BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Help je club!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Nop
 Nop - maandag 15 december 2008 - 17:34   quote  deeplink  
Elke topic komt de discussie ga achter Feyenoord staan,
moedig ze aan, zing uit volle borst, geen negatieve spandoeken, de media is negatief....

Ook lees ik veel, ik kan niet moet werken, duur, lastig met kinderen etc.

Woensdag is het niet duur, buiten de normale werktijden, en plek zat in de kuip.

Dus aan iedereen die steeds helaas niet kan, KAARTJE KOPEN EN KOM MET JE LUIE REET VAN DE BANK LAAT ZIEN DAT JE FEYENOORD IN JE HART HEBT :)

Toon je inzet naar Feyenoord en laat zien dat wij als supporters (ook naar media) achter Feyenoord blijven staan!
schiedam
 schiedam - maandag 15 december 2008 - 17:42   quote  deeplink  
ben der
hotjumper
 hotjumper - maandag 15 december 2008 - 17:48   quote  deeplink  
maak ik zelf nog wel uit
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 15 december 2008 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2008 - 17:34 schreef Nop het volgende:
Elke topic komt de discussie ga achter Feyenoord staan,
moedig ze aan, zing uit volle borst, geen negatieve spandoeken, de media is negatief....

Ook lees ik veel, ik kan niet moet werken, duur, lastig met kinderen etc.

Woensdag is het niet duur, buiten de normale werktijden, en plek zat in de kuip.

Dus aan iedereen die steeds helaas niet kan, KAARTJE KOPEN EN KOM MET JE LUIE REET VAN DE BANK LAAT ZIEN DAT JE FEYENOORD IN JE HART HEBT :)

Toon je inzet naar Feyenoord en laat zien dat wij als supporters (ook naar media) achter Feyenoord blijven staan!
Wie ben jij om te bepalen dat ik Feyenoord niet in mijn hart heb?!?
Wie ben jij om ook maar te suggereren dat ik puur uit gemakzucht niet kom?!?
Wie ben jij om te bepalen hoe ik mijn club moet steunen!?!
Wie ben jij om mij te vertellen hoe ik met mijn werk en kinderen zit?!?

En bovenal:
Hoe durf jij ook maar iets te zeggen over supporters?
Ik heb net een bericht van jou in een ander topic gelezen waarin jij ons nu al kansloos noemt tegen PSV, NAC en dit Poznan
Jij bent degene die dus duidelijk geen vertrouwen meer heeft en de club die hij support al weken van te voren afschrijft
Laat jij maar eens zien dat je een Feyenoord hart hebt!!

En oordeel niet over privézaken van andere supporters, daar kun jij niet inkijken
Jij weet niet hoe andere supporters het hebben met kinderen, werk en financiën
Oordeel dus alsjeblieft alleen over jezelf

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 december 2008 door Phyxsius --
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 15 december 2008 - 20:31   quote  deeplink  
Mooie oproep, maar beter eens echt laten blijken dat je het er niet mee eens ben. Met veel mensen komen gebeurt bijna altijd, zijn ze nou niet echt beter van gaan voetballen. ik weet ik ben negatief maar ik ben dan ook voor de negatieve aanpak inmiddels. Geduld is op. Word tijd dat dat bij meerderheid gebeurt. Geen tijd voor geduld. Moeten Europees halen want anders word het gat alleen maar groter.
Nop
 Nop - maandag 15 december 2008 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2008 - 18:10 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Wie ben jij om te bepalen dat ik Feyenoord niet in mijn hart heb?!?
Wie ben jij om ook maar te suggereren dat ik puur uit gemakzucht niet kom?!?
Wie ben jij om te bepalen hoe ik mijn club moet steunen!?!
Wie ben jij om mij te vertellen hoe ik met mijn werk en kinderen zit?!?

En bovenal:
Hoe durf jij ook maar iets te zeggen over supporters?
Ik heb net een bericht van jou in een ander topic gelezen waarin jij ons nu al kansloos noemt tegen PSV, NAC en dit Poznan
Jij bent degene die dus duidelijk geen vertrouwen meer heeft en de club die hij support al weken van te voren afschrijft
Laat jij maar eens zien dat je een Feyenoord hart hebt!!

En oordeel niet over privézaken van andere supporters, daar kun jij niet inkijken
Jij weet niet hoe andere supporters het hebben met kinderen, werk en financiën
Oordeel dus alsjeblieft alleen over jezelf
duidelijk geval van ik voel me aangesproken?

Ik oordeel niemand persoonlijk vriend, mijn smiley plaats ik niet voor niets, ik hoop alleen dat ik nog een aantal mensen over de streep kan krijgen om toch te komen.

En ja, ik verwacht tegen PSV en Nac geen stunt, de inzet zaterdag tegen AZ was prima, het zit er met de vele blessures gewoon ff niet in, mijn verwachting daarom is niet echt positief, maar de kuip blijft me zien, mijn support zal blijven, ik blijf mijn club trouw in goede tijden en slechte tijden, nu heeft Feyenoord wie dan ook harder nodig dan ooit, misschien wil je mijn oproep anders opvatten dan zoals je nu reageert, maarja het is een forum
dus reageer zoals je wilt!

Er zijn genoeg supporters die niet naar de kuip kunnen om welke reden dan ook, ook al bezoek je zelden een wedstrijd is nu toch wel het moment om te overwegen om tegaan!!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Help je club!









0.0080008