BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: arnoutovic? collins jonh? lasse nilsson? BOSZ doe iets!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
R.spoorenn
 R.spoorenn - vrijdag 19 december 2008 - 12:49   quote  deeplink  
feyenoord moet werk gaan maken van arnautovic
die konden ze toch halen ?
en collins, waarom haalden ze die niet dan maar het risico nemen en weet bijna zeker dat hij daluk bin N.e.c goed gaat presteren.
en lasse nilsson,cziommer,sibon zijn die dan onhaalbaar?
er moet iets gebeuren dit loopt uit de hand!
wat vinden jullie?
Joszef
 Joszef - vrijdag 19 december 2008 - 13:27   quote  deeplink  
Geld, geld geld. En dat hebben we niet. Er moeten eerst spelers weg maar na Derijck denk niet dat iemand onze spelers nog wil hebben. Of het moet een Arabische club zijn ofzo.

Ik snap zelf niet zo goed waarom geld een probleem is. Zal wel aan de wetten hier liggen, maar als alle grote Europese clubs miljarden in de min kunnen staan, moet wij dat toch ook kunnen?
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 19 december 2008 - 16:34   quote  deeplink  
Joszef , jij kent de regels zeker niet? en t is niet slim om nog verder in de min te gaan als je geen geldschieter achter de hand hebt : dan ben je namelijk echt failliet! Verder denk ik dat Arnautovich niet naar Feyenoord wil , Colins John heeft nog niks laten zien , Cziommer kan bij Utrecht niet eens basis spelen en Sibon is nu ook echt op zijn retour dus worden we ook niet beter van , Lasse Nilsson zijn ze mee bezig maar dan moet eerst Derijck verkocht worden.
craven
 craven - vrijdag 19 december 2008 - 16:41   quote  deeplink  
Op dit moment is lassa nilson de enige realistische genoemde optie....
R.spoorenn
 R.spoorenn - maandag 22 december 2008 - 17:12   quote  deeplink  
nou ik denk dat iederen speler wel naar een club als Feyenoord wil (ook al presteren ze nu niet) maar dat bedoel ik nou met collins John je moet gewoon een ricico nemen en hem goed behandelen iedereen weet toch dat ie goed kan voetballen?
en verder vind ik sibon een goede pinchitter voor feyenoord
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - maandag 22 december 2008 - 17:49   quote  deeplink  
Arnoutovic heeft bij twente bijgetekend dus die kost nu ng meer. Collins John kan alleen maar gehuurd worden Sibon is te oud. Cziommer en Nolsson zijn mischien de enige die haalbaar zijn kan Bruins verhuurd worden presteerd momenteel toch ondermaats en cziommer kan op die positie goed uit de voeten. Maar toch snel Derijck weg en dan eerst Nilsson halen middenvelders hebben we toch wel genoeg lijkt me zo alleen maar halen als Bruins verhuurd kan worden.
Feyenoord fr
 Feyenoord fr - maandag 22 december 2008 - 18:23   quote  deeplink  
van wolfswinkel van vitesse direct halen!! 19 jaar en feyenoordsupporter!!!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 22 december 2008 - 20:30   quote  deeplink  
Moet dan toch eerst verkopen. Maar ja wie wil er nu een van die armzalige figuren. Zijn ze wel goed, willen wij ze uiteraard niet kwijt. Hopen dat een groepje scouts van een topclub aan de LSD zitten en dat ze een van onze spelers als een toptalent zien en de hoofdprijs willen betalen. Wijnaldum en Fer uitgezonderd maar dat is de enige echte kans om aardig wat geld te vangen. (Fer alweer in talentpool) Die moeten we toch niet kwijt willen of het moet voor minimaal 20 miljoen zijn en dat krijg je nooit.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 22 december 2008 - 20:30   quote  deeplink  
v. Wolfswinkel is zeker ook een optie.
mpmartijn
 mpmartijn - maandag 22 december 2008 - 20:53   quote  deeplink  
zeker een optie maar kost al te veel geld
en zal wel hij wel willen voetballen bij een eltal waar het merendeel voetbalt als een natte krant
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 22 december 2008 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2008 - 20:53 schreef mpmartijn het volgende:
zeker een optie maar kost al te veel geld
en zal wel hij wel willen voetballen bij een eltal waar het merendeel voetbalt als een natte krant
Is een diehard Feyenoordsupporter. draaien of niet als je al supporter bent is ook je grootste wens om er te voetballen. Heb je fietstas overigens zien voetballen?
Kruimel
 Kruimel - woensdag 14 januari 2009 - 18:36   quote  deeplink  
Feyenoord moet is gaan doen wat andere clubs al jaren doen. Goed scouten.
Er is geen geld en zie niet hoe dat ineens gaat veranderen.
Spelers die jij op noemt zijn al gespot , dus te duur. Bijna in elk land zit wel een scout van Feyenoord, zou er nou echt niets meer rondlopen in de wereld ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: arnoutovic? collins jonh? lasse nilsson? BOSZ doe iets!









0.0089478