|
|
sevillana
|
|
|
Columnist en presentator Wilfred Genee heeft in Feyenoord blijkbaar een goed middel gevonden om in de media te scoren.
In zijn column in het AD opent hij opnieuw de aanval richting Feyenoord door het falen van de ploeg opnieuw in de media te brengen
Wat te denken van deze imitator? Maatje van die snor? Beetje goedkope manier om aandacht te krijgen! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
het is altijd makkelijk schoppen tegen iemand die al op de grond ligt |
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
quote: Ja dat klopt, dat heb ik bij Feyenoord- Lech Poznan ook gezien. Zou Wilfred tussen de supporters hebben gestaan? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 december 2008 - 11:32 schreef Dubble O ms het volgende:[..] Ja dat klopt, dat heb ik bij Feyenoord- Lech Poznan ook gezien. Zou Wilfred tussen de supporters hebben gestaan? Tussen de poolse supporters? |
|
|
|
|
don 42
|
|
|
Goedkoop scoren. Kijken of hij nog zo'n grote bek heeft met 20 kakkies om hem heen. Jodenvolk. Laat hem dan een oplossing geven voor weinig. |
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
word tijd om hem is op tezoeken |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: misschien verstandiger om op te "laten" zoeken?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 december 2008 door sevillana -- |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
ach zo erg is dat stuk toch niet? het is waar wat hij zegt en als het andere clubs zou gebeuren zou hij die als voorbeeld nemen , beetje karakter hoor niet alles als aanval zien , gewoon terugvechten en zorgen dat dit soort stukken niet geschrevenb KUNNEN worden! |
|
|
|
|
smartie
|
|
|
Ja ja laten we eerlijk zijn Genee is overal mislukt joh dus als je zo kan sccoren lekker makkelijk !!!!
Maar laat Feyenoord maar weer eens lekker gaan ballen en gooi er wat meer A jeugd in, dit seizoen is toch al naar de klote en erger kan het niet worden ,als je naar NEC kijkt met weinig middelen toch nog overwinteren in europa echt toppie van Mister mario daar kunnen we nog een voorbeeld aan nemen ,als je ze bij ons ziet voetballen dan zit er ook echt totaal maar dan ook totaal geen enkele lijn in ik wordt bij voorbaat al moe als je ze ziet beginnen met het spelletje geen beleving geen concetratie en geen enkel talent om ook maar iets te verzinnen om ook maar een normale aanval op te zetten en dan die verdediging ik wordt er helemaal ziek van ,En gooi nou niet alles op Verbeek want als je met dit zooitje nog wat wil bereiken dan mag je wel god almachtig zijn en die zou er nog niks mee kunnen
Maar slechterals dit kan niet dus het kan alleen maar beter worden .......we gaan toch niet degraderen Hééé want dan Breekt echt de pleuris uit !!!!! |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
Ik ben blij met de aandacht van Genee, het zijn juist stukjes waarin hij aangeeft dat van de spelers mee verwacht mag worden. Daarnaast heeft Genee volgens mij meer met Feyenoord dan met 020 hetgeen in medialand ook al bijzonder is. |
|
|
|
|
010 er for life
|
|
|
Niet alleen in medialand in heel t land.
Overal zie je ze die joden zelfs in t buitenland |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
en wij maar denken dat wij de grootste zijn! Waren we wel maar das al weer fffff geleden , als je daar mee leert leven zijn deze resultaten al iets makkelijker te begrijpen maar accepteren: DAT NOOIT!!!!! |
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
jongens die katwesel D. heeft heel wat gelul in z'n koker, en die valslacher gebruik dat als stoker. daar leven ze van. weg er mee. Ik koop nooit geen v.i. ik bedoel valsheid ingeschrifte. en kijk niet één seconde naar die lulzakken , dan!!! kun je ze raken. Nederland schoon zonder die twee, en wat zou die TV daar rustig van worden. Een tv zonder geroddel een uitkomst. |
|
|
|