BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat is nou eigenlijk het systeem van Verbeek???????

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 18 december 2008 - 17:29   quote  deeplink  
ik hoorde deze week een intervieuw met GJV bij radio rijnmond , hierin had hij het over het systeem dat hij ondanks alle personele problemen al het hele jaar vasthoudt. Ik ben van mening dat dit nogal eens wisselt , zo heb ik een reeks met 4-4-2 gezien , ook wat wedstrijden 4-3-2-1 , 4-2-3-1 , 4-3-3 maar dat kan ook door de invulling van de spelers liggen maar ok : ondanks alle blessures en slechte resultaten mag je na 4 1/2 maand spelen/trainen wel een duidelijke lijn / spelopvatting verwachtten ; MIJN PROBLEEM : IK ZIE DAT NIET ECHT!!! Hoe speelt Feyenoord nu eigenlijk , tactisch gezien dan......

In mijn ogen is het op dit moment een 4-3-3 met de punt vh middenveld naar voren , is dit DE manier met deze mensen of....
Maar hoe zien jullie het tactische plaatje????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 december 2008 door jantje 1974 --
sevillana
 sevillana - donderdag 18 december 2008 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2008 - 17:29 schreef jantje 1974 het volgende:
ik hoorde deze week een intervieuw met GJV bij radio rijnmond , hierin had hij het over het systeem dat hij ondanks alle personele problemen al het hele jaar vasthoudt. Ik ben van mening dat dit nogal eens wisselt , zo heb ik een reeks met 4-4-2 gezien , ook wat wedstrijden 4-3-2-1 , 4-2-3-1 , 4-3-3 maar dat kan ook door de invulling van de spelers liggen maar ok : ondanks alle blessures en slechte resultaten mag je na 4 1/2 maand spelen/trainen wel een duidelijke lijn / spelopvatting verwachtten ; MIJN PROBLEEM : IK ZIE DAT NIET ECHT!!! Hoe speelt Feyenoord nu eigenlijk , tactisch gezien dan......

In mijn ogen is het op dit moment een 4-3-3 met de punt vh middenveld naar voren , met hierin Fer "op 10" wat ik absoluut géén nr 10 vindt maar meer een "nr 4" of "6" of "8" Bruijns linksbuiten wat hij ook absoluut niet is en ook niet kan , deze 2 jongens op deze positie zorgen dus dat Feyenoord géén creatieve man achter de spits heeft maar een dokwerker die Makaay 0,0 steunt , en ook geen man op links heeft die voor snelheid en diepte zorgt maar een tik-tak voetballer die voortdurend "in de bal" komt en zo dus iedereen vh middenveld in de weg loopt en zelf ook geen bal meer raakt.
Maar hoe zien jullie het tactische plaatje????
Ik denk dat hij ook liever met, bijvoorbeeld, een fitte Biseswar en Slory op de flanken zou willen spelen? En wellicht met een fitte Tomasson op de "10"?
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 18 december 2008 - 17:43   quote  deeplink  
Dat snap ik ook , ik vind alleen dat een speler wel op zijn beste positie moet spelen maar das een andere discussie! zoals je ziet heb ik mijn tekst aangepast om zo antwoord te krijgen op mijn eigenlijke vraag ...........................
Joszef
 Joszef - donderdag 18 december 2008 - 18:44   quote  deeplink  
Lijkt mij meer op een 4-5-1 met drie aanvallend ingesteld middenvelders. Ik wil wel eens zien een 4-3-1-2

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat is nou eigenlijk het systeem van Verbeek???????









0.0057330