|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Teken nu de petitie tegen Peter Bosz! (Legioen Weblog)
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
Teken nu de petitie tegen Peter Bosz!
Een aantal Feyenoord-supporters zijn op internet een petitie gestart tegen het wanbeleid van Peter Bosz. De Technisch Directeur is volgens de makers verantwoordelijk voor de sportieve en financiele crisis in de Kuip. Afgelopen weekend en gisteravond hingen er al diverse spandoeken in de Kuip alle gericht aan het adres van Bosz.
TEKEN HIER DE PETITIE |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
is natuurlijk allemaal de schuld van Bosz , alle blessures: Bosz zijn schuld aankopen van Gio,Cler,Makaay,Hofland,Landzaat en we stonden allemaal te juichen ook Bert v Marwijk en iedereen had er vertrouwen in : Bosz zijn schuld het doorbreken van talenten als Wijnaldum en Fer ook zo walgelijk en vooral Bosz zijn schuld want die kocht geen betere spelers voor die positie. Het aannemen van GJ Verbeek (waar t publiek mee wegloopt) ook Bosz zijn schuld! Kijk tuurlijk zal hij veel fouten hebben gemaakt en is het een beetje een gluiperd maar de stand zoals die nu is is natuurlijk niet allemaal zijn schuld , dat is dom en kortzichtig en de grootste schijnheil die Bosz heeft binnengehaald blijft buiten schot : Wim Jansen van hem had ik nu juist meer verwacht! dus ik teken NIET |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Vorig jaar riep Johan Derksen nog dat Gullit de schuldige was. Beste supporter hou nu toch eens op met die onzin en stel de verwachtingen bij. Niks aan te doen voorlopig. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik doe zeker NIET mee aan deze hetze! Wat een onzin. Bosz zal best fouten hebben gemaakt, maar een hoop factoren waardoor het nu slecht gaat heeft hij natuurlijk niet kunnen voorzien.
Het is weer het aloude zondebokje zoeken (in het verleden veel deze 'eer' aan o.a. v.d. Herik ten deel). Wat levert dat nou op? Lucht het op? Mij in ieder geval niet. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Misschien moeten jullie eens een petitie plaatsen over het voortdurend wangedrag van supporters, Nancy, Coruna en ook weer gisteren. Mensen het gaat hier om een spelletje.
Dankzij het wangedrag van een klein groepje dat maar niet op wil houden blijft de club in de media en bij bondsbesturen voortdurend in het verdomhoekje zitten. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Misschien moet de bezem eens door een deel van het legioen... |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Want daardoor misten we dat mooie affiche destijds van Tottenham - Feyenoord |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2008 - 14:09 schreef jantje 1974 het volgende:is natuurlijk allemaal de schuld van Bosz , alle blessures: Bosz zijn schuld aankopen van Gio,Cler,Makaay,Hofland,Landzaat en we stonden allemaal te juichen ook Bert v Marwijk en iedereen had er vertrouwen in : Bosz zijn schuld het doorbreken van talenten als Wijnaldum en Fer ook zo walgelijk en vooral Bosz zijn schuld want die kocht geen betere spelers voor die positie. Het aannemen van GJ Verbeek (waar t publiek mee wegloopt) ook Bosz zijn schuld! Kijk tuurlijk zal hij veel fouten hebben gemaakt en is het een beetje een gluiperd maar de stand zoals die nu is is natuurlijk niet allemaal zijn schuld , dat is dom en kortzichtig en de grootste schijnheil die Bosz heeft binnengehaald blijft buiten schot : Wim Jansen van hem had ik nu juist meer verwacht! dus ik teken NIET En wie heeft jansen binnengebracht? Juist Bosz |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Tsja, hoe zie je dat voor je dan? |
|
|
|
|
Peer
|
|
|
En Jansen bracht Brard en zijn zoon. En Bosz bracht Lammers en.....Gewoon allemaal mee met de vuilnisman en gewoon opnieuw beginnen. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Ach, zolang de nicht van Brard (Patty) maar geen functie krijgt, is er nog hoop. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote: t is andersom : Jansen heeft (op de achtergrond welliswaar) gezorgd voor de komst van Bosz , Jansen jullie weten toch wel? das die man waar jaren om gesmeekt is dat ie weer wat ging doen voor Feyenoord! zo zie je maar hoe bewerkelijk de wereld is , t ene moment ben je god en t andere moment zagen ze je af................ |
|
|
|
|
ariefr
|
|
|
he ik weet niet hoor bosz kan hier niks aan doen het komt omdat we het al lang niet mee hebben zzitten de werklust is vaak te weining, we hebben te weining geld,veel blessures en als er dan ook nog eens een stelletje debielen elke uefa cup weds gaan lopen rellen dan krijg je ook geen geld binnen. Val het je niet op dat er altidj bij uefa cup weds rellen zijn.( OP DE ECHTE NA EN DIE WETEN OP WIE IK DOEL)DAAR ZITTEN HALVE JODEN /FEYENOORDERS MET EEN LEEG HOOFD DIE HET ELKE KEER WEER VERNEUKEN JE KAN ER OP WACHTEN DAT WE STRAKS 10 JAAR GEEN EUROPEES MEER MOGEN VOETBALLEN,EN DAN? JONGENS BESEF EERST WAT JE JE CLUB AANDOET EN GA DAN PAS VERDER KIJKEN!!!!!!!! |
|
|
|
|
foreverfeyenoord
|
|
|
natuurlijk maakt iedereen fouten; Bosz en ik ook. om fouten wordt hij m.i. niet afgerekend! Bosz doet het echter voorkomen of hij een groot inlevingsvermogen heeft naar de supporters; Hij begrijpt de onvrede wel! Wat ik niet begrijp dat iemand met zo een groot inlevingsvermogen niet begrijpt dat je in zo een situatie niet om een salaris van 420.000 euri kan aankomen.Niemand levert i.v.t. anderen zo een prestatie dat die dit bedrag waard is. Daarboven op meent Bosz ook nog recht te hebben op bonussen als het goed gaat! We mogen toch hopen dat dit niet waar is; Zo iemand heeft alleen maar hart voor zichzelf en is hard voor zijn werkgever! Met zo een vraag schoffeert hij elke feyenoorder en hard werkende mens. Het zou meneer Bosz sieren ( met hem overige bestuursleden en spelers) als hij afziet van een deel van zijn huidige riante salaris. Hiermee zou hij alle critici de mond snoeren en tonen dat hij een feyenoordhart heeft. Nogmaals fouten maken doet iedereen maar zo heeft hij de schijn op zijn minst tegen! |
|
|
|
|
PP
|
|
|
Prima als Bosz bonussen gaat krijgen als het goed gaat. Maar wil ie ook (fors) inleveren op salaris als het slecht gaat ??? |
|
|
|
|
bulke
|
|
|
Ik vind het wel een beetje overtrokken. Toen Bosz (natuurlijk ook met hulp van van Marwijk): Makaay, de cler, hofland, gio, timmer, landzaat binnen haalde heb ik de vlag uitgehangen, Bosz was geweldig! Nu gaat het KUT en is Bosz zwaar klote.... Beetje vreemd. Volgens mij kunnen we beter een petitie opstellen tegen diverse spelers.
Bosz zit er naar mijn idee ook te kort om hem de financiele malaise aan te rekenen. Daar sukkeld feyenoord al veeeel langer mee. Tuurlijk als er gespoken wordt over een dergelijk hoog salaris en belachelijke voorwaarden.... ben ik ook op tegen, maar de rest is naar mijn idee niet allemaal bosz aan te rekenen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2008 - 15:44 schreef PP het volgende:Prima als Bosz bonussen gaat krijgen als het goed gaat. Maar wil ie ook (fors) inleveren op salaris als het slecht gaat ??? Is wel een aardig idee, loon naar prestatie. Een (niet overdreven hoog!) basissalaris + winstpremies! |
|
|
|
|
kjm
|
|
|
Ik zal voor 1 keer reageren . Want ik wordt echt ziek van Feyenoord en al die beterweters ,maar bosz mag van mijn zijn biezen pakken.drie jaar bezig en het gaat steeds slechter en toch meer geld durven te vragen pleur toch gauw een eind op dan . Laat G J ook zo lang zijn gang gaan en het komt naar mijn inzicht wel goed .Met Feyenoord . Zo dit was mijn eerste en laatste reaktie want ziek ,maar dan ook dood ziek wordt ik er van hoe het met onze club gaat . |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Bosz mag geen 420.000 vragen als bedrijfsleider maar mag wel personeel (spelers) aannemen die meer verdienen???? Natuurlijk is het belachelijk veel geld maar dit zijn nu eenmaal de salarissen in de voetballerij , v Geel kreeg bij Ajax bijna 8 ton , en denk dat Brands bij AZ het ook niet voor minder doet en ga zo maar door............. Alles is nu ineens een probleem en als straks iedereen fit is en we weer beter gaan voetballen is alles ook weer geweldig zeker??? |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2008 - 15:35 schreef foreverfeyenoord het volgende:natuurlijk maakt iedereen fouten; Bosz en ik ook. om fouten wordt hij m.i. niet afgerekend! Bosz doet het echter voorkomen of hij een groot inlevingsvermogen heeft naar de supporters; Hij begrijpt de onvrede wel! Wat ik niet begrijp dat iemand met zo een groot inlevingsvermogen niet begrijpt dat je in zo een situatie niet om een salaris van 420.000 euri kan aankomen.Niemand levert i.v.t. anderen zo een prestatie dat die dit bedrag waard is. Daarboven op meent Bosz ook nog recht te hebben op bonussen als het goed gaat! We mogen toch hopen dat dit niet waar is; Zo iemand heeft alleen maar hart voor zichzelf en is hard voor zijn werkgever! Met zo een vraag schoffeert hij elke feyenoorder en hard werkende mens. Het zou meneer Bosz sieren ( met hem overige bestuursleden en spelers) als hij afziet van een deel van zijn huidige riante salaris. Hiermee zou hij alle critici de mond snoeren en tonen dat hij een feyenoordhart heeft. Nogmaals fouten maken doet iedereen maar zo heeft hij de schijn op zijn minst tegen! Bosz is een werknemer die zijn vreten probeert te verdienen en liefst zoveel mogelijk : dat is zijn recht want dat willen we allemaal! Hij zit niet bij Feyenoord voor zijn "Feyenoordhart" zo denken wij als supporters maar zo werkt het natuurlijk niet uiteindelijk gaat het om 1 ding : keiharde euro's! Ik vind dat de bedrijfsleider best wel 25 % mag verdienen van het salaris van de afdelingschef (Gio = 1,5 milj) dus zo onwijs raar is het niet en als Feyenoord het teveel vind en voor minder geld een betere kan krijgen kunnen ze dat toch doen???? |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
Gelukkig heeft Bosz Charisteas, Lee, Lucius en zo nog een paar niet gekocht, zou ie daar ook de schuld nog van krijgen. En was ook een strakke actie van Petertje om wat extra blessures te veroorzaken zodat de trainer eindelijk de talenten die hij al jaren zag rondlopen opstelt. Mensen hou toch op , bijna 3 jaar beleid van meneer Bosz en het is ieder jaar beter gegaan. Bosz heeft gegokt en verloren. Dus : Adios Peter Bosz |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2008 - 16:06 schreef F.L.E het volgende:Gelukkig heeft Bosz Charisteas, Lee, Lucius en zo nog een paar niet gekocht, zou ie daar ook de schuld nog van krijgen. En was ook een strakke actie van Petertje om wat extra blessures te veroorzaken zodat de trainer eindelijk de talenten die hij al jaren zag rondlopen opstelt. Mensen hou toch op , bijna 3 jaar beleid van meneer Bosz en het is ieder jaar beter gegaan. Bosz heeft gegokt en verloren. Dus : Adios Peter Bosz Charisteas ook weer met winst verkocht , Lee is echt grote misser maar ook Advocaat en Hiddink vonden dit goeie voor Feyenoord en Lucius heeft zijn waarde wel gehad hoor was 2 jr geleden met kop en schouders boven de rest de beste speler en heeft weinig gekost en talenten die al jaren rondlopen???? Wijnaldum en Fer zijn 17/18 jr en Biseswar en Tiendalli zijn door Koeman/vMarwijk afgescheept en niet door Bosz , Bosz stelt de selectie samen maar de trainer bepaald uiteindelijk welke spelers hij wel en welke niet gebruikt! En dat t niet ieder jaar beter gaat is wel te verklaren maar dat is een diepzinnig commercieel verhaal en daar zit de gem. Feyenoord supporter niet op de wachten want dat gaat over geld en bobo's en daar houden ze in Rotterdam niet van : gewoon bek houden en hard werken! nou alleen daarmee had onze club nu niet eens meer bestaan! |
|
|
|
|
damien
|
|
|
wijzen naar anderen heeft geen zin, we zijn gewoon geen topclub meer en zullen dat op korte termijn niet meer worden ook , daar zullen we aan moeten wennen |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
pfffff ja daar heb jij gewoon gelijk in het is echt niet anders , we zullen pas weer structureel top in nl kunnen worden als dat nieuwe stadion er is en das nog ver weg................... |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
Ik heb werkelijk nog geen zinnig argument gelezen wat Bosz nou te verwijten valt.Het enige wat je kunt stellen is dat hij eindverantwoordelijk is voor de resultaten en die vallen tegen. Daarvoor kun je een TD ontslaan (kost ongetwijfeld weer een zak geld), maar vervolgens krijg je iemand die het niet beter zal doen.
Kortom die petitie is alleen leuk voor de media en enkele kortzichtige supporters. |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
En dat gezeur over het salaris van Bosz. Bij Bosz heb ik nog het idee dat hij ervoor moet werken. Ik erger mij veel meer aan het salaris van de veelal beperkte voetballers in het algemeen. Maar Jantje heeft gelijk, zo gaat dat blijkbaar in de voetballerij. |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2008 - 18:26 schreef Jeli het volgende:Ik heb werkelijk nog geen zinnig argument gelezen wat Bosz nou te verwijten valt.Het enige wat je kunt stellen is dat hij eindverantwoordelijk is voor de resultaten en die vallen tegen. Daarvoor kun je een TD ontslaan (kost ongetwijfeld weer een zak geld), maar vervolgens krijg je iemand die het niet beter zal doen. Kortom die petitie is alleen leuk voor de media en enkele kortzichtige supporters. Zinnig????: Transparant?????, Open??????, Transfervrije spelers voor onze selectie te verbreden?????, Charisteas, Lucius, Lee, Greene enz.????, Zelf om meer geld vragen in onderhandelingen terwijl club in financiele nood zit??????, beloftes en niets waar maken!!!, wanprestaties (dus geen goede aankopen), en ik weet niet of je nog meer wil horen????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 december 2008 door Richard Lagrouw -- |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
quote: Dat hij alleen al met de derde(!) spits van onze aartsrivaal komt als opvolger voor Dirk, is al een reden om hem standrechtelijk te excecuteren |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
waarom mag je oemand niet afrekenen op zn falen? |
|
|
|
|
vak pp
|
|
|
feyenoord weer duizenden euro's boete aansmeren door met vuurwerk te gooien en als spreekkoren tegen P.B. maar j eigen ploeg steunen ho maar,en als P.B. het niet goed doet waarom G.J.VERB.dan wel? |
|
|
|