers
Slecht presteren komt door de trainer
Dat is kort samengevat waar jouw reactie op neer komt
Maar ik zal er wel geen verstand van hebben

Dit weet ik wel:

Spelers luisteren naar Verbeek = spelers ontwikkelen goed
Spelers luisteren niet naar Verbeek = Spelers ontwikkelen slecht
GEEN uitzonderingen

Ik zal wel de enige zijn die niet in toeval gelooft...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2008 door Phyxsius --
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 14 december 2008 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2008 - 16:37 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad geen inkijk, maar als jij gelijk hebt heeft geen enkele trainer goede invloed op de prestaties
Goed presteren komt door de spelers
Slecht presteren komt door de trainer
Dat is kort samengevat waar jouw reactie op neer komt
Maar ik zal er wel geen verstand van hebben

Dit weet ik wel:

Spelers luisteren naar Verbeek = spelers ontwikkelen goed
Spelers luisteren niet naar Verbeek = Spelers ontwikkelen slecht
GEEN uitzonderingen

Ik zal wel de enige zijn die niet in toeval gelooft...
SORRY PHYSIUS maar dit is niet wat ik bedoel , jij zegt dat als de spelers naar Verbeek luisteren het goed komt , we hebben nog nooit zoveel blessures gehad! En verder : niet elke trainer past bij elke groep , neem aan dat je zelf nooit hoog hebt gevoetbald of helemaal niet want dan weet je wat de wisselwerking groep/trainer voor belang heeft! v Gaal is een supertrainer maar kan ook alleen met bepaald soort groepen overweg , Feyenoord heeft nu eenmaal deze selectie dus moet je een trainer nemen die hierbij past en natuurlijk zullen spelers moeten luisteren maar de groep is ook belangrijk , kijk naar PSV jaren groot geweest dankzij met name de zuid-amerikanen dit kwam doordat zij trainers hadden die de taal spraken en wisten hoe met deze jongens om te gaan , nu hebben zij ook een gestapo trainer en zie het resultaat! Mij lijkt Verbeek een prima trainer maar dan niet voor deze groep/club , hier gaat de uitslag voor t goede voetbal en dat heeft hij ook nog nooit meegemaakt , maar goed jij mag jouw mening hebben natuurlijk!
Kadaver
 Kadaver - zondag 14 december 2008 - 18:33   quote  deeplink  
Zorgelijk. Hoe betrouwbaar is die Schellevis?
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 14 december 2008 - 18:45   quote  deeplink  
Leo Schellevis is ten 1e een Feyenoord supporter die dus voor ons eigen Radio Rijnmond werkt , hij is altijd een van de 1e verslaggevers waar door spelers naar gelkt wordt , staat zéér dicht bij de spelers,technische staf en ook bij de ëchte feyenoorders" de mensen die al jaren op de club lopen , wacht maar af met de kerst komt de vuile was wel naar buiten als we de komende 2 wedstrijden verliezen , in Heerenveen lachen ze nu want die zagen dit blijkbaar aankomen , ....................nogmaals : ook ik heb me vreselijk vergist in Verbeek ik dacht dat hij de perfecte man was voor ons helaas lijkt het geen "lovematch" te worden en dat kan gebeuren maar moeten we wel in gaan zien want er gebeurd nu echt teveel , Hofland is ook niet blij met de uitspraken van Verbeek over zijn blessure al zou die zijn opgelopen tijdens het opstaan aan de eettafel................... het is nu niet de tijd voor geintjes meneer Verbeek durf ook eens de hand in eigen boezem te steken en niet alleen naar anderen wijzen!
F.L.E
 F.L.E - zondag 14 december 2008 - 20:21   quote  deeplink  
@Jantje 1974

Je was niet eens in de kuip, en dan ga jij vertellen hoe de spandoeken eruit zagen?
Het moet helemaal volhangen met spandoeken stelletje mislukte moraalridders. En als dat niet helpt steken we van mij apart het maasgebouw in de fik.
Sodemieter zolangzamerhand toch een s op met je beleerend toontje.
Jantje weet het allemaal ,Jan zijn mening is de enige juiste , en alles komt goed volgens Jantje.

Je zou je gezicht eens wat vaker onder de suporters moeten laten zien, dan zou je ongetwijfeld weten hoe verschrikkelijk kotsbeu de suporters professor Bosz en zijn "topsport" beleids plan zijn.

Maar nee , laten we de rust bewaren en maar afwachten want het komt vanzelf allemaal goed.
Nou dat hoor ik inmiddels een halve competitie en het gaat steeds beter , toch?
Ik zou als ik jou was een bril kopen en pagina 819 van teletekst eens goed bekijken.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 14 december 2008 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2008 - 17:57 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

SORRY PHYSIUS maar dit is niet wat ik bedoel , jij zegt dat als de spelers naar Verbeek luisteren het goed komt , we hebben nog nooit zoveel blessures gehad! En verder : niet elke trainer past bij elke groep , neem aan dat je zelf nooit hoog hebt gevoetbald of helemaal niet want dan weet je wat de wisselwerking groep/trainer voor belang heeft! v Gaal is een supertrainer maar kan ook alleen met bepaald soort groepen overweg , Feyenoord heeft nu eenmaal deze selectie dus moet je een trainer nemen die hierbij past en natuurlijk zullen spelers moeten luisteren maar de groep is ook belangrijk , kijk naar PSV jaren groot geweest dankzij met name de zuid-amerikanen dit kwam doordat zij trainers hadden die de taal spraken en wisten hoe met deze jongens om te gaan , nu hebben zij ook een gestapo trainer en zie het resultaat! Mij lijkt Verbeek een prima trainer maar dan niet voor deze groep/club , hier gaat de uitslag voor t goede voetbal en dat heeft hij ook nog nooit meegemaakt , maar goed jij mag jouw mening hebben natuurlijk!
Ik heb wel redelijk hoog gevoetbald en doe dat nog steeds
Niet voor geld, alleen als hobby

Maar het enige wat ik concludeer en apart vind is dat de spelers die volgens dat interview wel naar Verbeek luisteren zich goed ontwikkelen
Dat kun jij niet ontkennen

Er worden daar een aantal spelers genoemd die zich als enige aan zijn regels houden, en dat zijn ook de spelers die zich als enige goed ontwikkelen. De andere spelers ontwikkelen zich niet goed en hebben commentaar op Verbeek
Maar ze houden zich niet aan zijn methodes

Jij zegt dat de wisselwerking tussen spelers en trainer belangrijk is
Ben ik met je eens
Maar hier wordt toch goed duidelijk dat veel spelers Verbeek zijn methoden geen kans hebben gegeven?
Hoe kun je dan verwachten dat zij de methoden van andere trainers wel een kans geven?

De instelling van de groep moet eerst veranderen
Zoals de instelling nu is zullen zij de werkwijze van Been ook geen kans geven
Een nieuwe trainer heeft pas nut zodra ALLE spelers de trainer een kans willen geven en zich voor 100% inzetten en de trainer volgen!
Dat gebeurd nu niet en daar kun je Verbeek niet de schuld van geven
Zolang dat niet gebeurd zie ik zelfs Guus Hiddink geen punten pakken met dit team

En over die zware trainingen:
Van Basten staat niet bekent om zijn zware trainingen
Bij Ajax hebben ze nu ook meer blessures dan ooit
Ligt dat ook aan de trainingen?
Want dan snap ik het niet meer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2008 door Phyxsius --
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 14 december 2008 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2008 - 20:21 schreef F.L.E het volgende:
@Jantje 1974

Je was niet eens in de kuip, en dan ga jij vertellen hoe de spandoeken eruit zagen?
Het moet helemaal volhangen met spandoeken stelletje mislukte moraalridders. En als dat niet helpt steken we van mij apart het maasgebouw in de fik.
Sodemieter zolangzamerhand toch een s op met je beleerend toontje.
Jantje weet het allemaal ,Jan zijn mening is de enige juiste , en alles komt goed volgens Jantje.

Je zou je gezicht eens wat vaker onder de suporters moeten
laten zien, dan zou je ongetwijfeld weten hoe verschrikkelijk kotsbeu de suporters professor Bosz en zijn "topsport" beleids plan zijn.

Maar nee , laten we de rust bewaren en maar afwachten want het komt vanzelf allemaal goed.
Nou dat hoor ik inmiddels een halve competitie en het gaat steeds beter , toch?
Ik zou als ik jou was een bril kopen en pagina 819 van teletekst eens goed bekijken.
kan jij niet lezen ofzo??? ik was net als iedere wedstrijd WEL in de kuip , en zeg zeker niet dat het goed komt , vind t gewoon te simpel om Bosz de schuld te geven , als onze selectie fit is (en dat is niet de schuld van Bosz) is ie gewoon goed en ook vind ik dat DE selectie zoals die nu is gewoon 10 punten meer had moeten hebben en dat is dus de schuld van trainers en spelers!
Dubbel V
 Dubbel V - zondag 14 december 2008 - 20:31   quote  deeplink  
Ik vraag me 2 dingen af: als het echt zo dramatisch is met GJ, hoe kan het dan dat hij in Heerenveen wel goed presteerde? En waar moet de afkoopsom voor GJ vandaan komen als we hem (samen met Bosz) het bos in sturen?
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 14 december 2008 - 20:37   quote  deeplink  
je 1e vraag : soms past een trainer gewoon niet bij een bepaalde groep , de ene trainer kan bijv. heel goed met jonge spelers werken maar absoluut niet met ouderen , de andere eer andersom , weer een ander is perfect voor een club waar goed voetbal boven resultaat gaat en weer een ander is meer echt resultaat trainer , en natuurlijk heeft hij t allemaal niet mee met die blessures en zo sluipt er irritatie in en dat gaat steeds verder............. verder heeft Gert-Jan voor hij bij Feyenoord ging werken een domme uitspraak gedaan : tijdens een intervieuw op TV werd gevraagd wat hij dacht bijv. een Makaay nog te kunnen leren nou daarop zei hij vol trots : We gaan eerst eens aan zijn fysieke gesteldheid werken en dat terwijl hij Makaay nooit gesproken laat staan getraind had, een speler die in de top van Europa speelde vind zo een uitspraak nou niet bepaald motiverend , en zoiets sluimerd door............................
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 14 december 2008 - 20:39   quote  deeplink  
Nog even 2 open deuren over falende werkwijzen:

Been had de eerste helft van het vorige seizoen ook geen succes met zijn werkwijze
Hoe doet NEC het nu?

Van Gaal had het hele vorige seizoen geen succes met zijn werkwijze
Hoe doet AZ het nu?

En waarom gaat het nu zo goed met die 2 clubs?
Zelfs bij slechte resultaten waren de spelers in staat om de trainer te volgen
De spelers hielden zich aan de regels van de trainer en zochten de schuld bij zich zelf
Dat is een professionele werkhouding

Iedereen geeft AZ en NEC nu gelijk voor het vertrouwen dat ze hun trainers gaven
Moeten wij nu Verbeek eruit gooien omdat onze spelers duidelijk een minder professionele werkhouding hebben?
Moeten wij nu het vertrouwen opzeggen?
Vanwege een stelletje spelers dat de trainer nooit een kans heeft gegeven?
Vanwege een "selectie" die dwars ging liggen toen het woordje "krachthonk" viel?

Van Gaal had zich al bewezen, dus misschien dat hij daarom mocht blijven
Been had nog niks bewezen en niks gepresteerd (alleen kampioenschap 2e niveau)
Verdiend Verbeek minder vertrouwen dan Been?
Is Heerenveen structureel Europees laten spelen en bijna steeds Europees laten overwinteren minder dan een kampioenschapje op het 2e niveau?
Die spelers moeten samen eens besluiten om Verbeek een echte kans te geven en er met zijn allen voor te gaan. tijdens wedstrijden en trainingen.
Als het dan nog niks wordt, zal ik Verbeek persoonlijk vertellen dat hij verkeerd bezig is!
Tot dat de spelers Verbeek een echte kans geven is het niet eerlijk, gepast of redelijk om hem af te schrijven.
Dan schrijven we iets af dat nooit een kans heetf gekregen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2008 door Phyxsius --
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 14 december 2008 - 20:47   quote  deeplink  
ben t helemaal met je eens , alleen bij je 2 voorbeelden is de positie nooit ECHT ter discussie geweest en kwamen er ook niet zoveel verhalen naar boven als nu vandaag bij GJV , nogmaals ik hoop dat jij 100% gelijk krijgt maar denk als jij vandaag Schellevis op rijnmond zou hebben gehoord je mening ook wat zou veranderen.

Je gelooft niet wat ze over Verbeek zeggen maar alle shit over de spelers geloof je wel , zou toch omgedraaid ook kunnen zijn????? Dat verhaal dat spelers die krachttrainig niks vonden heeft hij zelf in de wereld gebracht bijvoorbeeld! en een fysiotherapeut die commentaar gaf is ontslagen ....................
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 14 december 2008 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2008 - 20:47 schreef jantje 1974 het volgende:
ben t helemaal met je eens , alleen bij je 2 voorbeelden is de positie nooit ECHT ter discussie geweest en kwamen er ook niet zoveel verhalen naar boven als nu vandaag bij GJV , nogmaals ik hoop dat jij 100% gelijk krijgt maar denk als jij vandaag Schellevis op rijnmond zou hebben gehoord je mening ook wat zou veranderen.

Je gelooft niet wat ze over Verbeek zeggen maar alle shit over de spelers geloof je wel , zou toch omgedraaid ook kunnen zijn????? Dat verhaal dat spelers die krachttrainig niks vonden heeft hij zelf in de wereld gebracht bijvoorbeeld! en een fysiotherapeut die commentaar gaf is ontslagen ....................
De positie van die twee trainers was net zo goed ter discussie gesteld
Namelijk door de media en niet door het bestuur
Zelfde bij Feyenoord

Krachthonk verhaal is bevestigd door Lucius (schriftelijk interview), Timmer en Hofland (video interview).
Ze hebben alle 3 gezegd dat ze het vervelend vonden en het nut er niet van inzagen, ook zeiden ze dat dat voor meerdere uit de selectie gold.

En dit is waar ik het steeds over heb
Dit is wat ik voor waar aan neem
Omdat de spelers het zelf bevestigd hebben

En dat in gedachten houdend is het toch niet zo verwonderlijk dat er verhalen over Verbeek in de wereld komen?
Ervan uit gegaan dat die kloppen, vind je het gek dat een trainer kwaad wordt als falende spelers zijn visie publiekelijk afkraken zonder zich aan die visie te houden?

Ik geloof de verhalen over Verbeek niet, maar als ze waar zijn is het in mijn ogen niet meer dan menselijk
De selectie is zijn geloofwaardigheid aan het verkloten en stelt zijn visie publiekelijk ter discussie door slecht te presteren. Zij zeggen dat ze zo slecht presteren door de vreemde trainingen van Verbeek, maar ze houden zich er niet aan. Dus hoe kan het dan door die trainingen komen?
Ze doen de meeste niet of niet voor 100%
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 16 december 2008 - 09:41   quote  deeplink  
is een schande! Toen het het bestuur uitkwam hielpen ze (bij wijze van spreken)nog met het ophangen, en nu mag het niet meer. mn maat maakte de doeken die in de hoek bij V hingen, die heeft er al weinig trek meer in omdat ze altijd zo lopen te zeiken, en dat zijn zeker geen negatieve of nare doeken.

er waait gewoon een nare kleinburgerlijke wind door de kuip...
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 16 december 2008 - 18:42   quote  deeplink  
@ Hotjumper!!
Je hebt helemaal gelijk jongen. Toen we zo op de GKL aan het fitten waren vonden ze het maar wat leuk maar nu mag je die zakkenvullers niet aanvallen.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 17 december 2008 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2008 - 20:59 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

De positie van die twee trainers was net zo goed ter discussie gesteld
Namelijk door de media en niet door het bestuur
Zelfde bij Feyenoord

Krachthonk verhaal is bevestigd door Lucius (schriftelijk interview), Timmer en Hofland (video interview).
Ze hebben alle 3 gezegd dat ze het vervelend vonden en het nut er niet van inzagen, ook zeiden ze dat dat voor meerdere uit de selectie gold.

En dit is waar ik het steeds over heb
Dit is wat ik voor waar aan neem
Omdat de spelers het zelf bevestigd hebben

En dat in gedachten houdend is het toch niet zo verwonderlijk dat er verhalen over Verbeek in de wereld komen?
Ervan uit gegaan dat die kloppen, vind je het gek dat een trainer kwaad wordt als falende spelers zijn visie publiekelijk afkraken zonder zich aan die visie te houden?

Ik geloof de verhalen over Verbeek niet, maar als ze waar zijn is het in mijn ogen niet meer dan menselijk
De selectie is zijn geloofwaardigheid aan het verkloten en stelt zijn visie publiekelijk ter discussie door slecht te presteren. Zij zeggen dat ze zo slecht presteren door de vreemde trainingen van Verbeek, maar ze houden zich er niet aan. Dus hoe kan het dan door die trainingen komen?
Ze doen de meeste niet of niet voor 100%
Phyxsius , jij hebt blijkbaar onvoorwaardelijk vertrouwen in GJV en 0,0 % in de spelersgroep (buiten de zgn.4 van jou lijstje) verder geloof je wel alle verhalen over spelers maar geen enkel verhaal over GJV , ik zie het anders : waar 2 vechten hebben 2 schuld , natuurlijk zullen er spelers zijn die niet helemaal alles geven : taak van de trainer om die eruit te flikkeren , tot nu toe gebeurd er niks dus zal dat wel meevallen ook! Verder geeft GJV aan dat niet iedereen fitnes moet doen maar ook evt extra baltraining zou goed zijn (dit zij hij bij Voetbal aan Tafel) maar in ander intervieuw zegt hij dat krachttrainig verplicht is , hij marchandeerd dus ook wel degelijk! maar goed zo kunnen we doorgaan , ze zullen van beide kanten fouten maken , feit is dat GJV de ploeg nog niet op de rails heeft en als dat komt door blessures is dat prima maar als dat komt door andere oorzaken is de trainer WEL verantwoordelijk hoe onterecht dat soms ook kan zijn !
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 17 december 2008 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2008 - 18:16 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

Phyxsius , jij hebt blijkbaar onvoorwaardelijk vertrouwen in GJV en 0,0 % in de spelersgroep (buiten de zgn.4 van jou lijstje) verder geloof je wel alle verhalen over spelers maar geen enkel verhaal over GJV , ik zie het anders : waar 2 vechten hebben 2 schuld , natuurlijk zullen er spelers zijn die niet helemaal alles geven : taak van de trainer om die eruit te flikkeren , tot nu toe gebeurd er niks dus zal dat wel meevallen ook! Verder geeft GJV aan dat niet iedereen fitnes moet doen maar ook evt extra baltraining zou goed zijn (dit zij hij bij Voetbal aan Tafel) maar in ander intervieuw zegt hij dat krachttrainig verplicht is , hij marchandeerd dus ook wel degelijk! maar goed zo kunnen we doorgaan , ze zullen van beide kanten fouten maken , feit is dat GJV de ploeg nog niet op de rails heeft en als dat komt door blessures is dat prima maar als dat komt door andere oorzaken is de trainer WEL verantwoordelijk hoe onterecht dat soms ook kan zijn !
Over het geloven van die verhalen
Lees mijn vorige reactie nog een keer
Ik zeg daarin dat ik enkel geloof wat er bevestigd is
En de verhalen over de spelers bevestigen 3 selectieleden
En dan geloof ik dat wel jah

Ook heb ik daaruit gelegd waarom het mij niet uitmaakt ALS Verbeek zon hufter tegen hun is
Zij hebben hem afgeschreven zonder hem een kans te geven
Dan behandel ik je ook als een hufter, als je dat bij mij doet

Maar verder heb ik inderdaad vertrouwen in Verbeek
Hij heeft zich al bewezen bij Heerenveen
Met spelers die in hem geloofden (of in ieder geval naar hem luisterden)
Deze selectie heeft gezamelijk bijna niks bewezen
Ze hebben zelf wel successen gekend maar niet als team
Alleen de KNVB beker, maar de loting was ook erg mooi en dat was éénmalig
Verbeek heeft zich 5 jaar op rij bewezen

Daarom ben ik van mening dat Verbeek een kans verdiend
Die kans krijgy hij van het bestuur en de supporters
Maar niet van zijn "ondergeschikten" (lees spelers)en die moeten het doen, het bestuur staat niet op het veld
Ik ben ook een waardeloze docent als mijn leerlingen een ander hoofdstuk leren dan dat waar ik les uit geef

Daarom nogmaals:
Ik weiger Verbeek af te schrijven voordat de spelersgroep hem een kans heeft gegeven
En totdat ze Verbeek een kans geven verdienen ze het niet dat er naar hen geluisterd wordt
Dan falen zij als selectie en daar kan Verbeek niet tegen vechten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 december 2008 door Phyxsius --
Adri
 Adri - woensdag 17 december 2008 - 20:34   quote  deeplink  
Phyxsius, Je hebt groot gelijk, ik ben het volkomen met je eens!!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 18 december 2008 - 09:07   quote  deeplink  
Of de spelers nou kut zijn of de trainer, er is 1 verantwoordelijke en
Dat is bosz. die mag van mij dus oprotten. Maar dat vind ik al een tijdje.
Marciano
 Marciano - donderdag 18 december 2008 - 11:45   quote  deeplink  
begin van het seizoen speelden Feyenoord goed. Daarna ontbrak door het verlies het zelfvertrouwen en nu spelen ze slecht. Ze zeggen dus Feyenoord heeft gewoon geen geluk en 020 wel. Ik zie het zo Feyenoord krieerd geen kanzen en doelpunten en 020 scoord helaas wel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geen vrijheid van meningsuiting in de Kuip









0.0092310