BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mijn geduld is op!!!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 18 december 2008 - 19:14   quote  deeplink  
Ik ben vanaf dit moment voor alle ideeen om het bestuur en de trainer eruit te krijgen!!!! Halve selectie daar bij inbegrepen. Laat verdomme nu eens zien wat het betekent een club als Feyenoord te vertegenwoordigen. Als ze dat niet laten zien zien onder de betaalde mensen, moeten wij op alle mogelijke manieren laten zien wat het wel voor ons betekent. Vanaf nu vind ik alles geoorloofd, want ze willen zo niet naar ons luisteren. Dan maar echt "geen woorden maar daden". Iedereen die mij nu aanvalt!!!!! Ik heb hart voor de club en jullie naar mijn mening een geen bord voor je kop, maar een hele bunker om je heen!!!!!!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 18 december 2008 - 19:18   quote  deeplink  
O ja, ik ben weer negatief zullen een hoop zeggen. nee ik heb echt hart voor de club en die gaat zo naar de godverdomme!!!!!! Met mij hoef je geen discussie meer aan te gaan. VECHTEN VOOR WAT JE CLUB JE WAARD IS!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 december 2008 door Richard Lagrouw --
schiedam
 schiedam - donderdag 18 december 2008 - 19:24   quote  deeplink  
de doodstraf lekkere kansloze uitspraken weer.
dom figuur ben je!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 18 december 2008 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2008 - 19:24 schreef schiedam het volgende:
de doodstraf lekkere kansloze uitspraken weer.
dom figuur ben je!
Die opmerking was inderdaad te. Was in de emotie. Over domme figuren gesproken!!!! Dat zijn diegene (Schiedam!!!!) die denken dat het allemaal op deze manier wel goed komt. Doodstraf al verwijderd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 december 2008 door Richard Lagrouw --
GJ geef ons hoop!
 GJ geef ons hoop! - donderdag 18 december 2008 - 19:54   quote  deeplink  
gast,
jij wilt je club helpen, ga dan vooral zo praten! ga gewoon achter de trainer staan zoals iig het bestuur doet. Wat mij betreft gaat Peet bosz weg en komt Leo beenhakker. Verder verkopen: Hofland, De Cler, GREENE!!, LUCIUS!!, Buijs, Landzaat. Verhuren: Bruins.
Hofs terughalen en proberen iig één aanvaller & één verdediger halen. Makaay gewoon houden altijd goed voor een aantal goals nog en als hij spelers omzich heen krijgt die meespelen ipv. altijd een halve helft achter hem lopen maakt die er iig veel meer goals. Fer en Wijnaldum gewoon laten spelen, derest alleen voor invalbeurten. Voorderest wordt dit gewoon een rampjaar net als az vorig jaar en hopen dat wij voglend jaar net zo zullen doen als az nu.

Bisewar en Slory zijkanten, Makaay in 't midden. Counter en aanvallend meer vermogen.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 18 december 2008 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2008 - 19:54 schreef GJ geef ons hoop! het volgende:
gast,
jij wilt je club helpen, ga dan vooral zo praten! ga gewoon achter de trainer staan zoals iig het bestuur doet. Wat mij betreft gaat Peet bosz weg en komt Leo beenhakker. Verder verkopen: Hofland, De Cler, GREENE!!, LUCIUS!!, Buijs, Landzaat. Verhuren: Bruins.
Hofs terughalen en proberen iig één aanvaller & één verdediger halen. Makaay gewoon houden altijd goed voor een aantal goals nog en als hij spelers omzich heen krijgt die meespelen ipv. altijd een halve helft achter hem lopen maakt die er iig veel meer goals. Fer en Wijnaldum gewoon laten spelen, derest alleen voor invalbeurten. Voorderest wordt dit gewoon een rampjaar net als az vorig jaar en hopen dat wij voglend jaar net zo zullen doen als az nu.

Bisewar en Slory zijkanten, Makaay in 't midden. Counter en aanvallend meer vermogen.
Heb weet ik het hoe lang alles gedaan om de club te steunen maar de grens is nu bereikt. Nogmaals, MIJN GEDULD IS OP!!!!!!. We kunnen ook geen geduld hebben want we moeten Europees halen!!!!
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 18 december 2008 - 20:54   quote  deeplink  
@richard. Maak je niet zo druk jongen. Het komt heus weer goed. Geniet van het leven ga eens wat minder naar het voetbal en huur Flodder 1 en geniet van een jonge T. Simic.

fff ontspannen en even tussendoor Lech Poznan is de koploper in Polen een land met bijna 40 miljoen inwoners. Ze moesten winnen en gingen ervoor. Gaven een paar goeie slingers aan Bruins enzo...
Ronneke
 Ronneke - zaterdag 20 december 2008 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2008 - 20:21 schreef Richard Lagrouw het volgende:

[..]

Heb weet ik het hoe lang alles gedaan om de club te steunen maar de grens is nu bereikt. Nogmaals, MIJN GEDULD IS OP!!!!!!. We kunnen ook geen geduld hebben want we moeten Europees halen!!!!
Ik weet hoe jij je voelt, maar je moet het naast je neerleggen, Europees halen we nooit met dit halve team, als iedereen snel weer fit is, is er nog geen spelritme.
Wees eerlijk, kansloze missie, ook al hoop ik dat het snel goed komt, maar iedere week wordt je weer met je neus op de feiten gedrukt en dan wordt mijn beleving steeds minder al doet het als supporter pijn aan het hart.
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 december 2008 - 08:24   quote  deeplink  
heb jij geduld dan?
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 22 december 2008 - 08:54   quote  deeplink  
Niet meer!!! Zoals je gelezen heb. Moeten per direct maatregelen genomen worden
hotjumper
 hotjumper - maandag 22 december 2008 - 09:16   quote  deeplink  
precies, alle zakkenvullers oprotten uit de Kuip en alleen nog maar mensen aanstellen met een Feyenoord hart. Als ze er net zo ziek van zijn als wij als ze verliezen doen ze wel beter dr best.
Anja80
 Anja80 - maandag 22 december 2008 - 10:53   quote  deeplink  
Alle zakkenvullers eruit gooien kost ook zakken met geld. Het is toch niet zo erg vreemd dat we verliezen van AZ en PSV. Straks in januari is de ziekenboeg grotendeels leeg en komt het weer goed. De eerste 5 zal wel niet meer kunnen maar het linker rijtje en bekerwinst is zeker mogelijk.
jjh
 jjh - maandag 22 december 2008 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2008 - 10:53 schreef Anja80 het volgende:
Alle zakkenvullers eruit gooien kost ook zakken met geld. Het is toch niet zo erg vreemd dat we verliezen van AZ en PSV. Straks in januari is de ziekenboeg grotendeels leeg en komt het weer goed. De eerste 5 zal wel niet meer kunnen maar het linker rijtje en bekerwinst is zeker mogelijk.
Helemaal mee eens. Om nu iedereen er uit te gooien gaat veels te ver. Bosz kan er ook niks aan doen dat er zoveel geblesseerden en geschorsten zijn. Na de winter komt het wel goed denk ik!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 22 december 2008 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2008 - 10:53 schreef Anja80 het volgende:
Zeg toch ook niet dat het alleen om de wedstrijden tegen az en psv gaat. Er is gewoon structureel iets mis waardoor het elftal niet goed presteert. En dat probleem zit hem mijnsinziens in het maasgebouw.
mrc
 mrc - maandag 22 december 2008 - 11:49   quote  deeplink  
You'll never walk alone!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mijn geduld is op!!!!!

0.0087389