|
|
bulke
|
|
|
Zou Been dit seizoen nog kunnen redden als hij Verbeek zou vervangen en 2 aanpassingen mocht doen aan selectie? |
|
|
|
|
Joszef
|
|
|
Laten we eerste maar eens kijken of de blessures na de winterstop afgenomen zijn en we in een opstelling kunnen spelen zoals Verbeek het zou willen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zie echt niet waarom Been de oplossing zou moeten zijn.
Ik ben eerder bang dat als Been nu in zou stappen dat de doodsteek voor zn carriere zou zijn. |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
Been zal alles veranderen! en niet omdat hij een betere trainer is, ik denk GJV de man is voor Feyenoord alleen niet de ruimte krijgt/heeft om dit op dit moment waar te maken, maar Been zal wat los kunnen maken in de groep,alleen al met zijn aanwezigheid. |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
quote:Op maandag 15 december 2008 - 13:23 schreef bulke het volgende:Zou Been dit seizoen nog kunnen redden als hij Verbeek zou vervangen en 2 aanpassingen mocht doen aan selectie? Waarom niet verbeek die 2 aanpassingen aan de selectie mag toevoegen dat lijkt me eerlijk of niet. Wat heeft Verbeek mogen kopen aan spelers dit jaar Tomason dat is alles wat onder Verbeek is gekomen Ahamadi was namelijk al eerder aangesteld. Wat mij betreft mag Bosz zo snel mogelijk weg en haal een goede TD binnen die eerlijk is veel ervaring heeft en daadkrachtig en slagvaardig is, dan krijg ik er meer vertrouwen in. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
We hebben een goede trainer, en die pukkel uit nijmegen zit er ook wel eens goed naast, hij heeft ook steeds een selectie die fit is, zaterdag avond en met dit matriaal wat op dit moment voor handen is, was een goede wedstrijd. AZ heeft geluk gehad het had net zo goed andersom kunnen zij, als de trend zich zo voort zet en iedereen word nog een klein beetje beter dan komt het weer goed. Jongens na de winter stop Bizi en Slory weer fit hofland cleur en groen d'r weer bij de bank wat sterker, dan kan het nog een wel een leuke tweede heft worden . voor elk veel geluk |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
onzin!! waarom zou Been in een paar maanden tijd wel voor elkar krijgen wat Verbeek niet lukt? Trainers moeten gewoon de tijd krijgen om het team naar hun te hand te kunnen zetten. Rot eens op met zulke topics, voegt niets toe!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
precies, probleem is niet de trainer maar de TD die is er niet ingeslaagd een evenwichtige selectie samen te stellen. |
|
|
|
|
Dick
|
|
|
Een vraag aan jullie. Denken jullie nou echt dat Mario Been met deze volgevreten Ex vedetten de boel zou kunnen veranderen. misschien als het elftal alleen uit jongeren bestaat wel dan is de kans vrij groot dat hij dat zou kunnen. Maar met de ouderen al zo niet,dan maakt ook hij een val in het diepe,en dat zou een trieste afgang voor hem zijn en dat gun ik hem niet. Oplossing:Eerst de oudere verkopen, dan Mario halen en een nieuw elftal op laten opbouwen, dat kan hij als de beste. Zolang die ex vedette nog blijven gaat ook Mario naar de klote. Omdat die veteranen hap ook van hem niets aannemen en het voor het zeggen willen hebben. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Dick, dat zijn puur aannames... Trouwens het is ook de grootste onzin. Als er een grope jongeren staan is Verbeek de beste die je kan hebben. hij is juist de man die jonge spelers groot kan maken. Kijk naar de afgeschreven Tiendalli, Biseswar, Derrijk. allemaal spelen ze onder Verbeek en allemaal spelen ze goed (zeker gezien het gemiddelde niveau van de groep). Been doet dat echt niet beter, dus laat Verbeen zijn werk doen en vergeet dit kut seizoen maar erg snel want het wordt helemaal niets dit jaar. Laten we hopen dat we net als AZ doen, dit jaar kut en volgend jaar af stevenen op het kampioenschap!!! |
|
|
|