|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Buijs en Lucius azen op vertrek bij Feyenoord' (FeyenoordNet.nl)
|
|
|
pensimo
|
|
|
Liever vandaag dan morgen |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
ja hoor we zullen deze jongens niet missen , k zou wel de optie lichten bij Lucius dan kan je m vd zomer ook nog voor wat centen verkopen , maar voor 250.000 mag ie van mij weg hoor! |
|
|
|
|
harry vakkiez
|
|
|
lucius de mazzel is toch alleen maar een zeikerd te oud voor het krachthonk kortom gewoon een zwakke schakel en ja buijs te weinig kwaliteit |
|
|
|
|
Marti
|
|
|
De groeten en kom aub nooit meer terug... 2 prutsers 1e klas!! ( en neem Greene ook maar mee) |
|
|
|
|
bert1968
|
|
|
buijs en lucius gaan altijd voorop in de strijd en ja strijd dat missen ze in rotterdam toch met deze zeer oude spelersgroep mischien dat er meer weg moeten |
|
|
|
|
don 42
|
|
|
Tijd om te verjongen dan hoor je ons twee jaar niet meer |
|
|
|
|
pieter 39
|
|
|
Alles draait om wat voor beleid er gevoerd wordt bij een club !!! Als dit een gezond lange termijn beleid is komt het altijd goed. Kijk je naar het verleden van feyenoord dan moet je nuchter toegeven dat het niet gerund wordt zoals een club gerund zou moeten worden.Er worden de laatste 15 jaar steeds de zelfde fouten gemaakt . Te veel geld uitgegeven uit spelers die op hun retour zijn,te grote selectie,top jeugd die voor niks de deur uit gaat,veel oud voetballers die opeens financieel eindverantwoordelijk zijn en hier een puinhoop van maken. Liever 1 a twee jaar helemaal middenmoot draaien en achter de schermen werken aan echt beleid ( zakelijk)en dan gezond groter worden , dan ben ik zeker dat feyenoord weer groot wordt zoal vroeger , voor de jeugd onder ons die de top jaren niet mee gemaakt hebben . feyenoord was de rijkste club uit de jaren 70 van europa !!!!!!!!! Daarom is het maar te hopen dat er heel snel iemand komt met echte toekomst plannen / visie . |
|
|
|
|
Heuvel
|
|
|
Vond toch dat Lucius het knap deed als centrale verdediger tegen nac misschien is dat een mooie optie |
|
|
|
|
ariefr
|
|
|
verbeek geeft iedereen een kans,waarom buijs niet:S |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
omdat die gewoon bij lange na t gewenste nivo niet heeft. |
|
|
|
|
pingel
|
|
|
Lucius mag blijven, maar doe die andere snel in de afvoerbuijs! |
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
lucius vind ik ook nog wel gaan maar die danny buijs ondanks hij feyenoorder is mag ie vertrekken en snel ook. is weer een goeie voor exellcior of volendam ofzo.... lucius mag wel blijven tot einde vant seizoen die komt misschiemn nog van te pas met al die blessures. beter doet peter greene te koop voor een tonnetje ofzo.... |
|
|
|
|
VAK N
|
|
|
Buijs toppertje, hadden jullie nu goed kunnen gebruiken. Want welke speler heeft er nu nog het karakter van een vechter? Allemaal mooiweer voetballers terwijl je werkers nodig hebt. Maar goed, wij zijn er blij mee! Succes verder! VAK N |
|
|
|
|
LB
|
|
|
HENK TIMMER! die moet allereerst weg! wat een waardeloze keeper... dramatisch..... |
|
|
|
|
F.Klaassen
|
|
|
Ik sluit mij aan bij VAK N. Vecht voor de punten. |
|
|
|