BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Sta op voor Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Sandrax
 Sandrax - maandag 15 december 2008 - 14:19   quote  deeplink  
Ik kwam deze oproep tegen op het internet: http://www.feyenoordfans.net/nieuws-717_Hoofdnieuws.html

Lijkt me goed dat we als supporters eens achter de ploeg gaan staan. Het lijkt wel of iedereen in de media Feyenoord kapot wil maken met al die indianenverhalen.
Ronneke
 Ronneke - maandag 15 december 2008 - 16:17   quote  deeplink  
Ach ja, wij zitten nu éénmaal in de bekende hoek. Alleen harde cijfers kunnen de monden van deze figuren dicht snoeren, en dan nog verzinnen ze waarschijnlijk weer iets nieuws.
bulke
 bulke - maandag 15 december 2008 - 16:23   quote  deeplink  
Denk dat dit seizoen van overleven wordt. Alles gooien op suc6 in de beker en vooruit kijken naar volgend seizoen.
sevillana
 sevillana - maandag 15 december 2008 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2008 - 16:23 schreef bulke het volgende:
Denk dat dit seizoen van overleven wordt. Alles gooien op suc6 in de beker en vooruit kijken naar volgend seizoen.
We doen al geruime tijd niet anders, hopen op het volgend seizoen. 1 ding staat wel vast, als Feyenoord supporter weet je wel wat lijden is maar het zou idd wel weer eens fijn zijn om ook te weten wat leiden is!
bulke
 bulke - maandag 15 december 2008 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2008 - 16:31 schreef sevillana het volgende:

[..]

We doen al geruime tijd niet anders, hopen op het volgend seizoen. 1 ding staat wel vast, als Feyenoord supporter weet je wel wat lijden is maar het zou idd wel weer eens fijn zijn om ook te weten wat leiden is!
Ja daar heb je gelijk in. We wachten al langer op suc6 in de competitie. Ik hoop dat feyenoord veel leerd van dit seizoen en dat we het 2e jaar met verbeek de vruchten gaan plukken van zijn methode. Hij kan zich dan niet meer verschuilen. Echt achter niets meer. Dan MOET hij gaan presteren. En ik heb daar wel vertrouwen in. HOOP DOET IMMERS LEVEN!
hotjumper
 hotjumper - maandag 15 december 2008 - 17:50   quote  deeplink  
volgend seizoen kampioen!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Sta op voor Feyenoord









0.0069160