|
|
Legioen Weblog
|
|
|
Ik denk dat Feyenoord het volgend weekend moeilijk gaat krijgen in Eindhoven. Ik hoop op een 1-1, maar dat zal erg moeilijk gaan worden.... |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
wat is de stand van zaken van blessures? Wie is er volgende week weer bij? wie over 2 weken, iemand enig idee? |
|
|
|
|
Peer
|
|
|
|
|
|
Adri
|
|
|
Ik geloof nergens meer in....! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Naar deze wedstrijd tegen AZ hebben we juist weer wat om in te geloven Ik denk dat een gelijkspel er zeker in zit En een overwinning is wel mogelijk met Makaay en de zwakke PSV verdediging Maar ik zet in op 1-1 |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
ik weet het echt ik hoop winnen maar ik denk datwe na de winterstop pas weer gaan voetballen |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
ik bedoel ik weet het echt niet sorry typ foutje |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Elk punt ben ik tegenwoordig blij mee, voor dat we nog naar degredatiezone gaan ook. |
|
|
|
|
Fr-1908
|
|
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
3-1 voor Psv. Uiteraard hoop ik op een winst voor Feyenoord maar dat zie ik niet gebeuren. |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
2-2 voor feyenoord;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 december 2008 door schiedam -- |
|
|
|
|
fr9
|
|
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Als Feyenoord fan hoop ik natuurlijk op de winst maar het zal wel 4-0 voor Pisvee worden................... |
|
|
|
|
Gladiator
|
|
|
Totale deceptie 8-2!!!!!!!!Helaas. |
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
4-1.. feyenoord zal de klap van de beschamende nederlaag van aankomende woensdag nog niet te boven zijn. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
vorig jaar gingen ze met 4-1 de boot in. PSV lijkt me sterker dan Feyenoord dus ik denk dat het weer 4-1 wordt. Ik hoop wel dat Feyenoord toch wint |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
Aangezien PSV ook niet kan verdedegen zou het wel eens veel doelpunten kunnen opleveren. 3-5 zou wel aardig zijn. |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
1-0 PSV krijgt thuis natuurlijk weer een (onterechte) penalty. Wordt een dramatische wedstrijd tussen 2 teams die totaal geen zelfvertrouwen hebben, vrees ik. Wellicht kan Biseswar weer meedoen. Zijn we in ieder geval weer wat gevaarlijker. |
|
|
|
|
Anja80
|
|
|
Toen het ergens in de 90'er jaren bijna net zo slecht ging met ons als nu kwam de ommezwaai juist door winst op PSV, doelpunt Henk Fraser. Ik denk dat zondag de zon weer opgaat, we winnen met 0-2. |
|
|
|
|
anoe in anoe 12e
|
|
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 december 2008 - 22:46 schreef Anja80 het volgende:Toen het ergens in de 90'er jaren bijna net zo slecht ging met ons als nu kwam de ommezwaai juist door winst op PSV, doelpunt Henk Fraser. Ik denk dat zondag de zon weer opgaat, we winnen met 0-2. Hoop dat je gelijk krijgt! |
|
|
|
|
Delano FR
|
|
|
Wie weet trouwens hoe laat supporters zich moeten melden en waar als zij naar de uitwedstrijd gaan? |
|
|
|
|
ariefr
|
|
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 december 2008 - 17:06 schreef Delano FR het volgende:Wie weet trouwens hoe laat supporters zich moeten melden en waar als zij naar de uitwedstrijd gaan? tegen psv om 7:30 |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik denk Jeli, zie hieronder:
Jeli - dinsdag 16 december 2008 - 22:33 quote deeplink
1-0 PSV krijgt thuis natuurlijk weer een (onterechte) penalty. Wordt een dramatische wedstrijd tussen 2 teams die totaal geen zelfvertrouwen hebben, vrees ik. Wellicht kan Biseswar weer meedoen. Zijn we in ieder geval weer wat gevaarlijker.
Wat staat/stond er in de poul dan? |
|
|
|