BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Buijs en Lucius azen op vertrek bij Feyenoord'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 17 december 2008 - 12:12
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Buijs en Lucius azen op vertrek bij Feyenoord' (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - woensdag 17 december 2008 - 12:28   quote  deeplink  
'Buijs en Lucius azen op vertrek bij Feyenoord'

Danny Buijs wil in de winterstop vertrekken bij Feyenoord. De verdediger komt in Rotterdam-Zuid niet aan spelen toe en is ook geen onderdeel meer van de plannen van de technische staf.

Een vertrek in januari is dan ook een voor de hand liggende optie voor Buijs. Vitesse en FC Twente informeerden afgelopen zomer al voor de oud-speler van FC Groningen, maar hij koos destijds voor een langer verblijf bij Feyenoord.

Ook Theo Lucius sluit een vertrek bij de club niet uit. Hij koestert de wens om zijn carrière voort te zetten in het buitenland. "Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik graag nog een keer zou willen spelen in Engeland of Duitsland. Dat vind ik mooie competities. En ik denk dat ik er als voetballer zou passen", zegt hij in Voetbal International.

Het contract van Lucius loopt komende zomer af, maar Feyenoord heeft nog de mogelijkheid om een optie in zijn contract te lichten. In dat geval wordt het contract van Lucius met een jaar verlengd.

Bron: Voetbalprimeur.nl

Gewoon verkopen en de rest van de matige spelers ook, en daarvan 2 goede spelers halen
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 december 2008 - 12:34   quote  deeplink  
tot ziens!
dre
 dre - woensdag 17 december 2008 - 12:37   quote  deeplink  
wegwezen ermee!!!!!! en dan tarvarjavie en jenner halen bij vitesse en hofs daar laten
Fonsie
 Fonsie - woensdag 17 december 2008 - 12:38   quote  deeplink  
misschien kan die licifer gaan spek eten en word ie dan og een kerel

Buis is jammer we zochten net nog een waterdrager. man man gauw weg met die twee
derq
 derq - woensdag 17 december 2008 - 12:42   quote  deeplink  
jippie!
ado denhaag
 ado denhaag - woensdag 17 december 2008 - 12:56   quote  deeplink  
Feijenoord probeerd geld vrij te maken,om Christiaan Kum van Ado over te nemen in de winterstop.
sevillana
 sevillana - woensdag 17 december 2008 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2008 - 12:42 schreef derq het volgende:
jippie!
Ook Theo Lucius sluit een vertrek bij de club niet uit. Hij koestert de wens om zijn carrière voort te zetten in het buitenland. "Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik graag nog een keer zou willen spelen in Engeland of Duitsland. Dat vind ik mooie competities. En ik denk dat ik er als voetballer zou passen", zegt hij in Voetbal International.

En wat een praats nog voor zo'n middelmatige speler!
"Bey Bey, zwaai, zwaai" of "Auf wiedersehen"
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 december 2008 - 13:14   quote  deeplink  
Ach ja.. 2e divisies heb je ook in Duitsland en Engeland.
Thijs
 Thijs - woensdag 17 december 2008 - 13:42   quote  deeplink  
Jongens strik eromheen en verkopen voor een leuke prijs.
craven
 craven - woensdag 17 december 2008 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2008 - 12:28 schreef Legioen Weblog het volgende:
'Buijs en Lucius azen op vertrek bij Feyenoord'

Danny Buijs wil in de winterstop vertrekken bij Feyenoord. De verdediger komt in Rotterdam-Zuid niet aan spelen toe en is ook geen onderdeel meer van de plannen van de technische staf.

Een vertrek in januari is dan ook een voor de hand liggende optie voor Buijs. Vitesse en FC Twente informeerden afgelopen zomer al voor de oud-speler van FC Groningen, maar hij koos destijds voor een langer verblijf bij Feyenoord.

Ook Theo Lucius sluit een vertrek bij de club niet uit. Hij koestert de wens om zijn carrière voort te zetten in het buitenland. "Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik graag nog een keer zou willen spelen in Engeland of Duitsland. Dat vind ik mooie competities. En ik denk dat ik er als voetballer zou passen", zegt hij in Voetbal International.

Het contract van Lucius loopt komende zomer af, maar Feyenoord heeft nog de mogelijkheid om een optie in zijn contract te lichten. In dat geval wordt het contract van Lucius met een jaar verlengd.

Bron: Voetbalprimeur.nl

Gewoon verkopen en de rest van de matige spelers ook, en daarvan 2 goede spelers halen

Poeh wat een verlies(cynisch)...
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 17 december 2008 - 14:08   quote  deeplink  
strik erom en ik kom ze persoonlijk brengen naar geïnteresseerde clubs
(om zeker te zijn dat ze weg zijn natuurlijk)
craven
 craven - woensdag 17 december 2008 - 14:08   quote  deeplink  
Lucius: engeland of duitsland? haha zeker first division en regionale liga?
FR-Danny
 FR-Danny - woensdag 17 december 2008 - 14:56   quote  deeplink  
Ik heb gehoord dat Bournemouth nog op zoek is spelers... kan dat kadaver eindelijk aan zijn buitenlandse avontuur beginnen.
Wat Buijs betreft, jammer jongen aan inzet ontbreekt het in ieder geval niet.
F.L.E
 F.L.E - woensdag 17 december 2008 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2008 - 14:56 schreef FR-Danny het volgende:
Ik heb gehoord dat Bournemouth nog op zoek is spelers... kan dat kadaver eindelijk aan zijn buitenlandse avontuur beginnen.
Wat Buijs betreft, jammer jongen aan inzet ontbreekt het in ieder geval niet.
Precies, Danny is in ieder geval een echte Feyenoorder die er liever een door de boarding schopt , dan dat ie verliest.
Zou in een beter draaiend team een betere twaalfde man zijn dan die vreselijk zichzelf overschattende Lucius
Peer
 Peer - woensdag 17 december 2008 - 15:54   quote  deeplink  
Het moet niet gekker worden met die Lucius. Volgens mij zit er echt niemand op hem te wachten. Buys had in de zomer al weg moeten gaan en dat kon toen ook. Heeft Feyenoord hierdoor gedupeerd. Wellicht komt VI nog met een leuke nieuwjaarsbijlage. Greene verwacht transfer naar Real, Timmer naar Barcelona. Peter Bosz wordt president van Zimbabwe, etc.
chrissie
 chrissie - woensdag 17 december 2008 - 16:14   quote  deeplink  
Lucius wat ben je een triest figuur. Lekker wegwezen!!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 17 december 2008 - 16:36   quote  deeplink  
ik heb het lint al besteld, wie kan er een beetje knap strikken?
Peer
 Peer - woensdag 17 december 2008 - 16:43   quote  deeplink  
Elders lees ik dat de onderhandelingen met Greene "stroef verlopen". Ik neem aan dat het hier zijn afvloeiingsregeling betreft? In de normale wereld ben je blij dat contracten van niet presterende mensen aflopen. Bij Feyenoord gaan we daar nog mee onderhandelen? (Bosz, Greene) Volgens mij raken onze bestuurders geheel los van de wereld??
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 17 december 2008 - 17:43   quote  deeplink  
mogen allebei weg zullen alleen weinig opleveren , Lucius mischien 250.000 en Buijs 500.000 maar dan is t wel echt op , maar gewoon doen want deze jongens kunnen we niet echt gebruiken voor de toekomst. Buijs is jammer dat ie niet genoeg kwaliteit heeft want is wel prima gozer!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Buijs en Lucius azen op vertrek bij Feyenoord'









0.0075778