BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: XXXXX naar Feyenoord - wie komen er?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 december 2008 - 13:23   quote  deeplink  
Wat voor zin heeft dat soort topics in hemelsnaam?
Voorbeeld: http://www.feyenoordfans.net/nieuws-734_Sandro-Calabro-naar-Feyenoord.html

quote:

In het kader van ons onderwerp van de week (Versterking voor Feyenoord na de winterstop) presenteren we hierbij de tweede speler in de rij van vijf: Sandro Calabro

Calabro is nog niet in verband gebracht met een transfer naar Feyenoord, maar eigenlijk is dit wel een beetje vreemd. Sandro, spelend bij VVV, verkeert in bloedvorm en heeft inmiddels al 16 maal het doel getroffen. Daarnaast komt Calbro uit de eigen Feyenoord-jeugd. Hij heeft meerdere malen voor Jong Oranje gespeeld, maar heeft last gehad van een aantal blessures waardoor hij steeds net niet door kon breken.

Daarnaast zal de transfersom van de spits van VVV relatief laag uitvallen (t.o.v. andere spelers).

De uitslag van de poll die we gisteren hielden is als volgt.

Is Marcus Berg een goede versterking voor Feyenoord?

Jazeker, laat maar komen. - 52%
Ja, maar investering is nodig. - 20%
Nee, vind ik niets. - 4%
Nee, veel te duur. - 21%
Twijfel - 3%
Als je spelers die goed bij Feyenoord zouden passen de revue wilt laten passeren, kies dan in ieder geval voor een iets minder pretentieuze titel. De meeste mensen die t in eerste instantie lezen denken dat t in kannen en kruiken is, tot ze t artikel daadwerkelijk lezen.

En waarschijnlijk gaat t niets toevoegen omdat deze spelers allang al een keer gepasseerd zijn, financieel niet haalbaar of op andere wijze nooit gaan komen.

mijn mening: kansloos.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 december 2008 door Boudewijn --
bulke
 bulke - donderdag 18 december 2008 - 12:20   quote  deeplink  
Hofs is toch uitgelend he? Denken jullie dat hij van toegevoegde waarde zou zijn binnen dit elftal? Naar mijn idee zou hij wel een potje kunnen breken gezien een aantal prima wedstrijden vorig jaar. Hij kon makaay vaak vinden gedurende wedstrijden.

Ik zeg: terug halen in de winterstop!!!!! (als dit mogelijk zou zijn)
Legioen Weblog
 Legioen Weblog - donderdag 18 december 2008 - 12:27   quote  deeplink  
Ja ik zag vorige week staan: Marcus Berg naar Feyenoord, maar ik werd blij gemaakt met een dooie mus...
Joszef
 Joszef - donderdag 18 december 2008 - 12:46   quote  deeplink  
Inderdaad achterlijke rubriek. Stoppen daarmee.
Thijs
 Thijs - donderdag 18 december 2008 - 16:25   quote  deeplink  
daar trapte ik mooi ook in word er doodziek van, van dat soort polls zeg maar
ariefr
 ariefr - donderdag 18 december 2008 - 16:42   quote  deeplink  
ja hofs moet erin dan spelen ze gelijk minder lange ballen ipv met fer er moet voetbal komen, fer is handig om een gelijkmaker te forceren maar niet om aanvallend te voetballen daarvoor heb je een bewegelijke speler nodig die makaay de diepte n kan sturen en mijn mening is dat hij erin moet staan en moet wisselen met bruins die dara moet staan en wijnaldum slory zijkanten heb je een goeie aanval lijkt mij...
Thijs
 Thijs - donderdag 18 december 2008 - 16:50   quote  deeplink  
ja das is zeker waar. Maar bedoel jij nu dat feyenoord 4-3-3 moet spelen of hoe feyenoord nu speelt in de opstelling 4-2-3-1? want ik vind dat slory naast maakaay moet staan en dan wijnaldum achter hun 2 en dan zet je fer en bruins op de zijkanten en el hamadi als cvm. Als feyenoord zo speelt tegen pisvee maken we mischien nog een kansje
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 december 2008 - 10:10   quote  deeplink  
http://www.feyenoordfans.net/nieuws-754_George-Boateng-naar-Feyenoord.html

en nog maar een keer. ook weer zo kansloos.
Thijs
 Thijs - vrijdag 19 december 2008 - 13:46   quote  deeplink  
ja en nu ook weer lasse nilson naar feyenoord.
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - vrijdag 19 december 2008 - 14:28   quote  deeplink  
Helemaal mee eens. Stoppen met deze irritante poll die niets toevoegt en alleen maar valse hoop opwekt tot je dat sukkelige bericht weer leest. ik weet niet welke mafkees dit verzonnen heeft maar dit soor berichten zijn zinloos. Ik kan wel 100 spelers opnoemen die van betekenis kunnen zijn voor Feyenoord. Ze komen alleen niet. Laten we gewoon reƫel blijven. Op zich is de selectie niet slecht. Er zijn alleen teveel blessures. Is (bijna) iedereen fit dan hebben we een betere selectie dan aan het begin van het seizoen gedacht. een aantal jonge spelers hebben zich, dankzij de blessures van ee beoogde basisspelers, goed ontwikkeld en daardoor is de selectie nu dus eigenlijk breder dan aan het begin van het seizoen. Denk aan Tiendalli, biseswar, Wijnaldum, Pedro, Erasmus, Fer etc. Nu maar hopen dat er na de winterstop een aantal spelers wer fit is en wij in ieder geval een goede tweede seizoenshelft draaien.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: XXXXX naar Feyenoord - wie komen er?

0.0057148