BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ingezonden: Vak KK

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 16 december 2008 - 10:55
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ingezonden: Vak KK (FR-Fanatic)

hotjumper
 hotjumper - dinsdag 16 december 2008 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Als seizoenkaart houder sinds 1992 (bijna alle vakken wel gehad nu nog steeds vak Z), ben ik sinds dit seizoen als directeur van de SNS bank Rotterdam in het bezit van 4 kaarten KK. Ik ben blij dat ik Feyenoord op deze manier wat meer kan steunen dan alleen via mijn 180 euro kostende seizoenkaart Z. Namens SNS bank ga ik of mijn collega’s met drie klanten naar de wedstrijden toe. Ik stoor mij vreselijk aan de steeds terugkeerende hetze tegen het zogenaamde lege BOBO vak KK!

Hans Stelten (namens Feyenoord bezig om de stoelen te verkopen) heeft slechts 3 maanden gehad om de stoelen te verkopen. Van de 1000 stoelen zijn er nu 300 verkocht. Gezien de slechte economische situatie (wie had dat kunnen voorspellen van de zomer????) en de slechte seizoenstart van onze trots is dat een hele prestatie.

Opbrengst voor Feyenoord: 300 maal 2500 euro maakt 750.000 euro. Was KK nog gewoon een “normaal” vak geweest dan was de opbrengst bij een bezetting van 100% 1000 maal zeg 300 geweest maakt 300.000 euro. Meer opbrengst met een nog slechts voor een deel gevuld vak is dus al 500.000 euro.

Eeerlijkheidhalve moet ik erbij zetten dat wij daar wel 3 biertjes per persoon een een bitterbal voor niet bij krijgen. Mijn medevakgenoten zijn allemaal ondernemers die al jaren supporter zijn van Feyenoord en het fijn vinden om op een goede stoel te zitten en daar een forse prijs voor willen betalen.

Ik zou het dan ook op prijs stellen als jullie stoppen met het plaatsen van een halfvol vak KK. En zeker de benaming BOBO vak willen heroverwegen. Feyenoord is niet alleen voor de mensen op vak R, S en T maar ook van ONS!

Met rood witte groet,

Henk Lagerweij SNS bank
Kijk als Feyenoord hier nou mee naar buiten was gekomen dan had dat een hoop duidelijk gemaakt....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 december 2008 door hotjumper --
damien
 damien - dinsdag 16 december 2008 - 11:43   quote  deeplink  
sodemieter toch op vent, ik heb zelf altijd in vak KK gezeten en ben een gewone arbeider voor wie 300 euro veel meer geld is dan die 2500 voor jou, want jullie zijn toch wel zo slim dat je ergens kunt wegschrijven, bovendien verdienen jullie stukken meer, ik erger me dood aan dat lege bobo vak, jullie komen niet naar het stadion voor voetbal maar voor zaken te doen, interessant doen voor je zogenaamde voetbalvriendjes, wat wil je nou met dit huilebalk verhaal van je zeggen joh, dat je feyenoord zo geweldig steunt?
feyenoord forever
 feyenoord forever - dinsdag 16 december 2008 - 13:00   quote  deeplink  
Tja,staat niet echt mooi nee zo'n leeg vak.En aan de andere kant zal het best moeilijk zijn om direct zoveel mensen met (te) veel geld te vinden die een stoel afnemen. Ik ben het met Damien eens als directeur met een vorstelijk salaris heb je makkelijk praten.
Ik denk dat we maar gewoon met eigen jeugd aan de toekomst moeten werken, dan kost het ook niet zoveel geld en een paar dure oude spelers eruit gooien.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 december 2008 - 13:25   quote  deeplink  
ik verwacht hier heel veel reacties van mensen met een minderwaardigheidscomplex die zelf graag meer geld hadden en SP stemmers.

kom er maar in!
Kadaver
 Kadaver - dinsdag 16 december 2008 - 13:53   quote  deeplink  
Damien heeft al afgetrapt. Lang leve de kortzichtigheid!
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 16 december 2008 - 15:55   quote  deeplink  
Damien, doe eens normaal man. Wat zeik je nou, Feyenoord moet toch ergens geld vandaan halen, of niet? Jij bent hier de huilebalk met je zielige verhaal, gewone arbeider bla bla bla. als je het verhaal van Henk leest dan gaat het daar helemaal niet over!! Hij legt gewoon uit dat een half leeg vak meer op kan leveren dan een vol vak, dus dat je er niet over moet zeiken, punt. Niet meer, niet minder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 december 2008 door Pietje1 --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 16 december 2008 - 20:39   quote  deeplink  
vind het ook een kut gezicht dat lege vak, maar ik ging er ook van uit dat ze geen stoeltje verkocht hadden en dat valt dan weer mee.

Snap alleen niet dat je kwaad wordt op iemand die buiten zijn eigen stoel op z nog wat extra stoeltjes koopt als hij de mogelijkheid heeft. Hij neemt het alleen maar op voor de club die constant met dat lege vak om zn oren wordt geslagen. Ik moet nu ook weer wat nieuws verzinnen. Even denken..... gaat er nog iets fout bij Feyenoord op het moment.
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 16 december 2008 - 20:57   quote  deeplink  
Ik zie liever een vol vak, ondanks dat het nu misschien meer poen opleverd. En wat ik nu zeg zal me wel niet in dank worden afgenomen, maar ik denk dat het beter is om alle prijzen van de seizoenskaarten te verhogen.
Gezien de prijzen van seizoenskaarten in de overige europese landen betalen we hier niet echt veel voor een seizoenskaart.
We zien trouwens ook minder voetbal maar dat terzijde.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 16 december 2008 - 21:06   quote  deeplink  
gebeurt gerust wel in het nieuwe stadion....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5114
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ingezonden: Vak KK









0.0080378