BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lucius "eerlijk" over trainigsmethode Verbeek

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Bokito
 Bokito - dinsdag 16 december 2008 - 22:16   quote  deeplink  
--
Volgens Johan Derksen is Theo Lucius in een interview in de nieuwe Voetbal International open over de trainingsmethode van Gertjan Verbeek. Hoewel hij niet onrespectvol is richting zijn coach, zou hij in het interview de vele blessures wel wijten aan de trainingsmethode van de Feyenoord coach. Lucius gaf nogmaals aan niets te zien in krachttraining, welke hij nooit eerder in zijn carrière heeft hoeven doen.
--
Wie the fuck is Lucius dat hij commentaar kan en mag hebben ? Nummer 12 van pisvee heeft er plots verstand van ?
Opzouten met die gozer !!
Berg
 Berg - dinsdag 16 december 2008 - 22:31   quote  deeplink  
gelijk heb je! Eerst een half jaar "gebleseerd" (een blaar op zijn teen of zo) en daarna afgeven op een trainer die spelers probeert sterker te maken. Vorig jaar liepen ze allemaal na 60 minuten met hun tong op de enkels. Zulke spelers (lees zakkenvullers) kan je beter arm zijn dan rijk. Daaaag Lucius, tyft lekker op..
Kadaver
 Kadaver - dinsdag 16 december 2008 - 23:01   quote  deeplink  
Mijn God, vroeger beetje goede cijfers gehaald op het ivbo, heren?
Robertz
 Robertz - woensdag 17 december 2008 - 01:01   quote  deeplink  
Vorig seizoen hebben we kunnen zien dat Feyenoord in diverse wedstrijden werd opgedweild in de tweede helft;dat gold ook voor jouw Theo Lucius.Zoals jij zegt dat de blessures worden veroorzaakt door krachttraining is uit de lucht gegrepen.Je kan het niet aantonen en ondertussen maak je stemming tegen Gertjan Verbeek.Ik ben op dit moment niet blij met jouw.
E. FR1908
 E. FR1908 - woensdag 17 december 2008 - 09:12   quote  deeplink  
achterlijke stomme kut lamp dat het is,opgetyfd met die vent,die maakt het alsmaar erger voor ons feyenoord..gvd hoe stom kun je zijn!!je moet m weg doen,met een strikje eromheen!teringlijer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 december 2008 door E. FR1908 --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 17 december 2008 - 09:36   quote  deeplink  
Lucius moet inderdaad eens zijn muil gaan houden
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 17 december 2008 - 11:13   quote  deeplink  
Het is onvoorstelbaar dat de VI telkens weer voetballers aan het woord laat zonder ze zelf kritisch vragen te stellen. Lucius had volgens mij een gebroken teen en vele anderen begonnen het seizoen al niet fit.

Lucius speelde bij PSV zelden of nooit hele wedstrijden en dat komt natuurlijk niet zomaar. Hij was niet goed en ook vaak niet fit.

Vlaar, Vincken, (de nu gestopte) Lensky, Landzaat, Bruins, Tiendalli, Greene waren in vorige jaren ook allemaal vaak en lang geblesseerd. Bruins heeft bij Excelsior ook heel veel wedstrijden gemist.

Het is opvallend hoe weinig kritisch voetballers worden benaderd door de pers en hoe slecht en tendentieus de berichtgeving over de blessures is. Iedereen roept elkaar maar na zonder dat nu echt wordt gekeken om wat voor blessures het nu gaat.

Lucius, Timmer, Hofland en de Cler zijn helaas niet zulke goede voetballers maar die wel de hele tijd maar staan te roepen en te schreeuwen. Ik vind het onvoorstelbaar..
bulke
 bulke - woensdag 17 december 2008 - 12:07   quote  deeplink  
och jah... op voetbalprimeur staat toch dat hij weg wil! Wegwezen DUS!!!!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 december 2008 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2008 - 11:13 schreef sportdwaas het volgende:

...

Lucius, Timmer, Hofland en de Cler zijn helaas niet zulke goede voetballers maar die wel de hele tijd maar staan te roepen en te schreeuwen. Ik vind het onvoorstelbaar..
de Cler is beter dan hij nu speelt. Veel beter. Alleen Tim wil alles doen.. dus loopt hij overal behalve waar hij het hardste nodig is.
Geloof me, in een stabiel elftal is de Cler de man op de linksback.
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 17 december 2008 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2008 - 12:36 schreef Stylzz het volgende:

[..]

de Cler is beter dan hij nu speelt. Veel beter. Alleen Tim wil alles doen.. dus loopt hij overal behalve waar hij het hardste nodig is.
Geloof me, in een stabiel elftal is de Cler de man op de linksback.
Misschien is de Cler een van de oorzaken van de instabiliteit. Hij kent zijn plaats niet en denkt doordat hij bij AZ in een goeddraaiend elftal speelde en uitverkiezing in het Nederlands elftal dat hij nu bij Feyenoord de lakens kan uitdelen.

De Cler leidt aan schromelijke zelfoverschatting. Pas als hij echt in dienst van het elftal gaat spelen kan het goedkomen. Ik ben bang van niet
craven
 craven - woensdag 17 december 2008 - 14:38   quote  deeplink  
Als je presteert , dan mag je je bek open trekken...en er zijn er maar weinig die dat doen(presteren)
sevillana
 sevillana - woensdag 17 december 2008 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2008 - 12:36 schreef Stylzz het volgende:

[..]

de Cler is beter dan hij nu speelt. Veel beter. Alleen Tim wil alles doen.. dus loopt hij overal behalve waar hij het hardste nodig is.
Geloof me, in een stabiel elftal is de Cler de man op de linksback.
Dus hij moet zich vooralsnog bij Feyenoord concentreren op verdedigen. Maar wie kan/gaat hem dat aan z'n verstand brengen dan?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 17 december 2008 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2008 - 14:46 schreef sevillana het volgende:

[..]

Dus hij moet zich vooralsnog bij Feyenoord concentreren op verdedigen. Maar wie kan/gaat hem dat aan z'n verstand brengen dan?
spreek hem van het weekend wel in de ski-hut ;-)
sevillana
 sevillana - woensdag 17 december 2008 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2008 - 16:38 schreef hotjumper het volgende:

[..]

spreek hem van het weekend wel in de ski-hut ;-)
Okay, dan maar hopen dat hij nog aanspreekbaar is!
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 17 december 2008 - 17:46   quote  deeplink  
Vind terecht dat men vind dat de Cler slecht speelt dit jaar , maar over zijn zgn. zelfoverschatting en inzet slaat nergens op , vorig jaar was hij verdomme de beste Feyenoorder zijn we dat vergeten????????????????????????
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 17 december 2008 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2008 - 16:38 schreef hotjumper het volgende:

[..]

spreek hem van het weekend wel in de ski-hut ;-)
dit slaat ook nergens op want hij zit bijna nooit in de Skihut! Als Tim uitgaat is dat héél ergens anders maar niet in Skihut , skihut is trouens voor boeren!
Danny.K
 Danny.K - woensdag 17 december 2008 - 18:52   quote  deeplink  
Ik snap niet dat Verbeek Lucius steeds nog opsteld, gewoon terug zetten in de beloftes met dubbel kracht trainingen kijken of hij dan nog steeds zo'n grote mond heeft.
Robertz
 Robertz - vrijdag 19 december 2008 - 01:18   quote  deeplink  
Lucius speelde tegen de Polen zo fris als een hoentje;verdomme Lucius je moet meer het krachthonk in.
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 19 december 2008 - 07:45   quote  deeplink  
Ik heb het betreffende interview met Lucius gelezen en het valt eigenlijk allemaal best mee. De kop boven het verhaal dekt de lading niet.

Lucius geeft aan twijfels te hebben bij de trainingsmethoden van Verbeek, maar er wel voor open te staan. Verder vallen de resultaten hem erg tegen. Had hij meer van verwacht toen hij bij Feyenoord kwam. Hij vind dat Feyenoord tekort is geschoten in beleid, met name aan- en verkoop. Nou ja, valt volgens mij niet veel tegenin te brengen.
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 19 december 2008 - 08:59   quote  deeplink  
Ik heb het interview ook gelezen
Alleen maar open deuren

"PSV heeft beter beleid gevoerd dan Feyenoord"

Klopt, PSV heeft jou weggedaan...
M
 M - vrijdag 19 december 2008 - 09:37   quote  deeplink  
Ik heb in dat interview van Lucius geen dingen gelezen die wij niet ook al wisten en hier in dit forum uitvoerig bespraken.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 19 december 2008 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2008 - 17:47 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

dit slaat ook nergens op want hij zit bijna nooit in de Skihut! Als Tim uitgaat is dat héél ergens anders maar niet in Skihut , skihut is trouens voor boeren!
ga dr nog ff serieus op in.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lucius "eerlijk" over trainigsmethode Verbeek









0.0077109