|
|
bulke
|
|
|
Wie kan vertellen wat Feyenoord zou kunnen vangen voor een eventuele verkoop van Derijck. Heb namelijk geen idee wat deze jongen waard is op dit moment. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Momenteel iig een toegevoegde waarde voor Feyenoord! |
|
|
|
|
erwin
|
|
|
hebben jullie geen verstand van voetbal die gozer bakt er helemaal niks van hofland niet maar hij ook zeker niet doe er een strik omheen en weg ermee tegen az was het toch ook dramatisch hoe die speler van az hem eruit liep dan los je dat toch op met een slijding en dan wel op de bal en anders maar een penalty tegen die kan nog een keer gestopt worden laat hem lekker naar club brugge gaan alles wat je erop verdient is meegenomen |
|
|
|
|
ariefr
|
|
|
wtf lul jij erwin ik weet niet waar jij was, maar derijck speelde zeker niet slecht, hij heeft er juist aardig wat tegen gehouden en ja el hamdaoui was sneller maar daar noem je ook een speler, die gozer is niet bij te houden, en als bahia met zn man mee loopt is er niks aan de hand |
|
|
|
|
bulke
|
|
|
maar wat zou Feyenoord aan geld over kunnen houden aan een verkoop? Is 500000 euro realistisch of is dit al te hoog/laag? |
|
|
|
|
erwin
|
|
|
ariefr jij wou vertellen dat hij van meerwaarde is hou toch op man het is een leuke voetballer maar niet bij feyenoord rkc of ado den haag laten we eerlijk zijn |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 december 2008 - 14:26 schreef ariefr het volgende:wtf lul jij erwin ik weet niet waar jij was, maar derijck speelde zeker niet slecht, hij heeft er juist aardig wat tegen gehouden en ja el hamdaoui was sneller maar daar noem je ook een speler, die gozer is niet bij te houden, en als bahia met zn man mee loopt is er niks aan de hand Bahia! oh oh! Bahiaaa, oh oh oh oh! Is een trouwe matroos die nooit zeurt, maar wel een gezagvoerder boven/naast hem nodig heeft om hem te sturen! En die gezagvoerder, ................. dat is het hem nu, die hebben we niet in de Kuip! |
|
|
|
|
M
|
|
|
Bij die goal was Bahia Ari al bij de middellijn kwijt. Hij had hem daar moeten vastpakken of tackelen en vervolgens de ruimte voor de goal afdekken. In plaats daarvan loopt hij alleen mee en staat Ari vogelvrij.
Niet de fout van Derijck! |
|
|
|
|
Joszef
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 december 2008 - 14:23 schreef erwin het volgende:hebben jullie geen verstand van voetbal die gozer bakt er helemaal niks van hofland niet maar hij ook zeker niet doe er een strik omheen en weg ermee tegen az was het toch ook dramatisch hoe die speler van az hem eruit liep dan los je dat toch op met een slijding en dan wel op de bal en anders maar een penalty tegen die kan nog een keer gestopt worden laat hem lekker naar club brugge gaan alles wat je erop verdient is meegenomen wel eens van punten en komma's gehoord? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Tsja . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . , . . . . . . . . . . . . |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
ik kan me vergissen hoor, maar ik heb volges mij erges gelezen dat hij tussen de 1 a 2 miljoen moet kosten, ik weet het niet zeker hoor. |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
kdenk dat 3-6 ton zijn waarde is... meer zou een meevaller zijn, aangezien hij komende zomer gratis kan vertrekken |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Ik vind Derijck in ieder geval meer potentieel hebben dan de blessuregevoelige Hofland. Bij die goal van AZ werd Derijck eruit gesprint door El Hamdaoui maar ook Bahia en Timmer grepen slecht in.
Rene van der Gijp serveerde in VI televisie gisteren Derijck af, maar in dat programma begint Genee steeds meer de witte raaf te worden tussen een stel bezopen gasten. Als Club Brugge serieus belangstelling heeft moet Feyenoord zich goed achter de oren krabben of ze in navolging van El Hamdaoui, Holman, Swerts, Jordi Buijs, Lazovic en Hofs niet weer te snel een speler laten gaan die prima bruikbaar is. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 december 2008 - 20:15 schreef Ch€sz het volgende:kdenk dat 3-6 ton zijn waarde is... meer zou een meevaller zijn, aangezien hij komende zomer gratis kan vertrekken Ik heb begrepen dat Feyenoord een optie voor nog een jaar in zijn contract heeft |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 december 2008 - 20:53 schreef sportdwaas het volgende:Ik vind Derijck in ieder geval meer potentieel hebben dan de blessuregevoelige Hofland. Bij die goal van AZ werd Derijck eruit gesprint door El Hamdaoui maar ook Bahia en Timmer grepen slecht in. Rene van der Gijp serveerde in VI televisie gisteren Derijck af, maar in dat programma begint Genee steeds meer de witte raaf te worden tussen een stel bezopen gasten. Als Club Brugge serieus belangstelling heeft moet Feyenoord zich goed achter de oren krabben of ze in navolging van El Hamdaoui, Holman, Swerts, Jordi Buijs, Lazovic en Hofs niet weer te snel een speler laten gaan die prima bruikbaar is. Lazovic? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Maar moet je hem willen houden als hij zelf weg wil. Hij is van de zomer natuurlijk niet zo leuk behandeld, jammer dat men veel spelers al afgeserveerd heeft terwijl men ze nog nodig bleek te hebben. Biseswar loopt straks ook zo de kuip uit. |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 december 2008 - 15:18 schreef M het volgende:Bij die goal was Bahia Ari al bij de middellijn kwijt. Hij had hem daar moeten vastpakken of tackelen en vervolgens de ruimte voor de goal afdekken. In plaats daarvan loopt hij alleen mee en staat Ari vogelvrij. Niet de fout van Derijck! Dit was in eerste instantie toch echt de fout van Derijck hoor! Hij wordt er uitgelopen door een speler met bal en laat hem ook nog eens ongehinderd voorzetten. Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat Derijck minder is dan de andere verdedigers. |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
De laatste jaren van de voetbalcarriere van Rene van der Gijp waren dramatisch o.a. in Zwitserland;niet vooruittebranden.Derijck speelde tegen AZ niet foutloos o.a.in het sprintduel met el Hamdaoui had hij een betere oplossing kunnen bedenken.m.i. heeft Derijck het wel degelijk in zich om van waarde te zijn voor Feyenoord. |
|
|
|
|
jjh
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 december 2008 - 20:15 schreef Ch€sz het volgende:kdenk dat 3-6 ton zijn waarde is... meer zou een meevaller zijn, aangezien hij komende zomer gratis kan vertrekken Klopt afgelopen zomer kon hij voor rond de 7 ton weg maar dat vond men in België teveel ik denk dus dat hij nu ook niet meer dan een half miljoen gaat opbrengen. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2008 - 09:33 schreef jjh het volgende:[..] Klopt afgelopen zomer kon hij voor rond de 7 ton weg maar dat vond men in België teveel ik denk dus dat hij nu ook niet meer dan een half miljoen gaat opbrengen. Maar zijn status is wel veranderd Toen was het een spelerdie niet eens in de a-selectie zat Daar geeft niemand geld voor, Nu is hij een volwaardig selectie lid die genoeg speeltijd krijgt Dat maakt hem weer wat meer waard |
|
|
|
|
derq
|
|
|
1.5 miljoen moet die opleveren |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
dan zat ik er met mijn schatting tussen de 1 a 2 miljoen toch aardig in de buurt |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2008 - 13:33 schreef Phyxsius het volgende:[..] Maar zijn status is wel veranderd Toen was het een spelerdie niet eens in de a-selectie zat Daar geeft niemand geld voor, Nu is hij een volwaardig selectie lid die genoeg speeltijd krijgt Dat maakt hem weer wat meer waard MAAR NU LOOPT ZIJN CONTRACT BIJNA AF TOCH???? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Dat scheelt ook echt veel met afgelopen zomer... |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Club Brugge ligt eruit in Europa dus Derijck zal wel blijven |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
Het is voor feyenoord beter als hij blijft. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: maar de kans dat ze volgend jaar weer europees spelen is wel groter dan bij Feyenoord
Las trouwens dat hij persoonlijk al rond was met Brugge. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote: scheelt 400.000 euro en toen dacht men nog dat ie wel zou bijtekenen maar nu wil hij echt weg en zal zo rond de 350.000 opbrengen , Huntelaar scheelde 15 milj. in 3 maanden! dit om dezelfde redenen + kredietcrisis |
|
|
|
|
ariefr
|
|
|
hij werd eruit gerend, maar je noemt dan ook wel een topspeler die niet meer op dit niveau hoort , el hamdaoui hoort hoger. Laten we eerlijk zijn feyenoord is geen topclyb met veel ged dus uefa cup is het hoogst haalbare en ik vind dat je met hem daar meer kans op maakt dn met bahia en kevin de jankerd hofland |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 december 2008 - 16:57 schreef ariefr het volgende:hij werd eruit gerend, maar je noemt dan ook wel een topspeler die niet meer op dit niveau hoort , el hamdaoui hoort hoger. Laten we eerlijk zijn feyenoord is geen topclyb met veel ged dus uefa cup is het hoogst haalbare en ik vind dat je met hem daar meer kans op maakt dn met bahia en kevin de jankerd hofland sorry maar slaat dit bericht ergens op ???? in ieder geval niet op dit topic.............. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Er moet geld bij denk ik om hem te verkopen .............. |
|
|
|