BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord failliet volgens Jack van Gelder!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
reteppp
 reteppp - zondag 14 december 2008 - 23:57   quote  deeplink  
jack van gelder wist net te vertellen dat feyenoord failliet is.....
Jongens wat moet er nu gebeuren met ons cluppie!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 december 2008 door Boudewijn --
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 15 december 2008 - 00:24   quote  deeplink  
Hiep hiep hoera weet wel wie het zegt hoor! Een echte amsterdammertje deze kale kip die denkt dat ie oh zo belangrijk is. Hij had gewoon bij de tros moeten blijven dan was ie tenminste nog een family man geweest. Dit zondag avond programma is ontworpen, gemaakt en geregisseerd door 020 malloten
Ch€sz
 Ch€sz - maandag 15 december 2008 - 03:46   quote  deeplink  
typisch dat een j00d dit weer moet verkondigen...
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 december 2008 - 09:22   quote  deeplink  
alweer? Dat is volgens mij de tweede keer dat deze man dit meldt.
deoudehappel
 deoudehappel - maandag 15 december 2008 - 09:56   quote  deeplink  
Zou misschien niet eens een slechte optie zijn. Net las in het bedrijfsleven kun je dan een zgn doorstart maken en ben je al je schulden kwijt. Maar inderdaad dat komt dan weer van Jack van Gelder. Niemand spreekt hem aan op zijn gedrag het programma om zondagavond een puur Ajax programma te maken. Volgens mij staat hij de rest van de week bij de Ajax toiletten om de billen van de spelers af te vegen na bezoek aan de WC's....
Dubble O ms
 Dubble O ms - maandag 15 december 2008 - 10:07   quote  deeplink  
Hugo Borst, Johan Derksen, Wilfred Genee en Jack van Gelder met de NOS zijn de grootste relschoppers in de media. Expres doseren van onjuiste of verdraaide berichten maakt hun voor het 020 publiek succesvol. Tegengas naar de heren toe wordt afgedaan met Calimero gedrag van Rotterdammers. Hoever kan je gaan!
Joszef
 Joszef - maandag 15 december 2008 - 10:15   quote  deeplink  
Iedereen roept hier toch ook alleen maar dat we geen geld hebben. Als JvG het zegt is het ineens niet goed? Niet dat ik fan van hem ben, maar als hij zegt dat we geen geld hebben is het ineens stemmingmakerij en als wij het hier roepen is het wel goed?
jjh
 jjh - maandag 15 december 2008 - 10:18   quote  deeplink  
Geen geld en failliet is wel wat anders hoor Joszef!!!
Joszef
 Joszef - maandag 15 december 2008 - 10:19   quote  deeplink  
Dan heb ik zeker niet goed geluisterd gister, want ik heb het woord failliet niet gehoord. Maar dat ligt dan aan mij.
reteppp
 reteppp - maandag 15 december 2008 - 10:23   quote  deeplink  
nee joszef...dan heb je niet goed geluisterd...in de allerlaatste minuut zei onze vriend JACK....(na een vraag van hugo borst)...feyenoord is failliet er is helemaal geen geld helemmaal niks meer ....kijk maar vanmiddag op ned 2...is een herhaling!! ik ben namelijk geen opruier...alleen maar erg geschrokken....
Joszef
 Joszef - maandag 15 december 2008 - 10:23   quote  deeplink  
Excuus dan.
fey21
 fey21 - maandag 15 december 2008 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2008 - 10:23 schreef reteppp het volgende:
nee joszef...dan heb je niet goed geluisterd...in de allerlaatste minuut zei onze vriend JACK....(na een vraag van hugo borst)...feyenoord is failliet er is helemaal geen geld helemmaal niks meer ....kijk maar vanmiddag op ned 2...is een herhaling!! ik ben namelijk geen opruier...alleen maar erg geschrokken....
het bestaat niet dat er geen geld meer is in een bedrijf.
En zelfs als er geen kapitaalmiddelen zijn, dan zijn er nog altijd de activa.

gewoon onzin dus..
Feyenoord kan op dit moment niet falliet zijn, dat kan pas als echt alles op is en dat is NIET het geval.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 december 2008 door fey21 --
Robertz
 Robertz - dinsdag 16 december 2008 - 00:46   quote  deeplink  
Feyenoord heeft altijd nog voetballend kapitaal en de kuip loopt vol bij thuiswedstrijden;pas maar op Jack van Gelder en kornuiten want zo goed is jullie programma nou ook weer niet,binnenkort worden jullie naar huis gestuurd.
bulke
 bulke - dinsdag 16 december 2008 - 09:30   quote  deeplink  
JvG moet niet zo dom doen. Stookt alleen maar onrust om in de media vermeld te worden. Kan beter verslag gaan uitbrengen van de waterpolo dames. Is hij veel beter in dan zijn onrust veroorzakend lulprogramma!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 16 december 2008 - 09:32   quote  deeplink  
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP!!!!!
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 16 december 2008 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 - 09:32 schreef hotjumper het volgende:
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP!!!!!
Juist, het enige juiste commentaar....
Robertz
 Robertz - vrijdag 19 december 2008 - 01:11   quote  deeplink  
Jack moet zijn failliete boedel bij elkaar pakken en van de beeldbuis verdwijnen.
jxl71
 jxl71 - vrijdag 19 december 2008 - 09:02   quote  deeplink  
Die sukkel van gelder en zijn vriendjes moeten eens stppen met feyenoord continu negatief in de media te brengen hiermee brengen ze alleen maar onrust in de al zo moeilijke tijden zijn gewoon een stel k.....joden
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 19 december 2008 - 10:15   quote  deeplink  
Had Feyenoord dan geld belegd bij Madof... of zijn daar alleen de Joodse liefdadigheidsinstellingen ingetuind samen met Feyenoord´s sponsor Fortis en de BV van Jack.

Jack is trouwen best vaak positief over F´noord en had hij niet met zijn uitzending de val van de GKL ingeluid... De GKL die het goeie ouwe Feyenoord in leven hield zonder overheidssteun. Daar kunnen ze bij Twente, Vites en NEC nog een puntje aan zuigen...

En om met Cruijff te spreken ``ken je je voorstelle dat Real Madrid failliet gaat, eh eh ... Nee dus

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord failliet volgens Jack van Gelder!

0.0065031