BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Poznan

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Joszef
 Joszef - woensdag 17 december 2008 - 22:35   quote  deeplink  
zeg het maar.....
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 17 december 2008 - 22:44   quote  deeplink  
Poznan toch het AZ van Polen. Ze staan daar bovenaan. Gebruikte dezelfde taktiek als eerder de Graafschap, NEC, Kammar en AZ. Feyenoord laten komen. Dat gaat veel te langzaam. Bal kwijt counters gevaar.

Het is niet dat ze weggespeeld worden maar dat ze te weinig kansen creeeren.

Laatste kwartier was aardig.
Joszef
 Joszef - woensdag 17 december 2008 - 22:50   quote  deeplink  
Makaay geeft net aan dat hij op een eiland stond. Is vaker het geval. Waarom niet gewoon twee spitsen opstellen vanaf het begin? Als we toch echte buitenspelers missen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 december 2008 door Joszef --
anoe in anoe 12e
 anoe in anoe 12e - woensdag 17 december 2008 - 23:03   quote  deeplink  
er waren wat ongeregelheden in de kuip weet iemand wat er aan de hand was ?
Jeli
 Jeli - woensdag 17 december 2008 - 23:15   quote  deeplink  
Tja, was weer niet geweldig. Toch een paar positieve dingen gezien; Het valt wel mee met de terugslag van Wijnaldum Hij was toch weer onze gevaarlijkste man. Fer heeft wel een terugslagje. Tiendalli speelde prima (behalve de laatste 20 minuten) en Erasmus viel behoorlijk in (i.t.t. Leerdam en Janotta). Bruins was ook iets meer aanwezig.
Verder toch ook kunnen genieten van het sfeervolle Poolse publiek en het goede commentaar op TV Rijnmond.
Fr-1908
 Fr-1908 - woensdag 17 december 2008 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2008 - 23:15 schreef Jeli het volgende:
Tja, was weer niet geweldig. Toch een paar positieve dingen gezien; Het valt wel mee met de terugslag van Wijnaldum Hij was toch weer onze gevaarlijkste man. Fer heeft wel een terugslagje. Tiendalli speelde prima (behalve de laatste 20 minuten) en Erasmus viel behoorlijk in (i.t.t. Leerdam en Janotta). Bruins was ook iets meer aanwezig.
Verder toch ook kunnen genieten van het sfeervolle Poolse publiek en het goede commentaar op TV Rijnmond.
ik vond idd niet dat leerdam het goed deed, maar ik heb daarintegen niets tegen janota, hij was de minuten dat hij in het veld was behoorlijk bezig, maar tis echt een drama opzich heel ONS FEYENOORD, om van te janken...
F4L
 F4L - woensdag 17 december 2008 - 23:51   quote  deeplink  
@ anoe in anoe 12e, bij vak Z werd een Poolse man de gracht ingegooid, voor mij is het nog onduidelijk hoe en wat. En bij vak Q werd er ook wat gereld.
anoe in anoe 12e
 anoe in anoe 12e - woensdag 17 december 2008 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2008 - 23:51 schreef F4L het volgende:
@ anoe in anoe 12e, bij vak Z werd een Poolse man de gracht ingegooid, voor mij is het nog onduidelijk hoe en wat. En bij vak Q werd er ook wat gereld.
Ja ik las verschillende verhalen op het internet..

vindt wel erg voor de pool. de gracht is niet echt ondiep.
sevillana
 sevillana - donderdag 18 december 2008 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2008 - 22:50 schreef Joszef het volgende:
Makaay geeft net aan dat hij op een eiland stond. Is vaker het geval. Waarom niet gewoon twee spitsen opstellen vanaf het begin? Als we toch echte buitenspelers missen.
Ben het hier op zich wel mee eens, Wijnaldum zou bijvoorbeeld bij hem in de buurt kunnen spelen. Maar helaas hebben we dus ook (nog steeds!) met nogal wat blessures te maken. Ik denk wel dat GJV vanavond met een Slory had kunnen starten, dat geeft normaal gesproken ook wat meer dreiging. Al met al vond ik het vanavond opnieuw niet geweldig (en dan druk ik het nog voorzichtig uit), te weinig tempo, te weinig variatie in het spel, veel balverlies op het middenveld, etc. etc.
Jeli
 Jeli - donderdag 18 december 2008 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2008 - 23:47 schreef Fr-1908 het volgende:

[..]

ik vond idd niet dat leerdam het goed deed, maar ik heb daarintegen niets tegen janota, hij was de minuten dat hij in het veld was behoorlijk bezig, maar tis echt een drama opzich heel ONS FEYENOORD, om van te janken...
Janota probeerde het inderdaad wel. Ben zelf ook wel gecharmeerd van hem, maar vanavond lukte het niet echt. Is natuurlijk ook geen echte linksbuiten. Bij Leerdam heb ik vooralsnog sterke twijfels.
F.L.E
 F.L.E - donderdag 18 december 2008 - 00:46   quote  deeplink  
Wat mij vanavond is opgevallen is wederom de perfecte organisatie van Feyenoord. Tegen Volendam controleren we op indentiteits bewijzen en geven suporters een boete of stadion verbod als ze er geen bij hebben. Tegen die Polen mag iedereen zo naar binnen wandelen.
Knap staaltje organiseren met als gevolg overal Polen en dus opstootjes op de tribunes.
Die Pool op Z is er trouwens zelf ingesprongen.
Nop
 Nop - donderdag 18 december 2008 - 07:56   quote  deeplink  
Eerst een bommetje richting het uit publiek, hier reageerde Poznan heftig boos op, hierna stond het er vol met stewards.
Na de goal weer een paar idioten die gaan juichen in een ander vak, erna lange vechtpartij en vervolgens hing die pool ondersteboven boven de gracht en viel toen naar beneden. zag alleen zijn benen/voeten nog op het laatst.
Erna vakkie Q onder mij groepje polen (7)die ook aan het matten raakten incl steward, ongelooflijk K*T geregeld.
Poolen liepen overal! in de rust werden er rustig nog een paar binnen gelaten via de Feyenoord ingang, dat er geen dooie gevallen zijn verbaast me nog meer. en niet vergeten het extra uitvak wat de polen hadden vak DD, leuk als je eronder zat!
Bus combi wordt ons verplicht tegen piet lullige clubjes, maar de poolen stonden overal tussendoor geparkeerd rondom stadion, achja waarom niet!?
als de uefa dit krijg te horen dan hoeft Feyenoord zich niet eens te plaatsen de komende jaren voor europa dat is bij deze dan wel verziekt, DOOR WIE?? ik zeg lekker geregeld! gooi alles maar bijelkaar en wie krijgen straks de schuld???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 december 2008 door Nop --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 18 december 2008 - 08:50   quote  deeplink  
Was echt ruk. Ze moeten hofs terug halen. De combinatie makaay
Hors werkte vorig seizoen goed. Makaay moest veel te veel doen.
Moest bijna zn eigen voorzetten afmaken.
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 18 december 2008 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2008 - 23:57 schreef anoe in anoe 12e het volgende:

[..]

Als ik in een gracht wordt geflikkerd, heb ik liever een diepe
Water geeft meer mee dan de bodem
E. FR1908
 E. FR1908 - donderdag 18 december 2008 - 09:08   quote  deeplink  
fer..die deed het goed..verder niemand
hotjumper
 hotjumper - donderdag 18 december 2008 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2008 - 08:52 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Als ik in een gracht wordt geflikkerd, heb ik liever een diepe
Water geeft meer mee dan de bodem
Hahaha zou wel lachen zijn in de zomer. Lekker zwemmen in de gracht
Als het voetbal weer eens kut is.
F.L.E
 F.L.E - donderdag 18 december 2008 - 09:19   quote  deeplink  
Kun je er gelijk Bosz inflikkeren. Verwacht niet dat die zijn hoofd boven water kan houden...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 december 2008 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2008 - 07:56 schreef Nop het volgende:

Bus combi wordt ons verplicht tegen piet lullige clubjes, maar de poolen stonden overal tussendoor geparkeerd rondom stadion, achja waarom niet!?

tsja.. buscombi voor polen hoeft ook niet.. die komen altijd in busjes :)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 december 2008 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2008 - 23:57 schreef anoe in anoe 12e het volgende:

[..]

Hij heeft t overleefd.
http://rvseqg.bay.livefilestore.com/y1p5sShVgHA7UQjWcPcutwuD8OAWsXFf-V5w-jQru2438Az5ZXCEOgtI7er6HRURmiBH5e0SAxCzto
craven
 craven - donderdag 18 december 2008 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2008 - 09:08 schreef E. FR1908 het volgende:
fer..die deed het goed..verder niemand
Ik vond wijnaldum wel aardig, Lucius was echt hopeloos. Pass over drie meter kwam niet aan...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Poznan

0.0071032